Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!

Vierailija
19.11.2021 |

Siinä se tuli. Toivottavasti meni perille.

Kommentit (234)

Vierailija
181/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja kiitos en osaa villasukkia kutoa ja inhoan vihreitä kuulia!

Vierailija
182/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän villasukista kovasti ja ilahtuisin kyllä jos saisin sellaiset joululahjaksi. Vihreistä kuulista en pidä erityisemmin mutta enpä harmistuisi niistäkään.

M39 (Melkein boomeri mutta ei kuitenkaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet menee samalle listalle. En todellakaan halua miettiä jouluna sukulaisia pelkissä alusvaatteista ja mitä niillä mahtavat puuhailla. Yäk.

Vierailija
184/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan villasukat, mieluimmin kahdet. Kiitos joulupukki (ja mummi), ihana lämmin lahja ia itse tehty.

Vierailija
185/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vihreät kuulat kelpaa, Finlandia-marmeladit myös. Villasukatkin olisi ihan jees, entiset on muutaman vuosikymmenen ikäiset ja pahasti rikki. Ei ole näkynyt myynnissä mun käyttämissä kaupoissa enkä jaksa ruveta etsimäänkään.

Joulumyyjäisistä löytyy! Itse olen ollut joskus myymässä eläinsuojeluyhdistyksen myyjäisissä ja sielläkin on ollut mutta varmimpia paikkoja ovat seurakuntien ja eläkeläisyhdistysten myyjäiset. 

Vierailija
186/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.comin jellyjortikkako tuolle ap:lle sitten pitäisi antaa?

Vierailija
187/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmitti nuorempana, kun mun mummu ei tajunnut, että mun sukan koko on 39/40. Sain joka joulu sukat, jotka oli liian pienet. Vaikka asiasta mainittiin, niin ei mennyt jakeluun, ettei mun jalka ole kokoa 36 kuten mummun kaikilla tyttärillä. Äitini sai siis tuplasti villasukkia, eivät toki käyttämättä jääneet hyvät sukat.

Mummua ei enää ole, joten nykyään kudon sukkani itse. Äitini ei ole varhaislapsuuden jälkeen tehnyt mulle sukkia, on enempi ristipistoihmisiä.

Vierailija
188/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, äidin, isoäidin ja isoisoäidin tekemät villasukat ovat erittäin arvostettuja suvussamme, enkä usko kenenkään pistävän pahakseen myös mahdollisia vihreitä kuulia, päinvastoin, joten puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
189/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle vihreät kuulat kelpaa, Finlandia-marmeladit myös. Villasukatkin olisi ihan jees, entiset on muutaman vuosikymmenen ikäiset ja pahasti rikki. Ei ole näkynyt myynnissä mun käyttämissä kaupoissa enkä jaksa ruveta etsimäänkään.

Joulumyyjäisistä löytyy! Itse olen ollut joskus myymässä eläinsuojeluyhdistyksen myyjäisissä ja sielläkin on ollut mutta varmimpia paikkoja ovat seurakuntien ja eläkeläisyhdistysten myyjäiset. 

Kirppiksiltä myös. Osa hyvin tehtyjä, osa vähemmän. Toiset myy pilkkahintaan, toiset haluaa päästä "tuntipalkoille". Sopivat löytyvät varmasti.

Vierailija
190/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ihmettä, miksi minulta on nimenomaan pyydetty joululahjaksi villasukkia ja tumppuja, jos ne eivät ole mieluinen lahja nuorille?

Vierailija
191/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen jos saisin villasukat joululahjaksi. Vihreät kuulat maistuu jouluna, perinteisiä.

Vierailija
192/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään enää kutomassa. Ei tule pakettia.

Vierailija
193/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 12v. on toivonut joka joulu vihreitä kuulia ja niitä värillisiä myös. Itse kulutan urakalla villasukkia, joten ne minulle kiitos!

Vierailija
194/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kakara! Saat rottinkipiiskaa Jouluaattona ja yövyt pakkasessa.

Vierailija
195/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sit ilman lahjoja. 

Vierailija
196/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä palstaa lue yli 75 vuotiaat, eli babyboomerit, eli suurta ikäluokkaa edustavat.

Esimerkiksi viiskymppiset ovat boomereiden lapsia.

Vierailija
197/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tämä. En tiedä mitään niin ajastaan jälkeen jäänyttä mummotouhua kuin noiden kahden oksettavan asian kanssa vehtailu.

Menevät roskikseen avaamatta!!!

Vierailija
198/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan villasukkia. Mutta vihreitä kuulia oon aina inhonnut. Samoin kun Juhlapöydän konvehteja.

Vierailija
199/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku yllättynyt että kaikki palstan moniongelmaiset kalkkeutuneet tädit on ylittämässä jotain h e l v e t i n sukkia 🤣

Vierailija
200/234 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan.

T. yksi milleniaali