Mikä tyyppi tää Vastaamo-Kivimäki oikein on??
En ole ihan hirveästi seuraillut Vastaamo-casea, koska se tuntuu liian raskaalta. Nyt olen kuitenkin vähän lueskellut uutisia, ja olen alkanut ihmetellä, että mikä ihmeen heppuli tää Kivimäki on? Ilmeisesti on lapsi, rahaakin ollut reissata ympäri maailmaa, bilevideoita hilpeissä tunnelmissa. Virnuilee, vaikuttaa jotenkin sosiopaattiselta ja empatiakyvyttömältä. Mitä ihmettä? Mistä ne rahat, kaverit ja kaikki on tulleet? En tajua. Tuntuu niin kaukaiselta, että tällainen limanuljaska voi toimia noin. En tajua.
Kommentit (117)
MIhin perustuu oletus että se nulikka olisi ainoastaan yhteen tietokantaan murtautunut?
Olisko rikkaan suvun kakara, jota ei ole kasvatettu, vaan annettu kasvaa. Tietskarinnysvääjä. Ei kaikki innostu jääkiekosta. Sillä tavalla nokkela, tai ainakin sinnikäs, että on onnistunut tunkeutumaan erilaisiin tietojärjestelmiin. Onnistuminen ei varmaan johdu poikkeuksellisesta lahjakkuudesta, vaan ennemmin salasanoista, kuten "QWERTY" tai "SALASANA2" ym.
Tehdessä on mahdollisesti lirahtanut sekaan tilkka narsistia, koskapa saa tyydytystä levittäessään ihmisten henkilökohtaisia tietoja netissä?
Ylimielinen pentu, joka lopulta teki ihan amatöörimaisia mokia. Selvä syyllinen. Aiemmin en ollut tästä varma, mutta yllättävän hyvää työtä poliisit on kerrankin tehny.
Psykohan tuo on. Ja varmasti jatkaa tekosiaan
Siis waaat? Kerran elämässäni oon tietokoneen nähnyt. En yhtään tiiä mitä niillä tehdään.
Niin. Tää pikkupaskahan myhäili vielä vähän aikaa sitten joka käänteessä. Nyt vasta sille taisi alkaa hahmottua, että se on kusessa, ja se alko teeskenellä ettei tiedä mistään mitään. Vaikka esim. vuosi sitten HS:n haastattelussakin kehuskeli ihan avoimesti.
Se on tuleva unelmavävy jollekkin suomi tytölle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sille syntynyt just vauva? Äidin kansalaisuutta en tosin tiedä.
Onko faija juristi Kivimäki?
No oli miten oli, niin rahaa on tuntunut kaverilla riittävän reissata pitkin maailmaa.
Oli myös Jenkeissä vaihdossa nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Olisko rikkaan suvun kakara, jota ei ole kasvatettu, vaan annettu kasvaa. Tietskarinnysvääjä. Ei kaikki innostu jääkiekosta. Sillä tavalla nokkela, tai ainakin sinnikäs, että on onnistunut tunkeutumaan erilaisiin tietojärjestelmiin. Onnistuminen ei varmaan johdu poikkeuksellisesta lahjakkuudesta, vaan ennemmin salasanoista, kuten "QWERTY" tai "SALASANA2" ym.
Tehdessä on mahdollisesti lirahtanut sekaan tilkka narsistia, koskapa saa tyydytystä levittäessään ihmisten henkilökohtaisia tietoja netissä?
KRP:n mukaan on kyllä keskivertoa parempi siinä hakkerihommassa.
En tiedä mutta aivan ehdottomasti laitan rakkauskirjeitä, jos poseen joutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sille syntynyt just vauva? Äidin kansalaisuutta en tosin tiedä.
Juu, ja vaimostaan puhui jossain haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jo romani vaimona. :)
Mä olen varmaan ainoa, joka ei vielä ole varma onko hän syyllinen. Voi olla, voi olla että ei. Mutta luotan, että Suomen oikeuslaitos sen saa selville ja tuomio on oikea.
Älykkö nörtti. Liekö peräti savant.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jo romani vaimona. :)
Romani vai romanialainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KRP:n mukaan on kyllä keskivertoa parempi siinä hakkerihommassa.
Isäkö taas kirjoittamassa pojastaan ylistäviä viestejä? Isä on asianajaja, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vastenmielisen näköinen.
Tavallinen suomalainen mies. Mitään vastenmielistä ei ole ulkonäössä.
Pellehän se on. Ilmeisesti luuli olevansa joku Hollywood-leffojen hakkeri, kun Vastaamo oli itse jättänyt asiakkaidensa tiedot salaamattomina nettiin kaikkien saataville. Nyt saa sitten huomata, että aina ei mene niin kuin elokuvissa.