Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!

Vierailija
19.11.2021 |

Siinä se tuli. Toivottavasti meni perille.

Kommentit (234)

Vierailija
221/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat ovat ihania lahjoja, erityisesti jos sukat itse neulottu <3 Älä haasta riitaa AP!

Vierailija
222/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun villasukkia,muuten ei tarkene.Nyt pitää alkaa kutoa itse kutojia ole.Tiesitkö aidot villasukat lämpimämmät.Aito VILLA.Kumisaappaissa pakko olla villikset.Vihreet kuulat nehän hyvii.Olisko parasta olla antamatta mitään lahjoja jos noin mielipahaa tulee.Meillä oli eräs joka valitti kun sai hyhieenia tuotteita,et haisenko minä ja valivali.Sanoin ei enää osteta aikuisille mitään!!!sai se muutakin..sanonta lahjahevosen suuhun ei ole katsominen.Kunnioittakaa vanhempia ,teistäkin tulee vanhoja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait kukaan anna enää joululahjoja lapsilleen tai lastenlapsilleen.

Olen boomeri ja joululahjarahat lähtevät tililtä 1.12 SPR:lle. Ja toinen kohde on kehitysmaiden vuohet.

Lahjojen antaminen on vanhanaikainen tapa, kun kuitenkin kaikilla on komerat täynnä roinaa, eikä rahalahjat poista ongelmaa, kun kuitenkin rahalahjan saaja itse ostaisi vain lisää roinaa ja saastuttaisi ympäristöä.

Mitä pahaa ne vuohet on sulle tehneet?

Vierailija
224/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on minulle aina tervetulleita. Niille on käyttöä ja ne on suomalaista käsityötä parhaimmillaan. Vihreitä kuulia ei minulle kovin isoa pakettia kannata antaa, koska olen jatkuvalla laihdutuskuurilla.

mies 32-v.

Vierailija
225/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne villasukat AINA ❤️ tervetulleita👍

Vierailija
226/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Villasukat käy, vihreät kuulat ei.

Ehkä saat villasukat, joihin on kuvioitu vihreitä kuulia.

Vierailija
227/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

me poomerit ei tajuta jälki kasvu kaipaa lyhyt punttisia villa housuja niillä kelpaa istuskella kadulla ja katu uskottavuus tulee kun nilkat on paljaana. hiuko palaksi hakevat puolalaisia rasvaa tiriseviä kanan koipia ämpärillisen.

Vierailija
228/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kuitenkin kärkkymään paketteja ja pakkaudut syömään, ootko varma että sua kaivataan oikeasti?

Vierailija
229/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä palstaa lue yli 75 vuotiaat, eli babyboomerit, eli suurta ikäluokkaa edustavat.

Esimerkiksi viiskymppiset ovat boomereiden lapsia.

Erehdys ystäiseni.  Tätini on 80 vuotias ja ahkera netin käyttäjä.

Myöa keskustelupalsojen seuraaja, se tuo hänelle lähelle nykymaailmaan ja nykyihmisten ajatukset.

Hän on myös kirjoittaa palstoille, joskus paljonkin, paljastamatta tietenkään ikäänsä.

Ikävä kyllä...?   toisin te kuin te luulette kaikki suomalaiset 80 vuotiaat eivät ole hoivakodeissa, eivätkä niin sairaita ja avuttomia, etteivät kykene yksin elämään.  Loppujen lopuksi suuri osa vanhuksista elää edelleen omissa asunnoissaan, joko senioritaloissa tai palveluasunnoissa.  Ja elävät aktiivista elämää.

Ja juuri heillä on aikaa myös tehdä käsitöitä, kutoa niin lapasia ja sukkia. Ja lukea lehtiä ja käydä kirjasossa ja teattareissa ja konserteissa.   Ja tämä 80 vuotias tätini ajelee edelleen omalla autollaa ja hoitaa kaikki itse.    Tiedän ettei enää kovin montaa vuotta, sillä jos sairauksia tulee lisää, niin kunto saattaa mennä nopeastikin.

Hassua, miten tietämättömiä nykyajan nuoret naiset ja miehetkin ovat tämän ajan vanhuksista.

Juuri näin. Seuraan facessa fillarimummoa (60-70v) joka filaroi polkupyörällä Lieksasta Espanjaan ja nyt on 69 pyöräilypäivä menossa ja ajelee päivässä 100-150km. Kuinkahan moni meistä tähän pystyisi, kun fillaroi vielä mummopyörällä ja varusteilla.

Vierailija
230/234 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille jotka aina nillitätte siitä, että läheiset eivät osaa ostaa sopivia lahjoja teille ts. eivät tunne teitä tarpeeksi hyvin tai eivät ole selvittäneet mitä oikeasti haluatte:

Mitä te itse annatte lahjoiksi esim isovanhemmille tai vanhemmille ? Oletteko varmoja että ne viinipullot tai silkkihuivit tai suklaarasiat (ovatkohan oikeaa merkkiä?) tai oman koiran tai vauvan kuvalla varustetut mukit ovat oikeasti mieleisiä ? 

Se on kyllä selvää, että lahjan saajat arvostavat lahjaasi koska heidän ikäpolvellaan vielä useimmiten on hyvät käytöstavat kunniassa.  Mutta säilötäänköhän niitä sinne kaapin perälle siksi että ne oikeasti herättävät samoja tunteita kuin villasukat teissä ?

Vierailija
231/234 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei halua mutta joulupäivän aamuna kun herää villasukat jalassa tyhjä vihreäkuula rasia kainalossa sitä joutuu hieman nöyrtymään

Vierailija
232/234 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kolmekymppistä miniää ja yksi samanikäinen vävypoika. Kaikki käyttävät villasukkia ja ovat olleet mieluinen lahja, niitä on jopa toivottu. Omat poikani sen sijaan eivät käytä, enkä minä itsekään, ollaan ilmeisesti sen verran kuumaverisiä :D.

Vierailija
233/234 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten on nuorison keskuudessa kovasti suosittu vihreitten kuulien puolikkaitten yhteenliimaus! Sitähän on hehkutettu ap-palstalla sivukaupalla? Tässäkö tulevaisuuden toivot parhaimmillaan.

Vierailija
234/234 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri kiinnosta apn märinä.

Osta itsellesi omat mieleiset lahjat.

Kenenkään ei tarvitse miettiä lahjomisia persreiälle.