IS: Alkoholilaki äänestettiin läpi
No niin, deekut voi nyt tilata pullot puistoon, eikä ryyppyputkea tarvitse katkaista sunnuntainakaan: Alkosta voi tilata viinaa aina 80 prosentin vahvuuteen asti.
Kohta tulee ruumiita.
Kommentit (27)
Tietysti. Vitutukseen juodaan eikä jakseta vastustaa hallitusten toimia.
Todella sääli, että viinan saatavuus on markkinoitu yhteiskunnallisen edistyksen nimissä. Vaikka asia on päinvastoin. Alkoholismin haittojen eskalaatiolla ei ole mitään tekemistä länsimaisen sivistyksen kanssa.
Ei voi NYT, AP ei ymmärrä lukemaansa kun öyhöttä!
Vierailija kirjoitti:
"Alkoholikuljetuksen tilaajan tulee olla vastaanottamishetkellä paikalla, riittävän vanha eikä vahvasti päihtynyt."
Kuka tämän tarkistaa? Se kuski vai? Turpiinhan siinä tulee, jos viinat on maksettu eikä niitä anna. Käsittämättömän vastuuton laki.
Känninen Pena ja yöntimppa kohtaa puistossa klo 21, timpan kello 5min edellä🤔😂
Vierailija kirjoitti:
Ei voi NYT, AP ei ymmärrä lukemaansa kun öyhöttä!
Se "nyt" sanako sinusta oli olennaisinta? Joka tapauksessa järjetön muutos tulossa. Elämä kurjistuu monen alkoholistin lähipiirissä.
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Välittävä Suomi. Alkoholia välittävä Suomi.
Kokoomus arvatenkin tämänkin typeryyden takana.
Ehkä kokkarit miettii jo verotuloja huumekaupoista.
Haaveena 30-40% vero.
Samaa asiaa olette itkeneet kasarilta saakka, kun keskikalja tuli ruokakauppoihin. Ja kuinkas kävikään... Alkoholin käyttö on vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
"Alkoholikuljetuksen tilaajan tulee olla vastaanottamishetkellä paikalla, riittävän vanha eikä vahvasti päihtynyt."
Kuka tämän tarkistaa? Se kuski vai? Turpiinhan siinä tulee, jos viinat on maksettu eikä niitä anna. Käsittämättömän vastuuton laki.
Näinkö sä toimit kauppojen kassalla...
Vierailija kirjoitti:
Samaa asiaa olette itkeneet kasarilta saakka, kun keskikalja tuli ruokakauppoihin. Ja kuinkas kävikään... Alkoholin käyttö on vähentynyt.
Mutta päihteiden käyttö on lisääntynyt. Alakoululaiset kiskovat höyrystimistään pilveä koulun vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa asiaa olette itkeneet kasarilta saakka, kun keskikalja tuli ruokakauppoihin. Ja kuinkas kävikään... Alkoholin käyttö on vähentynyt.
Tämä. Silloin, kun keskikalja tuli kauppoihin kutsuttiin kaikki poliisit lomalta töihin ja odotettiin kaaosta. Mitään ei tapahtunut
Deekut tilaa yhtään mitään, kun ei niillä ole älypuhelimiakaan tai rahaa.. Käyvät hakemassa yhden kuparisen kerrallaan.
Jotkut ihan oikeasti haluavat holhousta.... uskomatonta.
Itkekää ihan rauhassa -olette hävinneet tämän pelin. Järkevät kohtuukäyttäjät eli veronmaksajat voittivat.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että viinaa saa tilata kotiin ja vaikka puistoon. Kansanterveyden näkökulmasta tämä tarkoittaa, että alkoholin suurkuluttajien määrä kasvaa ja kaikenlaiset alkoholiin liittyvät kielteiset lieveilmiöt lisääntyvät.
Senhän piti tapahtua jo silloin kun lonkerot tulivat ruokakauppoihin. Ja viimeistään kun viinit tulivat ruokakauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihan oikeasti haluavat holhousta.... uskomatonta.
Itkekää ihan rauhassa -olette hävinneet tämän pelin. Järkevät kohtuukäyttäjät eli veronmaksajat voittivat.
Käypä Tampereen keskustassa katsomassa menoa ja tule sitten viisastelemaan, että holhousta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa asiaa olette itkeneet kasarilta saakka, kun keskikalja tuli ruokakauppoihin. Ja kuinkas kävikään... Alkoholin käyttö on vähentynyt.
Mutta päihteiden käyttö on lisääntynyt. Alakoululaiset kiskovat höyrystimistään pilveä koulun vessassa.
Jalkaudus joskus ja käy läpi väittämäsi alakoulut. :D Väittämääsi ei tapahdu - missään. Yläkoulusta voit tsägällä löytää yhden penskan jolla on testit menossa. Ne pennut menetetään kuitenkin ja huumeille.
ei mitään tekemistä alkoholin kotiinkuljetuksen kanssa.
"Alkoholikuljetuksen tilaajan tulee olla vastaanottamishetkellä paikalla, riittävän vanha eikä vahvasti päihtynyt."
Kuka tämän tarkistaa? Se kuski vai? Turpiinhan siinä tulee, jos viinat on maksettu eikä niitä anna. Käsittämättömän vastuuton laki.