Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pissi silmään :(

Vierailija
05.02.2015 |

Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (416)

Vierailija
161/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:22"]Mitä jos ap on luullut, että yhdessä katselevat esim pukua netistä ja oikeasti tilanne on mennyt niin, että on ap itse on näyttänyt kuvia kaverille "kato kuinka kiva häämekko" ja morsian kohteliaasti nyökytellyt.. oikeasti näistä ei aina tiedä! Juuri facessa kävi niin, että yksi ihminen oli menossa naimisiin ja sen työkaverit oli tilaamassa pukuja netistä ja sitten "joutui" työkaveri ilmoittamaan, että teitä ei ole kutsuttu ja nää suuttuu. .. ja ihan ilman syytä! He vaan olivat varmoja, että tottakai työkaveritkkutsutaan ja vetivät herneet nenään :( [/quote] Hei. Voisitko lukea koko ketjun. Morsian on ihan itse pyytänyt minua avuksi. Ehdotti myös itse mekkojen katselua. Ja kuten alussa sanoin hän pyysi minut viime vuonna syntyneen esikoisensa kummiksi. Eli ei, en ole mikään työkaveri joka kuvittelee pääsevänsä puolituttunsa häihin. AP

[/quote]

Siis ehdottiko hän sinulle sopivien mekkojen katselua?

Miksi ihmeessä... ethän ole edes kaaso, joten mekkosi voisi olla ihan millainen vaan. Siis jos olisit ollut menossa niihin häihin.

Vierailija
162/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:05"]

Minunkin "ystäväni" on varmaan valittanut minusta ympäri tuttavapiiriä, kun en kutsunut häntä häihin. Pidimme pienet 30 hengen häät ja kutsuin sinne pari kaveriani sekä sukulaisia yms. En halunnut tätä kaveria sinne, koska hänellä on aina tapana kaikissa esim. synttäreissä, tupareissa yms. istua nokka väärinpäin ja huokailla ja vihjailla, että on tylsää. En halunnut tärkeään päivääni tuollaista nirppanokkaa.

Tämä ei nyt liittynyt ap:n tilanteeseen, mutta kerroin vain miksi joku voi jättää jonkun  kutsumatta vaikka muuten oltaisiin oltu kavereita.

[/quote]

Itse myös jätin yhdstä tietystä löyhästä kaveripiiristä kutsumatta sen, joka pilasi AINA mökötyksellään oman iltani jos oltiin porukalla ravintolassa tai pikkujouluissa. Muut tanssi, iloitsi, nauroi. Tämä kaveri istui pöydässä suupielet väärinpäin ja huokaili. Päätin, että minun häitä et kyllä pilaa. Enkä kutsunut. Välit viileni, toki ymmärrän sen. Aloin ottaa häneen etäisyyttä jo puoli vuotta ennen häitä ja edelleen häiden jälkeen. Ei kyllä koskaan mitään hyviä kavereita oltu, mutta samoissa ympyröissä pyörittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:38"] Aika erikoisesti morsian kyllä käyttäytyy, kun on kuitenkin ottanut ap:n lapsensa kummiksikin. Kummiksi kai yleensä valitaan itselle läheisiä ja tärkeitä henkilöitä. Outoa, että hääjärjestelyihin pyydetään osallistumaan, mutta ei kutsuta. Ehkä sun ap pitäisi lähettää morsiamelle lasku palveluistasi ja häiden suunnitteluun käyttämästäsi ajasta. [/quote]   Mulla tulee tuon vuoksi mieleen että ap on tajuamattaan möläyttänyt heidän viime tapaamisellaan jotain "rajua". Eikä siis itse nyt hiffaa tätä, ja morsian on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Eihän tuota käytöstä muuten mikään selitä. Lapsen kummikin ja kaikkea o.O [/quote] Tuskin sentään viime tapaamisessa jos kutsut on lähetetty jo jouluna... aika ihmeellistä ettei aikuinen ihminen osaa ottaa asiaa puheeksi jos joku vaivaa.

