Naapuri haluaa minusta ilmaisen lapsenvahdin...
Olen siis lapseton 23 vuotias nainen joka työskentelen päiväkodissa. En halua itse lapsia koska taloudellinen tilanteeni ei kestäisi lapsen hankkimista ja en jaksaisi hoitaa lasta vapaa-ajalla.
Nyt kuitenkin naapuriini on muuttanut rouva joka on kolmen lapsen äiti.
Tässä ei olisi muuten mitään ongelmaa mutta rouva on saanut päähänsä että hoidan hänen lapsiaan ilmaiseksi viikonloppuisin.
"Mitään palkkaahan tästä ei sulle tarvi maksaa kun saat työkokemusta mun avulla nyt vähän isompien lasten kanssa"
Lapsien iät siis 7, 9 ja 13.
Rouva kuulemma haluaisi mennä johonkin harrastukseensa jossa voi mennä vähän myöhään. (Eli baariin ryyppäämään ystäviensä kanssa)
Olen yrittänyt kieltäytyä mutta rouva ei usko... Mitä voin tehdä?
Ja kyllä minä asun porvoossa.
Kommentit (108)
Mitä tuohon 13v kinuamiseen tulee niin veljeni on aikoinaan keräillyt sarjakuvalehtiä/videopelejä joita hän on luvan saanut säilyttää täällä.
Ne todellakin kiinnostavat tuota 13 vuotiasta.
Ap
"En ole kotona viikonloppuna"
"Ei"
"En halua"
"Se maksaa 1000 e "
Jotenkin sydäntä riipivää että tällaisia tapauksia löytyy :(
Hei ei oo naapurista kuulunu mitään. Huomenna alkaa yleensä se kinuaminen ja valitus. Päivitän ku jotain tapahtuu.
Ap
Eikö vieläkään oo naapurista kuulunu mitään?
Tämä on kyllä niin surkea satu, että ihmettelen suuresti, miten tätä on jatkunut jo 6 sivua.
Hei mitään utta ei ole nyt sattunut. Naapuri on ollut ny hiljaiselolla ainakin nyt kun meen töihin.
Päivitän heti kun jotain sattuu.
Ap