Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!
Kommentit (234)
Voi, pikkuinen miettii nyt jo joululahjoja. Mahtaa jännittää mitä pukki tuo!
Todellakin tämä. Jättäkää antamatta!
Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.
Minulle kelpaisi kummatkin.
T. N29
Villasukat käy, vihreät kuulat ei.
Milläs saa tämmösen mummoille perille?
Mun 17 v tyttö rakastaa villasukkia. Ja lapasia.
Kyllä mulle vihreät kuulat sopii. Ihan hyviä. Villasukkia omistan jo riittävästi, mutta eivät nekään haittaa. Villasukkia en kyllä perinteisesti koskaan saa joululahjaksi, tavallisia sukkia kylläkin. Ja se on ihan hyvä lahja, kun sukkia kuitenkin lähes joka päivä käytän.
Minä tykkäisin villasukista, lapasista ja pipoista.
Villasukat <3
Käytän joka päivä töissä ja usein kotonakin. Kunpa pukki toisi pehmeän paketin <3
Joululahjat on vanhanaikaisia. Ostan lapsille ja lapsenlapsille kaivoja Afrikkaan ja tyttöjen koulutusta Bangladehiin. Terveisin boomer
Meillä istutaan syys ja talvi-iltaisin takkatulta katsellen, juodaan punaviiniä ja syödään vihreitä kuulia, villasukat jalassa.
Et voi sanoa kukaan, koska ainakin täällä on toivottu nimenomaan villasukkia. Tietenkään, jos villasukkia ei käytä eikä tavitse, niin silloin ne ovat turhat.
Mulle kelpaa kummatkin. Vanhat villasukat on vähän rispaantuneet, joten uusille olisi tarvetta ja mikäs sen mukavampaa kuin katsoa jouluna jouluelokuvia vihreä kuula molemmissa poskissa. T. Boomer 30v
Villasukat+vanha ok-talo...rakastan molempia❤
Vihreät kuulat ajatuksenakin oksettaa.
N35
Villasukat on ihan paras joululahja. Eivätkä vihreät kuulat jää syömättä jos niitä saa, vaikkei toiveisiin kuulukaan. Ei mun joulu mene pilalle jos joku lahja ei ihan osu maaliin.
Antaa joulun tulla, hyvää mieltä ja iloa kaikille❤️
T. Ei boomeri
Vierailija kirjoitti:
Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.
Mitä miinustamista tässä oli?
Anna eteenpäin, jos ei kelpaa. Tai sano suoraan, ettet halua niitä, äläkä täällä hölise. Ehkäpä niitä lahjan antajia ei kiinnosta, haluatko niitä vai et.
Lahjahevosen suuhun ei katsota. Kuulat ja sukat lahjakääreisiin jos siltä tuntuu.
6/5.