[/quote]

No jo on tärkeät juhlat, kun kutsut lähetetään neljä kuukautta etuajassa.

Vierailija
164/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap epähuomiossa lipsauttaisit hääpaikkakunnan ja päivämäärän tai jotain muuta tunnistettavaa, vahingossa tietenkin, niin kirkon pihamaalla vois olla sinä päivänä jotain avmammoja kylttien kanssa paheksumassa tapahtumaa.

Vierailija
165/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:16"]

Mulla tuli tosi paha mieli ap:n puolesta. Mulle on tapahtunut vähän samantapaisia juttuja ja enää en edes halua ystävystyä isommin kenenkään kanssa. Naiset ovat ihan hiton törkeitä!

[/quote]

Minä kanssa tiedän miltä tuollainen tuntuu. Meitä oli sellainen äiti-porukka, joilla kaikilla oli suurin piirtein samoihin aikoihin syntyneitä vauvoja, osalla lapsia enemmänkin. Tutustuttiinkin suurin piirtein yhtä aikaa toisiimme. Ja yksi meistä sitten oli menossa naimisiin ja häitä suunniteltiin porukalla. Minä olin kuitenkin ainoa, joka ei saanutkaan kutsua. Se tuntui todella pahalta, ja tunnelmaa pahensi vielä että yksi äiti tästä porukasta soitti innoissaan että "sä kun et ole tulossa niin saanko lainata sitä sun mekkoa sinne häihin?" eli mekkoa, jonka itse olin ajatellut laittaa... 

[/quote]

Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin empatiakyvyttömiä? :O

[/quote]

Epäilen, että morsian on sanonut muillle kavereille, ettei tämä mekonomistaja "pääse tulemaan".

Vierailija
166/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sulle vastattu?
Tai voisiko jo joku häät tietävä hälyttää morsiamen linjoille?

Vierailija
167/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin "ystäväni" on varmaan valittanut minusta ympäri tuttavapiiriä, kun en kutsunut häntä häihin. Pidimme pienet 30 hengen häät ja kutsuin sinne pari kaveriani sekä sukulaisia yms. En halunnut tätä kaveria sinne, koska hänellä on aina tapana kaikissa esim. synttäreissä, tupareissa yms. istua nokka väärinpäin ja huokailla ja vihjailla, että on tylsää. En halunnut tärkeään päivääni tuollaista nirppanokkaa.

Tämä ei nyt liittynyt ap:n tilanteeseen, mutta kerroin vain miksi joku voi jättää jonkun  kutsumatta vaikka muuten oltaisiin oltu kavereita.

[/quote]

Hei alapeukuttajat, miksi alapeukutatte tätä? Kertokaapa oma häävieras- tai lasten synttärikutsuttavien listanne, onko siellä kulmakunnan valittajat ja tunnelman pilaajat varmasti kutsuttuina!!

Vierailija
168/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli vastaus: "Halutaan juhlia pienellä porukalla. Anteeksi kun en kertonut aikaisemmin." Mikähän on "pieni porukka" kun minä olin kutsuja askartelemassa ja niitä tehtiin muistaakseni ainakin 70... AP

Vierailija
169/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
170/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:05"]

[/quote]

Hei alapeukuttajat, miksi alapeukutatte tätä? Kertokaapa oma häävieras- tai lasten synttärikutsuttavien listanne, onko siellä kulmakunnan valittajat ja tunnelman pilaajat varmasti kutsuttuina!!
[/quote]

Minä alapeukutin sitä kun ei liity aiheeseen. Et sinäkään varmaan tätä mököttäjää olisi järjestelyihin ottanut mukaan?

Vierailija
171/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:01"]

Nyt tuli vastaus: "Halutaan juhlia pienellä porukalla. Anteeksi kun en kertonut aikaisemmin." Mikähän on "pieni porukka" kun minä olin kutsuja askartelemassa ja niitä tehtiin muistaakseni ainakin 70... AP

[/quote]

No eikö ole hyvä että kysyit? Nyt ainakin näkee selvästi, ettei ystäväsi ole mistään loukkaantunut, mitään väärinkäsitystä ei ole, eikä mitään järkevää selitystäkään ole. Pelkkä hyväksikäyttäjä. Unohda se.

Vierailija
172/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostaisin, pilaisin häät. Viettelisin sulhon tai keksisin jotain muuta. Mua ei kuseteta :) tai siis kunhan uhoan mutta paska ystävä.

Vierailija
173/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:01"]Nyt tuli vastaus: "Halutaan juhlia pienellä porukalla. Anteeksi kun en kertonut aikaisemmin." Mikähän on "pieni porukka" kun minä olin kutsuja askartelemassa ja niitä tehtiin muistaakseni ainakin 70... AP
[/quote]

Huhhuh. Jos mä oisin sä, en sanois tolle muijalle enää ikinä mitään.

Vierailija
174/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:59"]

[/quote]

[/quote]

No miksi ylipäätään olet "ystävä" ihmisen kanssa, jota pidät rasittavana nirppanokkana?

Vierailija
175/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin pieni porukka olis ainakin meillä se johon ei mahtuisi lapseni kummitäti, käytännössä varmaankin noin viisi ihmistä. Siis mitä vittua tämä morzilla säätää? Tuo vastaus oli ihan idioottimainen.

Vierailija
176/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:07"]

Mä kostaisin, pilaisin häät. Viettelisin sulhon tai keksisin jotain muuta. Mua ei kuseteta :) tai siis kunhan uhoan mutta paska ystävä.

[/quote]

Sori, alapeukutin hätäisesti kun luulin ensin sinun olevan tosissasi :D

Vierailija
177/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:07"]Mä kostaisin, pilaisin häät. Viettelisin sulhon tai keksisin jotain muuta. Mua ei kuseteta :) tai siis kunhan uhoan mutta paska ystävä.
[/quote]

Olin just tulossa sanomaan samaa. Iske se mies niin siinä on hyvä näpäytts :P no, vitsi vitsi

Vierailija
178/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä liian helpolla! Kohtaa kasvokkain js pakota ilkimys kohtaamaan omat tekonsa. Liian usein annetaan luistaa vastuusta.

Vierailija
179/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:38"] Aika erikoisesti morsian kyllä käyttäytyy, kun on kuitenkin ottanut ap:n lapsensa kummiksikin. Kummiksi kai yleensä valitaan itselle läheisiä ja tärkeitä henkilöitä. Outoa, että hääjärjestelyihin pyydetään osallistumaan, mutta ei kutsuta. Ehkä sun ap pitäisi lähettää morsiamelle lasku palveluistasi ja häiden suunnitteluun käyttämästäsi ajasta. [/quote]   Mulla tulee tuon vuoksi mieleen että ap on tajuamattaan möläyttänyt heidän viime tapaamisellaan jotain "rajua". Eikä siis itse nyt hiffaa tätä, ja morsian on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Eihän tuota käytöstä muuten mikään selitä. Lapsen kummikin ja kaikkea o.O [/quote] Tuskin sentään viime tapaamisessa jos kutsut on lähetetty jo jouluna... aika ihmeellistä ettei aikuinen ihminen osaa ottaa asiaa puheeksi jos joku vaivaa.

[/quote]

No jo on tärkeät juhlat, kun kutsut lähetetään neljä kuukautta etuajassa.

[/quote]

Katsos kun normaaliajassa eli n. kahdessa kuukaudessa vieraat eivät ehkä ehtisi säästää tarpeeksi hääparin lahjaan ;)

Vierailija
180/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:01"]

[/quote]

Hetkinen, etkö siinä askarrellessa jo huomannut, ettet ole listalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi