Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudessa asunnossamme odotti yllätys.

Vierailija
02.02.2015 |

Ei. Ei mitään homepesäkettä tai sen sellaista, vaan positiivinen yllätys. Pienimuotoinen ja iloinen. Perheeni muutti vuokra-asunnosta isompaan vuokra-asuntoon. Tarkastimme uuden asunnon kunnon, ja kaikki näytti oleva mukiinmenevää.

Oli kuitenkin eräs asia, jota emme huomanneet tarkastaa; sähköhellan alaosan ulos vedettävä laatikko.

Vasta muutettuamme asuntoon huomasimme, että sinne oli unohdettu aito VALURAUTAPAISTINPANNU! Kiitin Jumalaa tästä hienosta löydöstä, sillä olen vannoutunut valuraudan ystävä. Yksi valurautapannu meillä jo onkin ennestään, mutta oli hienoa saada toinen ilmaiseksi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:36"]

Hm. Itsehän siivosin yhden asunnon niin puhtaaksi lähtiessäni, että alkoi ihan ärsyttää, koska itse olen aina joutunut muuttamaan likaiseen läävään. Kostoksi koko maailmalle asetin yhden makaronin mikroon. Ilahtuikohan seuraava sittenkin ilmaisesta lounaasta:/

[/quote]

Panitkos ihan raakana, vai keititkö ensin?

Vierailija
22/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:36"]. Kostoksi koko maailmalle asetin yhden makaronin mikroon.
[/quote] :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen asukas oli jättänyt parvekelaatikot asuntoon. Sitä kai on vaikea tulkita unohdukseksi? Todennäköisesti hänellä ei ollut uudessa asunnossa niille käyttöä. Ei tullut mieleen soitella perään...

Vierailija
24/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata palauttaa, hyvä pannu, löytäjä saa pitää! Osta silavapala ja rasvaa puhdistettu, kuumennettu pannu hyvin. Hyvä tuuri, kepeät paistot.

Vierailija
25/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt samanlaisen valurautapaistinpannulöydön sieltä alalaatikosta.. Olihan se kiva.

Vierailija
26/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua odotti kerran iloinen yllätys kun muutin uuteen asuntoon. Edellinen asukas oli jättänyt Tervetuloa uuteen kotiin-kortin ja pullon kuohuviiniä :)

Vierailija
27/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan pitänyt soittaa puolikkaasta käsisaippuapullosta? Mulla on numero, kun vuokranantaja itse asui asunnossa minua ennen. Lamput kyllä jättivät, ja parvekekalusteet, kun eivät niitä tarvinneet ja kysyivät saako jättää. 

Vierailija
28/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä löytö. Mulla on yli 50 vuotias paistinpannu voi olla vanhempikin. Peruja isoäitini aidiltä :) Kuka hullu ostellee noita tefloneita vuodesta toiseen ;)

Vierailija
29/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:43"]

Ei kannata palauttaa, hyvä pannu, löytäjä saa pitää! Osta silavapala ja rasvaa puhdistettu, kuumennettu pannu hyvin. Hyvä tuuri, kepeät paistot.

[/quote]

Varastetulla pannulla kaikki ruoat epäonnistuu, ja kirous lankeaa yllesi, apua, viskaa ikkunasta koko komeus! PS: Vilkaise sitä ennen, ettei alla ole kovin paljon populaa!

Vierailija
30/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:22"]

Jos sinulla on suuri pannu, palauttanet sen valurautaisen omistajalleen? Viet vaikka isännöitsijän toimistoon.

[/quote]

Isännöitsijätoimisto ei ole mikään romun keräyspaikka. Minä en ainakaan ottaisi vastaan.

t. kiinteistösihteeri

Vierailija
31/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivasin talon roskikseen valurautapaistinpannun ja ostin Hackmanin kovanaaman.

Vierailija
32/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyissä pannuissa on paha silmä

Vierailija
33/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös edelliseltä asukkaalta unohtuneen valurautapaistinpannun omistaja. Olikin blinipannu ja pidin sen palkkioksi asunnon suursiivoamisesta. Oli jätetty törkeään kuntoon.

Vierailija
34/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin aikoinani avioeron jälkeen vuokra-asuntoon, jossa edellinen asukas oli asunut 60-luvulta saakka. Asunnossa oli seinät maalattu, mutta muuten oli aika siivottomassa kunnossa.Kun sitte vanhalla pulloharjalla harjasin pölyisiä patterinvälejä, niin sieltä tipahti valokuva-postikortti, joka oli otettu töölönlahdelta lauttasaareen päin, siis ilmakuva. Syntymäkotini on lauttasaaressa, mutta olen asunut useissa asunnoissa sen jälkeen ja asunto johon muutin, ei sijaitse helsingissä.Tuli aika haikea fiilis, sillä vanhempani ovat kuolleet jo aikoja sitten ja olin muuttamassa yksin.

Vierailija
35/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne jätetään ihan tahallisesti. Että en nyt lähtisi löytötavaratstoon roudaamaan :D

Vierailija
36/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain ihan muuta otsikosta :D

Vierailija
37/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten teet, kun ex-asukas tulee sitä pannuaan hakemaan? Se on kuitenkin hänen omaisuuttaan. Ihan sama asia periaatteessa, kuin olisi autonsa unohtanut parkkiruutuun ja avaimet rattiin.

Vierailija
38/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:58"]

Heivasin talon roskikseen valurautapaistinpannun ja ostin Hackmanin kovanaaman.

[/quote]

Voin pahoin... Tuon täytyi olla provo...

Vierailija
39/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on leipäpöytä?

Vierailija
40/48 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löyty kuukauden asumisen jälkeen kaapeista valurautapannuja ja uunivuokia sun muita. Pyysin vuokranantajaa välittämään tiedon entisille asukkaille jotka tulivat hyvin kiitollisina hakemaan omansa takaisin - olivat miettineet että jäivätkö tänne mutta eivät kuulemma olleet kehdannu kysellä perään :D sinne meni välineet mutta jäipähän hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi