Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pissi silmään :(

Vierailija
05.02.2015 |

Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (416)

Vierailija
141/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:11"]

Mä taas elättelen toivoa että morsmaikku ilmestyis tänne ja saatais kunnon riita aikaiseksi :D jos vaikka tunnistais häänsä.

[/quote]

No olis kyllä mielenkiintoista kuulla morsmaikun versio tilanteesta. 

Vierailija
142/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:16"]

Mulla tuli tosi paha mieli ap:n puolesta. Mulle on tapahtunut vähän samantapaisia juttuja ja enää en edes halua ystävystyä isommin kenenkään kanssa. Naiset ovat ihan hiton törkeitä!

[/quote]

Minä kanssa tiedän miltä tuollainen tuntuu. Meitä oli sellainen äiti-porukka, joilla kaikilla oli suurin piirtein samoihin aikoihin syntyneitä vauvoja, osalla lapsia enemmänkin. Tutustuttiinkin suurin piirtein yhtä aikaa toisiimme. Ja yksi meistä sitten oli menossa naimisiin ja häitä suunniteltiin porukalla. Minä olin kuitenkin ainoa, joka ei saanutkaan kutsua. Se tuntui todella pahalta, ja tunnelmaa pahensi vielä että yksi äiti tästä porukasta soitti innoissaan että "sä kun et ole tulossa niin saanko lainata sitä sun mekkoa sinne häihin?" eli mekkoa, jonka itse olin ajatellut laittaa... 

[/quote]

Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin empatiakyvyttömiä? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:16"]

Mulla tuli tosi paha mieli ap:n puolesta. Mulle on tapahtunut vähän samantapaisia juttuja ja enää en edes halua ystävystyä isommin kenenkään kanssa. Naiset ovat ihan hiton törkeitä!

[/quote]

Minä kanssa tiedän miltä tuollainen tuntuu. Meitä oli sellainen äiti-porukka, joilla kaikilla oli suurin piirtein samoihin aikoihin syntyneitä vauvoja, osalla lapsia enemmänkin. Tutustuttiinkin suurin piirtein yhtä aikaa toisiimme. Ja yksi meistä sitten oli menossa naimisiin ja häitä suunniteltiin porukalla. Minä olin kuitenkin ainoa, joka ei saanutkaan kutsua. Se tuntui todella pahalta, ja tunnelmaa pahensi vielä että yksi äiti tästä porukasta soitti innoissaan että "sä kun et ole tulossa niin saanko lainata sitä sun mekkoa sinne häihin?" eli mekkoa, jonka itse olin ajatellut laittaa... 
[/quote]

Annoitko lainata? Toivottavasti et

Vierailija
144/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin empatiakyvyttömiä? :O

[/quote]

No en kuule tiedä :( Minä olen niitä naisia, jotka jää AINA porukan ulkopuolelle. Ihan sama mitä teen tai olen tekemättä, niin lopputulema on sama. Ja en antanut hänen lainata mekkoa, valehtelin että kerkesin myydä sen pois. 

Vierailija
145/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jonka mielestä kyse on nyt vain noista polttareista?! Kyllä AP:n ystävän käytön mun mielestä antaa ymmärtää, että häihin on tervetullut!? Ehkä noissa polttareissa kyse oli jostain, että AP ei sovi porukkaan tai jotain... En nyt tämän perusteella vielä lähtisi välejä katkaisemaan, vaikka ymmärrän kyllä AP:n loukkaantumisen ihan täysin! Eihän morsian ole edes suoraan sanonut, että ei et ole kutsuttu häihin. Ei sille varmaan ole tullut edes mieleen, että AP niin ajattelisi. Varmaan mennyt nyt paniikkiin noista AP:n lähettämistä viesteistä eikä vastaa sen vuoksi...

Vaikka AP nyt tuntisi itsensä tosi kaltoin kohdelluksi, niin kaikissa asioissa on aina kaksi puolta!

Vierailija
146/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 18:43"]

Oonko ainoa, jonka mielestä kyse on nyt vain noista polttareista?! Kyllä AP:n ystävän käytön mun mielestä antaa ymmärtää, että häihin on tervetullut!? Ehkä noissa polttareissa kyse oli jostain, että AP ei sovi porukkaan tai jotain... En nyt tämän perusteella vielä lähtisi välejä katkaisemaan, vaikka ymmärrän kyllä AP:n loukkaantumisen ihan täysin! Eihän morsian ole edes suoraan sanonut, että ei et ole kutsuttu häihin. Ei sille varmaan ole tullut edes mieleen, että AP niin ajattelisi. Varmaan mennyt nyt paniikkiin noista AP:n lähettämistä viesteistä eikä vastaa sen vuoksi...

Vaikka AP nyt tuntisi itsensä tosi kaltoin kohdelluksi, niin kaikissa asioissa on aina kaksi puolta!

[/quote]

Siis miten sä voit ymmärtää ap:n "ystävän" viestin: "polttareissa yleensä on ne ihmiset ketä on kutsuttu myös häihin" niin, että ap:lle tulisi kutsu häihin - joka siis itse asiassa on jo tullut kaikille muille vieraille aika päiviä sitten.

Vierailija
147/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna morsiamelle häälahjaksi ämpärillinen maalia just ennen vihkimistä kun on mekko ja meikit jo laitettu :)

Vierailija
148/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:53"]

Kysy siltä. Naiset on ihan ok mutta kylle te olette sekaisin, kun ette osaa sanoa mitään asioita. Teillä menee koko elämä pohtiessa juttuja, jotka voi ratkaista minuutissa. Ihan oikeasti tämä on vakava ongelma ihmis-suhteissa kun ei koskaan kerrota mikä on vikana tai selvitetä asioita. Asioista kyllä puhutaan mutta väärien henkilöiden kanssa, niinkuin tässäkin tapauksessa. Kysy nut kun ei tuo tuon kurjemmaksi kuitenkaan muutu.

[/quote]

Sitten on myös sellaisia ihmisiä, jotka suuttuu, kun yrittää kertoa pahoittaneensa mielen. Itsellä meni välit mieheni siskoon ja veljen tyttöystävään, koska mainitsin (viim. mainitulle) loukkaantuneeni eräästä asiasta. Tein sen siis täysin asiallisesti ja odotin vain pientä "Ai anteeksi, en tajunnut että oli sulle niin iso juttu" -anteekspyyntöä, mutta sainkin huudot siitä miten olen draamanhakuinen kakara, koska kehtasin avata suuni. No, tää ihminen onkin sellainen jonka ympärillä maailma pyörii. Ja tämä sisko menee perässä hakien hänen hyväksyntää. Aikuisia naisia, ei uskoisi.

Vierailija
149/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan entiseltä kaveriltani, joka teki vastaavia temppuja minkä ehti ;o Charlotta..?

Vierailija
150/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin "ystäväni" on varmaan valittanut minusta ympäri tuttavapiiriä, kun en kutsunut häntä häihin. Pidimme pienet 30 hengen häät ja kutsuin sinne pari kaveriani sekä sukulaisia yms. En halunnut tätä kaveria sinne, koska hänellä on aina tapana kaikissa esim. synttäreissä, tupareissa yms. istua nokka väärinpäin ja huokailla ja vihjailla, että on tylsää. En halunnut tärkeään päivääni tuollaista nirppanokkaa.

Tämä ei nyt liittynyt ap:n tilanteeseen, mutta kerroin vain miksi joku voi jättää jonkun  kutsumatta vaikka muuten oltaisiin oltu kavereita.

Vierailija
151/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:18"]

AP tässä. Laitoin vielä: Minusta on outoa, että apuni kuitenkin kelpasi vaikken juhliin olekaan tervetullut. Olen loukkaantunut että valehtelit päin naamaa. Katsotaan vastaako. Jos ei vastaa, en yritä enää tavoitella.

[/quote]

Eikös kaveri ollut vasta palannut kotikaupunkiin? Sä olit hänelle hätävara, koska tarvitsi jonkun, jonka kanssa voi hössöttää hääasioita livenä.

