Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä ikävöi vieläkin

Vierailija
08.02.2015 |

Mieheni ja hänen exänsä erosta on reilu pari vuotta. Mieheni jätti exän. Heillä on yksi yhteinen lapsi.

Mieheeni luotan, ihan oikeasti luotan. Hän kertoo minulle rehellisesti kaiken, mitä puhuvat ja kertoo myös lapsen asioista avoimesti. Olen miehen kanssa läheinen, mies rakastaa minua ja se näkyy suhteessa. Olen tavannut useasti hänen perhettään ja tulen loistavasti toimeen heidän kanssaan - minusta pidetään sielläkin todella paljon. Muutimme juuri saman katon alle ja suunnittelemme talon ostamista tai kenties rakentamista. Kaikki on aivan loistavasti tällä saralla.

Mutta miehen exä. Hän pompottelee lapsen tapaamisten kanssa, kiukuttelee ties mistä ja yhdellä hetkellä laittaa rakkausviestejä miehelleni. Mies on sanonut nätisti ja rumasti, mutta nainen ei kuuntele. Mies on myös tehnyt selväksi, että on minun kanssani. Nainen ei kuitenkaan lopeta.

Mitä ihmettä tälle tilanteelle pitäisi tehdä? Miten saada se nainen tajuamaan, että lopettaisi jo, jatkaisi elämäänsä? Alamme molemmat olla kurkkua myöten täysiä exän pelleilyihin ja mies on hänelle jo kerran räjähtänytkin ihan kunnolla. Tuntuu, että mikään ei auta ja tilanne toisensa jälkeen tuntuu todella inhottavalta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät lapsia ja eroavat.. voi lapsi parkaa :(

Vierailija
42/44 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:33"]

Miksi ihmiset tekevät lapsia ja eroavat.. voi lapsi parkaa :(

[/quote]

Tässä tapauksessa mieheni ja exänsä olivat ehtineet seurustella kaksi kuukautta, kun exä hankkiutui raskaaksi tahallaan (söi muka pillereitä ja mieheni uskoi tämän kuten kuka tahansa muukin. Neuvolassa tuli julki, että ei syönytkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lähtenyt läisikimään kun vauva on 6kk? On tosiaan kultakimpale.

Vierailija
44/44 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies on huijattu isäksi, niin siinä suhteessa erokin on ihan ymmärrettävä. Onhan se totuus, että näitä huijarinaisia riittää. Sääli lapsen kannalta, koska lapsen etu olisi syntyä haluttuna, hyvään parisuhteeseen. Mutta maito on jo kaatunut ja mies tapaa lasta säännöllisesti, joten enpä miestä tilanteesta syyttäisi siinä suhteessa. Tuo on tärkeintä, että lapsella on isä olosuhteista huolimatta elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän