Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pissi silmään :(

Vierailija
05.02.2015 |

Lapsuudenystäväni, jonka kanssa olemme aina olleet läheisiä on menossa huhtikuussa naimisiin. Olen ollut häistä aivan innoissani, hän pyysi minut mm. mukaan mekko-ostoksille syksyllä ja katselimme yhdessä myös juhlapaikkoja. Sain juuri äsken kuulla, että ovat juhlineet polttareita viime viikonloppuna. Minua ei kutsuttu. Kysyin yhteiseltä kaveriltani ketä siellä oli, hän vastasi että "kavereista kaikki jotka on kutsuttu häihin", ihmetteli vielä mikä este minulla oli... Eli siis minua ei näköjään kutsuttu häihinkään jos muut ovat kutsun saaneet! Suututtaa! Ihminen jota olen pitänyt "lisäsiskona" pikkusiskoni lisäksi, joka pyysi minut esikoisensa kummiksi. Ei halua minua häihin. Olenko lapsellinen kun suutun? Mitä oikein teen? Morsian ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (416)

Vierailija
101/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:22"]Mitä jos ap on luullut, että yhdessä katselevat esim pukua netistä ja oikeasti tilanne on mennyt niin, että on ap itse on näyttänyt kuvia kaverille "kato kuinka kiva häämekko" ja morsian kohteliaasti nyökytellyt.. oikeasti näistä ei aina tiedä! Juuri facessa kävi niin, että yksi ihminen oli menossa naimisiin ja sen työkaverit oli tilaamassa pukuja netistä ja sitten "joutui" työkaveri ilmoittamaan, että teitä ei ole kutsuttu ja nää suuttuu. .. ja ihan ilman syytä! He vaan olivat varmoja, että tottakai työkaveritkkutsutaan ja vetivät herneet nenään :( [/quote] Hei. Voisitko lukea koko ketjun. Morsian on ihan itse pyytänyt minua avuksi. Ehdotti myös itse mekkojen katselua. Ja kuten alussa sanoin hän pyysi minut viime vuonna syntyneen esikoisensa kummiksi. Eli ei, en ole mikään työkaveri joka kuvittelee pääsevänsä puolituttunsa häihin. AP [/quote] Outoa jos kummiksi kelpaat, mutta et häävieraaksi. Onko morsmaikulla kenties mielenterveysjuttuja?

[/quote]

Tai sitten kyseessä on samanlainen kana kuin joku yllä vastannut: tietyt ystävät kelpaavat avustajiksi, mutteivät juhlaseuraksi, syystä x.

Vierailija
102/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 15:26"]Kai tämä on provo? Jos olette niin läheisiä ja olet ollut jo mukana häävalmisteluissa, niin eikö missään vaiheessa ole tullut puheeksi kutsujen lähettäminen? Etkö ole tiennyt kuka kaaso on ja ettekö ole morsiamen kanssa keskustelleet polttareista? Etkö ole hänen kanssaan puhunut esimerkiksi siitä, mitä aiot laittaa häihin päälle?

Kuulostaa todella kummalliselta, että olisitte tähän asti olleet läheisiä ja suunnitelleet häitä jne. ja missään vaiheessa ei tule ilmi aiemmin, ettet olekaan kutsuttu. Ja kyllä mä nyt tuollaisessa tilanteessa kysyisin ihan suoraan miksi et ole kutsuttu.
[/quote]

Ystävä sanoi ettei halua virallista kaasoa. Minä olen auttanut hääjärjestelyissä ja tietääkseni hän järjesti itse polttarit. Oli sanonut minulle pariinkin kertaan ettei polttareita halua. Oletin että ei lähetäkään virallista kutsua kun näemme viikottain ja ollaan yhdessä katsottu päivät ja paikat jne. AP
[/quote]

Sori ap mutta kyllä tää nyt kusetukselta haiskahtaa. Tyyppi esittää kaveriasi ja hyväksikäyttää sinua, mutta oikeasti haluaa juhlia elämänsä tärkeät hetken aivan muiden ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä olet lapsen kummi...no varmaan saat hoitaa lasta häiden ajan niin siksi sinua ei ole kutsuttu ;) Kato morsian saa bailata ja sinä hoidat lasta ja saat palkaksi seuraavana päivänä ruuantähteitä häistä kunhan olet ensin sen hääpaikan siivonnut! NIIH!

Vierailija
104/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisesti morsian kyllä käyttäytyy, kun on kuitenkin ottanut ap:n lapsensa kummiksikin. Kummiksi kai yleensä valitaan itselle läheisiä ja tärkeitä henkilöitä. Outoa, että hääjärjestelyihin pyydetään osallistumaan, mutta ei kutsuta. Ehkä sun ap pitäisi lähettää morsiamelle lasku palveluistasi ja häiden suunnitteluun käyttämästäsi ajasta.

Vierailija
105/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:38"]

Aika erikoisesti morsian kyllä käyttäytyy, kun on kuitenkin ottanut ap:n lapsensa kummiksikin. Kummiksi kai yleensä valitaan itselle läheisiä ja tärkeitä henkilöitä. Outoa, että hääjärjestelyihin pyydetään osallistumaan, mutta ei kutsuta. Ehkä sun ap pitäisi lähettää morsiamelle lasku palveluistasi ja häiden suunnitteluun käyttämästäsi ajasta.

[/quote]

Mulla tulee tuon vuoksi mieleen että ap on tajuamattaan möläyttänyt heidän viime tapaamisellaan jotain "rajua". Eikä siis itse nyt hiffaa tätä, ja morsian on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Eihän tuota käytöstä muuten mikään selitä. Lapsen kummikin ja kaikkea o.O

Vierailija
106/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle kävi kaksi vuotta sitte ihan samalla tavalla. Hoidin "ystäväni" pyynnöstä kaason tehtäviä ja autoin häiden suunnittelussa paljonkin. Istumajärjestystä piirrettäessä selvisi, etten ole listalla (isot häät, 170hlö). Morsian ihmetteli että enhän minä missään vaiheessa ole sanonut että sinut on kutsuttu. On entinen ystävä se :)"

LÄHETTÄKÄÄ HETI LASKU PERÄSTÄ KAASO-PALVELUISTANNE näille ohari morsiamille!Ihan oikeesti!Tuntiveloituslaittakaa esim. 80 e/tunti avustus palveluista,hääsuunnittelupalveluista jne niille jotka on käyttäneet teitä hyväkseen "kaasoina" mutta sitten eivät kutsuneetkaan häihinsä,koska tuo tilanne on oikeasti täysin mahdoton ja täyttää petoksen tunnusmerkit. Varmasti saisit rikosilmoituksen läpi ja kulusi ja aikasi tuhlaamisen korvauset vaika oikeusteitse. Kyllä kaasona oleminen on täysin sidottu itse häätilaisuuteen, ei muuten. kaikki muu on orjuuttamista, ja kiusantekoa. Itse olisin niin vi*****tunut että lähettäisin laskun!

Vierailija
107/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:38"]

[/quote]

Mulla tulee tuon vuoksi mieleen että ap on tajuamattaan möläyttänyt heidän viime tapaamisellaan jotain "rajua". Eikä siis itse nyt hiffaa tätä, ja morsian on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Eihän tuota käytöstä muuten mikään selitä. Lapsen kummikin ja kaikkea o.O
[/quote]

Tuskin sentään viime tapaamisessa jos kutsut on lähetetty jo jouluna... aika ihmeellistä ettei aikuinen ihminen osaa ottaa asiaa puheeksi jos joku vaivaa.

Vierailija
108/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan järkyttyneenä lukenut näitä viestejä läpi... siis mistä tällaisia moukkia oikein tulee?! Kammottavia ihmisia kertakaikkiaan!

Vierailija
109/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:35"]

Ai sinä olet lapsen kummi...no varmaan saat hoitaa lasta häiden ajan niin siksi sinua ei ole kutsuttu ;) Kato morsian saa bailata ja sinä hoidat lasta ja saat palkaksi seuraavana päivänä ruuantähteitä häistä kunhan olet ensin sen hääpaikan siivonnut! NIIH!

[/quote]

Hei, tää muuten on varmaan ihan oikeesti tässä hommassa taustalla. Hyvin keksitty!

Vierailija
110/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:35"]

[/quote]

Hei, tää muuten on varmaan ihan oikeesti tässä hommassa taustalla. Hyvin keksitty!
[/quote]

Heh, hauska. Ap:ta ei kyllä varmaan silti naurata :D

Vierailija
111/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tosi paha mieli ap:n puolesta.
Mulle on tapahtunut vähän samantapaisia juttuja ja enää en edes halua ystävystyä isommin kenenkään kanssa.
Naiset ovat ihan hiton törkeitä!

Vierailija
112/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:35"]  Ai sinä olet lapsen kummi...no varmaan saat hoitaa lasta häiden ajan niin siksi sinua ei ole kutsuttu ;) Kato morsian saa bailata ja sinä hoidat lasta ja saat palkaksi seuraavana päivänä ruuantähteitä häistä kunhan olet ensin sen hääpaikan siivonnut! NIIH! [/quote] Hei, tää muuten on varmaan ihan oikeesti tässä hommassa taustalla. Hyvin keksitty! [/quote] Heh, hauska. Ap:ta ei kyllä varmaan silti naurata :D

[/quote]

Ei kommenttini ollut tarkoitus olla hauska. Jotkut ihmiset vaan ovat niin kuspäisiä, että voisivat oikeasti laskelmoida asian noin. Varmaan niitä syitä tähän outoon käytökseen Ap nimenomaan miettii.

Vierailija
113/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 16:38"] Aika erikoisesti morsian kyllä käyttäytyy, kun on kuitenkin ottanut ap:n lapsensa kummiksikin. Kummiksi kai yleensä valitaan itselle läheisiä ja tärkeitä henkilöitä. Outoa, että hääjärjestelyihin pyydetään osallistumaan, mutta ei kutsuta. Ehkä sun ap pitäisi lähettää morsiamelle lasku palveluistasi ja häiden suunnitteluun käyttämästäsi ajasta. [/quote]   Mulla tulee tuon vuoksi mieleen että ap on tajuamattaan möläyttänyt heidän viime tapaamisellaan jotain "rajua". Eikä siis itse nyt hiffaa tätä, ja morsian on sydänjuuriaan myöten loukkaantunut. Eihän tuota käytöstä muuten mikään selitä. Lapsen kummikin ja kaikkea o.O [/quote] Tuskin sentään viime tapaamisessa jos kutsut on lähetetty jo jouluna... aika ihmeellistä ettei aikuinen ihminen osaa ottaa asiaa puheeksi jos joku vaivaa.

[/quote]

Jos morsiamen on ollut tarkoitus antaa kutsu henkilökohtaisesti, eikä ole pitänyt kiirettä kun tietää, että ap jo tietää häiden ajan ja paikan niin on sen kalenteriinsa merkannut, ja tuon ap.n mahdollisen möläytyksen vuoksi sellaista ei nyt tule.

Tuo on vain niin omituinen juttu. Siis kun ap on tosiaan morsiamen lapsen kummi..

Vierailija
114/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
115/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävä vastannut mitään. Taidan avata kaljan. AP

Vierailija
116/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan suostu lapsenvahdiksi. Katkaise kaikki välit. Älä lahjo lasta. Kummin tehtävä on huolehtia kristillisestä kasvatuksesta. Lähetä vaikka sähköpostilla tietoja niitten alueen pyhäkoulusta ja linkkaa raamattu.uskonkirjat.net sitten isompana, mutta mitään kalliita lahjoja ei tarvitse ostella. Kummin homma on sillä hoidettu ja kaveerata ei tarvitse enää tuollaisen kanssa. Jos alkaa urputtaa kummihommasta, voit laittaa viestin, että olet joskus rukoillut kummilapsen puolesta, kyllä Jumala kuulee, mutta et sen kummempaa rupea selittelemään, miksi et ole lahjoja lähettänyt, juhliinhan tuskin kutsutaankaan...

Vierailija
117/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on sen verran rahaa ja lisäksi auttamishalua, että on valittu sen perusteella kummiksi?

Vierailija
118/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:30"]

Älä nyt ainakaan suostu lapsenvahdiksi. Katkaise kaikki välit. Älä lahjo lasta. Kummin tehtävä on huolehtia kristillisestä kasvatuksesta. Lähetä vaikka sähköpostilla tietoja niitten alueen pyhäkoulusta ja linkkaa raamattu.uskonkirjat.net sitten isompana, mutta mitään kalliita lahjoja ei tarvitse ostella. Kummin homma on sillä hoidettu ja kaveerata ei tarvitse enää tuollaisen kanssa. Jos alkaa urputtaa kummihommasta, voit laittaa viestin, että olet joskus rukoillut kummilapsen puolesta, kyllä Jumala kuulee, mutta et sen kummempaa rupea selittelemään, miksi et ole lahjoja lähettänyt, juhliinhan tuskin kutsutaankaan...

[/quote]

No ei nyt kyllä kannata lapselle alkaa kostaa äitinsä moukkamaisuutta, IMO.

Vierailija
119/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:46"]Mulle kävi kaksi vuotta sitte ihan samalla tavalla. Hoidin "ystäväni" pyynnöstä kaason tehtäviä ja autoin häiden suunnittelussa paljonkin. Istumajärjestystä piirrettäessä selvisi, etten ole listalla (isot häät, 170hlö). Morsian ihmetteli että enhän minä missään vaiheessa ole sanonut että sinut on kutsuttu. On entinen ystävä se :)
[/quote] ehkä se h[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:46"]Mulle kävi kaksi vuotta sitte ihan samalla tavalla. Hoidin "ystäväni" pyynnöstä kaason tehtäviä ja autoin häiden suunnittelussa paljonkin. Istumajärjestystä piirrettäessä selvisi, etten ole listalla (isot häät, 170hlö). Morsian ihmetteli että enhän minä missään vaiheessa ole sanonut että sinut on kutsuttu. On entinen ystävä se :)
[/quote]

No johan oli härski ex-ystävä! En ymmärrä, miten tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa...[/quote] No ehkä tää morsian oli saanut tietää jotain epämiellyttävää kaveristaan ja halusi näin näpäyttää.

Vierailija
120/416 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 17:30"]

[/quote]

No ei nyt kyllä kannata lapselle alkaa kostaa äitinsä moukkamaisuutta, IMO.

[/quote]

No voi hyvä tavaton, mikä lahja-automaatti se kummi sinusta on? Aikaansa voisi lapselle lahjoittaa, mutta siinä pitäisi olla tekemisissä äidinkin kanssa, kun kyse on vielä niin pienestä lapsesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä