Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies kehuu autolla ja asunnollaan

Vierailija
27.10.2023 |

Muuten kiva mies ja olisi potentiaalia, mutta mistä kumpuaa tämä omaisuudella kehuminen? Itselle tuollasilla asioilla ei ole mitään merkitystä, mutta olenko jotenkin poikkeus? Lähinnä itselle iso turn off.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten

Vierailija
2/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pyllyä ja piparia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole match joten miksi swaippasit oikealle?

Vierailija
4/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytitkö etupyllyn, pyypyyn? 

Vierailija
5/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ainut iso asia elämässä ja sillä pitää ylpeillä. Tai luulee että noi asiat tekee vaikutuksen naiseen. :) Myös mahdollisesti koittaa kalastaa noilla asioilla pimppiä siinä mielessä että rahaa on. :)

Vierailija
6/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä tosi iso turn off itsellenikin. Pitäisi olla muuten kyllä poikkeuksellisen ihana mies, että jaksaisin kuunnella tuollaista kehuskelua. 🤷‍♀️

Vierailija
7/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on match ja nämä kehuskelut tuli ilmi viestitellessä ja kun nähtiin. /ap

Vierailija
8/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo omistavansa auton ja asunnon = kehuu autollaan ja asunnollaan? 

Vierailija
9/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se auto on ?

Vierailija
10/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Siis on match ja nämä kehuskelut tuli ilmi viestitellessä ja kun nähtiin. /ap

Tuut hoitamaan terapeutin virkaa. Koita erottaa itsevarmuus ja itsekehu. Omakehu on kaikista pahinta. Muistetaan taas naiselle olevan tilastollisesti vaarallista ruveta miehen terkkariksi. 

Vierailija
11/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä en käytä joten onko siinä profiilissa muuta kuin pärstä ja slerssin mitta tietoina?

Vierailija
12/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua kiinnostaa miten toinen asuu, millä hän ajaa, jne. Kertoo hänen elämänarvoistaan. 

Vierailija
13/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olisi kyllä tosi iso turn off itsellenikin. Pitäisi olla muuten kyllä poikkeuksellisen ihana mies, että jaksaisin kuunnella tuollaista kehuskelua. 🤷‍♀️

Millaista kehuskelua? 

Vierailija
14/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suuri kartano ja autona mersu?

Vierailija
15/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä minua kiinnostaa miten toinen asuu, millä hän ajaa, jne. Kertoo hänen elämänarvoistaan. 

Kertominen ja kerskailu ovat kaksi eri asiaa. 

Vierailija
16/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ekana mieleen huono itsetunto. Saattaisin jopa antaa mahdollisuuden jos tuo on suurin ongelma miehessä.

Vierailija
17/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä jos on varaa. - kyllä minä tulorajoitteisenä miehenä tiedostan erinomaisen hyvon, että tulorajoittuisuuteni vähentää mahdollisuuksiani löytää ja kohdata kumppani. - Ei syy ei ole, että kukaan nainen tai mies vaatisi minulta minkäänlasia tuloja. Syy on enempi korvienvälissäni. Kammoan ajatusta jossa olen aina alta vastaaja. Tai joudutaan ihan liian usein sen eteen, että katsotaan, että no niin. onko sulla nyt varaa maksaa edes oma osuutesi.

Omaan arvoonsa on tai ovat viimeisimmän sanonnan mukaan provaider miehet. joita osa naisista (ja miehistä) etisii kumppanikseen. 

-Sellaisille olen eittämättä a välittömästi turn off. - Smantapaisia kumppaniehdokkaita on osa havitellut ja haavellut aina löytävänsä. Minulla käy enempi sääliksi heitä kuin kokisin heidän kauttaan menettäväni jotain ja tai olevani auttamatta toista luokkaa mahd. kumppaniehdokkaiden joukossa, 

- Sanon näin, vaikka halausinkin joskus tarjota ja mahdollistaa jotain kumppanilleni ja tai meille molemmille jaettavaksi. - Ei pariduhde minusta toimi, jos vain toinen maksaa ja tai sanosin mieluummin mahdollistaa ja toisen tehtävä olisi seurata ohjeita ja kulkea perässä. WEn mninä miehenä ainakaan halua olla jatkuvasti parisuhteessa kumpikaan En sn katpeen en sen perääsä vedettävä; mutta rinnalla kulkija olisi enemmän kuin kiva löytää ja kohdata.

Vierailija
18/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni penis.

Vierailija
19/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kertominen ja kerskailu ovat kaksi eri asiaa. 

Olet ollut läsnä noissa tilanteissa? Eihän ap anna yhtään esimerkkiä miten mies ’kehuskelee’.

Vierailija
20/24 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo, ei kiitos omakotitalo ja farmari Volvo miehille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä