Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!

Vierailija
19.11.2021 |

Siinä se tuli. Toivottavasti meni perille.

Kommentit (234)

Vierailija
141/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, parempi ku ei anna mittää ja nauttii ite vaan niistä! Nykyaikaa..

Vierailija
142/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kummatkin. Vanhat villasukat on vähän rispaantuneet, joten uusille olisi tarvetta ja mikäs sen mukavampaa kuin katsoa jouluna jouluelokuvia vihreä kuula molemmissa poskissa. T. Boomer 30v

Kiitos, hyvä hamsteri, tarvitsin tätä synkkään päivääni:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on just aivan best lahja!

Vierailija
144/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden kuulien tilalle ottaisin mieluusti punaviiniä tai jotain suklaata esim tummaa suklaata minttutöytteellä tai Lindt punaisia pyöreitä konvehteja.

Kaikkein mukavinta olisi jos itse saisin läheisiltä lahjatoiveita (eri hintakategorioista) ja vastaaavasti minulta voisi kysyä mitä toivon.

Parasta olisi mennä läheisen kanssa yhdessä kahville ja kauppaan ja saisi valita itse sopivan suklaarasian tms.

Parasta on kun ostat itse itsellesi mitä haluat ja tarvit, niin ei mene pieleen.

Vierailija
145/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykypäivän nuori tarvitsee villasukkia? Ei mihinkään.

Ei villasukkia tarvitse jos ei hiihdä tai ole pakkasella ulkona.

Kuka nyt tätä nykyä lähtee talvella ulos, ellei mene kouluun. Ei sellaiselle matkalle mitään villasukkia tarvi.

Boomerit muistelee omaa lapsuuttaan kerrostalossa, jossa oli patterit ikkunoiden alla ja lattiat oli kylmät. Nykylapset asuu omakotitalossa missä on lattialämmitys.

Ihan turhat koko villasukat!

Eipänuo nykyajan nuoret näytä käyttävän mitään sukkia. Edes talvella.

Vierailija
146/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.

Meidän 14-vuotias poika toivoi villasukkia.

Vierailija
147/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kummatkin. Vanhat villasukat on vähän rispaantuneet, joten uusille olisi tarvetta ja mikäs sen mukavampaa kuin katsoa jouluna jouluelokuvia vihreä kuula molemmissa poskissa. T. Boomer 30v

Jaha, milleniaali hipsteri yrittää esittää boomeria - varmaan ironisesti -  on kyllä paskin sukupolvi heti z:n jälkeen.

Vierailija
148/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.

Meidän 14-vuotias poika toivoi villasukkia.

Meidän 13-v sai synttärilahjaksi villasukkaparin isotädiltään. Tykkäsi kovasti. 

Vierailija
149/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sama kuin veisi keksipaketin kesämökille. Keksikäävittu jotain muuta!

Voi hellanlettas. Ei ole kuitenkaan ikinä syömättä jääneet.

Vierailija
150/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo .. Mulle kelpais molemmat. 

t. 23v

Vierailija
151/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on ihan paras lahja ikinä. Vihreät kuulat ei minulle maistu, mutta lapset varmasti arvostaisivat. Mulle kelpaisi lisäaika museokorttiinkin!

Mutta ne maailmanparannuslahjat voitte pitää. Ei vuohia Afrikkaan, tai muutakaan hyväntekeväisyyshuijausta tarvitse tukea mun nimissä. Pelkkä hyvää joulua -toivotus Whatsappissa mieluummin.

Vierailija
152/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat suosittuja luontoretkeilijöiden keskuudessa syksyisillä talvisilla metsäretkillä yöpymisineen. Vihreät kuulat on trendikäs karamellitarjottimen tarjoilu ja sisustusdetalji. Kukaan muodin ja elämäntavan edelläkävijä ei noita halveksi.

Vierailija
153/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon saanut mun mummolta viimeiset 15 vuotta lahjaksi vihreitä kuulia. En voi sietää niitä, mutta en kehtaa myöskään valittaa lahjasta, koska on niin pieni asia. Tärkeintä ajatus, ei lahja.

Ja mikähän tärkeä ajatus tässä on taustalla? Se, että mummolle voi puhua paskaa?

Siis miten voi kuulua samaan perheeseen, eikä kehtaa sanoa, jos ei pidä jostain ruoasta tai makeisesta, MITÄ?! Tässä on kyllä suomalainen saamattomuus huipussaan.

Kyllä mä ainakin sanon mummolle, jos vaikka on ostamassa jotain, että älä osta, en tykkää tosta.

Miten teidät on oikein kasvatettu, kun ette kehtaa sanoa omalle isoäidille, ettette pidä jostain karamellista, apua, vaan pitää mielistellä ja valehdella.

Oma mummoni tietää tasan tarkkaan mitä syön ja mitä en, sen verran on yhdessä kaupoilla kuljettu. Vastaavasti minä tiedän mistä hän tykkää.

154/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi ainakin minulle.

Vierailija
155/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään halua valittaa lahjoista, koska olen aikuinen enkä oikeasti tarvitse mitään. Ajatus on tärkein, eikä vanhemmat ole valmiita siihen ajatukseen ettei ostettaisi mitään. Villasukat on tosin superhyvä lahja aina.

Vierailija
156/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa villasukat ja kaikenvärisiä kuulia, kiitos!

Vierailija
157/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella ap määrää kaikkien muiden ajattelevan samoin kuin hän itse? Aika moni esittää suvun neuloville toiveitakin, millaiset haluavat. Nuoret ostavat niitä myyjäisistä itselleen. Ap, ihmisillä on oikeus omiin mielipiteisiinsä, eikä sinulla ole oikeutta päättää itsellesi tuntemattomien puolesta. Jos SINÄ et halua sukkia tai vihreitä kuulia, kerro se itse. 

En erityisemmin ole koskaan  ymmärtänyt aikuisten joululahjoja, meillä sukat tehdään tilauksesta ja sellaiset kuin itse kukin haluaa, ei minkään tietyn päivän vuoksi.

Vihreät kuulat on hyviä, niitä voi jokainen ostaa itse. Meillä nuoriso tykkää, vaikka ei karkeista muuten perusta, mutta ei niitä lahjaksi osteta vaan pöydästä saa ottaa ken haluaa. 

Vierailija
158/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vihreät kuulat kelpaa, Finlandia-marmeladit myös. Villasukatkin olisi ihan jees, entiset on muutaman vuosikymmenen ikäiset ja pahasti rikki. Ei ole näkynyt myynnissä mun käyttämissä kaupoissa enkä jaksa ruveta etsimäänkään.

Vierailija
159/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITRF, useimman äidit tai citymummot ei osaa neuloa. Pyynnostä neulon villasukkia myös kavereilleni pitkin vuotta. Osa hehkutti myös pari joulua sitten vihreäkuulatorttuja. En siis itse välitä niistä, muttei tää ole mikään boomerjuttu tehdä käsitöitä.

Vierailija
160/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi molemmat. Kulutan villasukkia ja perhekin syö kuulia. Vaikka aloittaja luulee tietävänsä kaikkien mieltymykset.