Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!

Vierailija
19.11.2021 |

Siinä se tuli. Toivottavasti meni perille.

Kommentit (234)

Vierailija
81/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18.v poikani haluaa vihreitä kuulia ja villasukat! 

Vierailija
82/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynänmakuiset karkit on muutenkin aina ne jotka jää viimeiseksi kun kukaan ei niitä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi ja olkaa iloisia, että saatte ylipäätään jotain. Pitäisikö isovanhempienne olla teille jotain lahja-automaatteja? Voi Jeesus, onko tämän palstan keski-ikä viistoist vee?

Vierailija
84/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päärynänmakuiset karkit on muutenkin aina ne jotka jää viimeiseksi kun kukaan ei niitä halua.

No voi yyhkynyy, pahoja karkkeja! Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
85/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko meni tädeille perille? Vain omaa ikää vanhemmille eli niille joilla on tukka samanvärinen kuin ne äklöt sukat.

”Tukka saman värinen” ..? Siis miten arvasitkin. Tykkään kutoa punaisia sukkia. Lähes samanvärisiä kuin omat ja äitini hiukset. Tyttäreni sensijaan on täysin harmaa. Kauniisti sävytetty onkin.

Vierailija
86/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä urputa. Pistä villasukat jalkaan ja nauti vihreistäkuulista.

Vierailija
87/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin villasukat. Tarkoittaako se, että olen boomeri?

Ehkä olet vaan tätiytynyt ihminen vailla mitään tyyliä.

Vierailija
88/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutrolli saapuu tänä vuonna aikaisin.

Vierailija
89/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy nuorempia jotka haluavat. Ovat reilu vähemmistö mutta kuitenkin löytyy. Ei kannata yleistää ap :)

Vierailija
90/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhahhahhaaaah!!! Miten YZ-sukupolvi voi olla jatkuvasti näin pihalla ihan kaikesta?? Villasukat ja erityisesti Vihreät kuulat olivat jouluinen keskisorm/EVVK jo silloin kun me boomerit olimme nuoria.

T: Boob-boob-boomeri

Vierailija
91/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukkia ei voi olla liikaa! Käytän niitä joka päivä, kesät talvet.

Multa kuollut  viimeinenkin  villasukkien tekijä ,  kaipaus ja haikeus  ja suru . Itse en osaa kutoa .

Vierailija
92/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukilla on kyllä käyttöä ja jos teille ei vihreät kuulat kelpaa, niin minä voin ne ottaa.

Ap:lle vinkkinä, että jos et jostakin itse tykkää, niin fine, mutta älä ala puhumaan toisten puolesta.

Vierailija
93/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä läkärät, pennut täällä parkuu. Luulevatko saavansa lahjoja oikein.

Kyllä nyt korona aikana rahat/lahjat menee entistä varmemmin hyväntekeväisyyteen niitä tarvitseville.

Vierailija
94/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykypäivän nuori tarvitsee villasukkia? Ei mihinkään.

Ei villasukkia tarvitse jos ei hiihdä tai ole pakkasella ulkona.

Kuka nyt tätä nykyä lähtee talvella ulos, ellei mene kouluun. Ei sellaiselle matkalle mitään villasukkia tarvi.

Boomerit muistelee omaa lapsuuttaan kerrostalossa, jossa oli patterit ikkunoiden alla ja lattiat oli kylmät. Nykylapset asuu omakotitalossa missä on lattialämmitys.

Ihan turhat koko villasukat!

Taidolla tehdyt villasukat on jo asuste sinällään.

Moni toivoo myös yli polven meneviä villasukkia.

Itse pidän välillä vaan sen takia kun on niin kivat, en sen takia että varpaat välttämättä palelisi.

Kotona olisi ihanat sellaiset löysemmät ylipolvensukat. Minulla on vaan polvimittaisia parit ja ihan perus nilkkamittaisia. Kaikissa villasukissani on joku juttu. Kiva kuviointi, pitsineulottu tms.

Mieheni pitää kotona villasukkia vaikka meilläkin lattialämmitys. Juuri tilasi yhdeltä "boomerilta" Slayer-sukat ja ne oli kyllä hienot!

Vierailija
95/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihana saada uudet villasukat joululahjaksi! 😊 Makeasta en niin välitä.

T: nainen 44v.

Vierailija
96/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain omasta puolestasi, kumpa saisinkin itse tehdyt ja lämpöiset villasukat ja tykkään vihreistäkuulista

Vierailija
97/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, villasukat ovat muotia :D Siis sellaiset pitkävartiset kuvioidut jotka voi vetää legginsien,jegginsien tai kapeiden farkkujen lahkeiden päälle niin että näkyvät. Kaunis ja kiva muoti!

Vierailija
98/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole boomeri mutta minulta aina pyydetään villasukkia joululahjaksi. Näin vanhemmiten alkaa arvostamaan rakkaudella kudottuja villiksiä.

Vierailija
99/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei molemmille. Olen pahasti villalle allerginen, joten villasukkiin en voi edes koskea. Vihreät kuulat ja muut marmeladimakeiset ovat yksinkertaisesti pahoja, aivan kuten marsipaanit ja likööritäytteiset makeiset.

Vierailija
100/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit, eikös ne ole syntyneet viimeistään 1955?

Olen nuorempi ja minulle saa lähettää villasukkia! Koko 39, kiitos; nilkan kohdalta saa olla kapea, mutta melko paksun pohkeen pitäisi mahtua.

Vihreistä kuulista en kuitenkaan perusta.