Vierailija
152/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
153/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:03"]Kuullostaa ihan entiseltä kaveriltani, joka teki vastaavia temppuja minkä ehti ;o Charlotta..?
[/quote]

c.r?

Vierailija
154/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:18"]

AP tässä. Laitoin vielä: Minusta on outoa, että apuni kuitenkin kelpasi vaikken juhliin olekaan tervetullut. Olen loukkaantunut että valehtelit päin naamaa. Katsotaan vastaako. Jos ei vastaa, en yritä enää tavoitella.

[/quote]

Eikös kaveri ollut vasta palannut kotikaupunkiin? Sä olit hänelle hätävara, koska tarvitsi jonkun, jonka kanssa voi hössöttää hääasioita livenä.
[/quote]

Tää ei ollu ap:n juttu vaan joku toinen kertoi tällaisen tarinan

Vierailija
155/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:05"]

Minunkin "ystäväni" on varmaan valittanut minusta ympäri tuttavapiiriä, kun en kutsunut häntä häihin. Pidimme pienet 30 hengen häät ja kutsuin sinne pari kaveriani sekä sukulaisia yms. En halunnut tätä kaveria sinne, koska hänellä on aina tapana kaikissa esim. synttäreissä, tupareissa yms. istua nokka väärinpäin ja huokailla ja vihjailla, että on tylsää. En halunnut tärkeään päivääni tuollaista nirppanokkaa.

Tämä ei nyt liittynyt ap:n tilanteeseen, mutta kerroin vain miksi joku voi jättää jonkun  kutsumatta vaikka muuten oltaisiin oltu kavereita.

[/quote]

No miksi ihmeessä tuollainen "ystävä" kuuluu kaveripiiriisi? Ilmeiesti vielä läheiseen, koska olet kyennyt muodostamaan käsityksen siitä miten hän "aina" juhlissa toimii.

Vierailija
156/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:05"]Minunkin "ystäväni" on varmaan valittanut minusta ympäri tuttavapiiriä, kun en kutsunut häntä häihin. Pidimme pienet 30 hengen häät ja kutsuin sinne pari kaveriani sekä sukulaisia yms. En halunnut tätä kaveria sinne, koska hänellä on aina tapana kaikissa esim. synttäreissä, tupareissa yms. istua nokka väärinpäin ja huokailla ja vihjailla, että on tylsää. En halunnut tärkeään päivääni tuollaista nirppanokkaa.

[/quote]

Mutta olitko pyytänyt tän kyseisen henkilön ensin auttamaan hääjärjestelyissä kanssasi?

Vierailija
157/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:14"]

Onko Ap läski (mitä vetoa, että on)? Sitten en ihmettele että "ystävä" häpeää?

[/quote]

Hus trolli pois.

Vierailija
158/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 19:14"]Onko Ap läski (mitä vetoa, että on)? Sitten en ihmettele että "ystävä" häpeää?
[/quote]

Vaikka oliskin, niin ilmainen apu silti kelpaa? Jos olisi noin pinnallinen morsian, niin tuskinpa lihava henkilö edes kuuluisi kaveripiiriin.

Vierailija
159/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:46"]

Mulle kävi kaksi vuotta sitte ihan samalla tavalla. Hoidin "ystäväni" pyynnöstä kaason tehtäviä ja autoin häiden suunnittelussa paljonkin. Istumajärjestystä piirrettäessä selvisi, etten ole listalla (isot häät, 170hlö). Morsian ihmetteli että enhän minä missään vaiheessa ole sanonut että sinut on kutsuttu. On entinen ystävä se :)

[/quote]

Lopetitko muuten auttamisen siihen paikkaan? Toivottavasti.

Vierailija
160/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 14:59"]NO kysy nyt hyvä ihminen,e ttä miksi ottaa sut mukaan häävalmisteluihin jos et niihin millään tavalla liity? :O [/quote] Miksi kysyisin? Ei se muuta sitä asiaa että hän valehteli minulle. AP

[/quote]

Siis eikö sua kiinnosta tuo yhtään? Mua kyllä kiinnostaisi, ainakin se hetki, kun bridezilla miettii vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme