Tinder mies kehuu autolla ja asunnollaan
Muuten kiva mies ja olisi potentiaalia, mutta mistä kumpuaa tämä omaisuudella kehuminen? Itselle tuollasilla asioilla ei ole mitään merkitystä, mutta olenko jotenkin poikkeus? Lähinnä itselle iso turn off.
Kommentit (24)
Ilmeisesti ei ole match joten miksi swaippasit oikealle?
Voi olla ainut iso asia elämässä ja sillä pitää ylpeillä. Tai luulee että noi asiat tekee vaikutuksen naiseen. :) Myös mahdollisesti koittaa kalastaa noilla asioilla pimppiä siinä mielessä että rahaa on. :)
Olisi kyllä tosi iso turn off itsellenikin. Pitäisi olla muuten kyllä poikkeuksellisen ihana mies, että jaksaisin kuunnella tuollaista kehuskelua. 🤷♀️
Siis on match ja nämä kehuskelut tuli ilmi viestitellessä ja kun nähtiin. /ap
Kertoo omistavansa auton ja asunnon = kehuu autollaan ja asunnollaan?
Vierailija wrote:
Siis on match ja nämä kehuskelut tuli ilmi viestitellessä ja kun nähtiin. /ap
Tuut hoitamaan terapeutin virkaa. Koita erottaa itsevarmuus ja itsekehu. Omakehu on kaikista pahinta. Muistetaan taas naiselle olevan tilastollisesti vaarallista ruveta miehen terkkariksi.
Tinderiä en käytä joten onko siinä profiilissa muuta kuin pärstä ja slerssin mitta tietoina?
Kyllä minua kiinnostaa miten toinen asuu, millä hän ajaa, jne. Kertoo hänen elämänarvoistaan.
Vierailija wrote:
Olisi kyllä tosi iso turn off itsellenikin. Pitäisi olla muuten kyllä poikkeuksellisen ihana mies, että jaksaisin kuunnella tuollaista kehuskelua. 🤷♀️
Millaista kehuskelua?
Onko suuri kartano ja autona mersu?
Vierailija wrote:
Kyllä minua kiinnostaa miten toinen asuu, millä hän ajaa, jne. Kertoo hänen elämänarvoistaan.
Kertominen ja kerskailu ovat kaksi eri asiaa.
Tulee ekana mieleen huono itsetunto. Saattaisin jopa antaa mahdollisuuden jos tuo on suurin ongelma miehessä.
Mikä siinä jos on varaa. - kyllä minä tulorajoitteisenä miehenä tiedostan erinomaisen hyvon, että tulorajoittuisuuteni vähentää mahdollisuuksiani löytää ja kohdata kumppani. - Ei syy ei ole, että kukaan nainen tai mies vaatisi minulta minkäänlasia tuloja. Syy on enempi korvienvälissäni. Kammoan ajatusta jossa olen aina alta vastaaja. Tai joudutaan ihan liian usein sen eteen, että katsotaan, että no niin. onko sulla nyt varaa maksaa edes oma osuutesi.
Omaan arvoonsa on tai ovat viimeisimmän sanonnan mukaan provaider miehet. joita osa naisista (ja miehistä) etisii kumppanikseen.
-Sellaisille olen eittämättä a välittömästi turn off. - Smantapaisia kumppaniehdokkaita on osa havitellut ja haavellut aina löytävänsä. Minulla käy enempi sääliksi heitä kuin kokisin heidän kauttaan menettäväni jotain ja tai olevani auttamatta toista luokkaa mahd. kumppaniehdokkaiden joukossa,
- Sanon näin, vaikka halausinkin joskus tarjota ja mahdollistaa jotain kumppanilleni ja tai meille molemmille jaettavaksi. - Ei pariduhde minusta toimi, jos vain toinen maksaa ja tai sanosin mieluummin mahdollistaa ja toisen tehtävä olisi seurata ohjeita ja kulkea perässä. WEn mninä miehenä ainakaan halua olla jatkuvasti parisuhteessa kumpikaan En sn katpeen en sen perääsä vedettävä; mutta rinnalla kulkija olisi enemmän kuin kiva löytää ja kohdata.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kertominen ja kerskailu ovat kaksi eri asiaa.
Olet ollut läsnä noissa tilanteissa? Eihän ap anna yhtään esimerkkiä miten mies ’kehuskelee’.
Vierailija wrote:
Joo, ei kiitos omakotitalo ja farmari Volvo miehille.
Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten