Lomalle Lontoohon
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:25"]Lontooseen ....
[/quote]on toi ap:niin muoto oikea
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:25"]
Lontooseen ....
[/quote]
TÄRKEIN VINKKI !
Lontoo on kallis paikka; liikkuminen jopa julkisilla, ruokailu, hotellit jne. Jos budjettisi on tiukka tai rajallinen, huomio tämä
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:34"]
Lontoo on kallis paikka; liikkuminen jopa julkisilla, ruokailu, hotellit jne. Jos budjettisi on tiukka tai rajallinen, huomio tämä
[/quote]
paskapuhetta. mun hotelliviikko lontoon keskustassa vajaa 200euroa. Metrokortti halpa. Oon työtön abi ja hyvin riittää rahat, kun viime kesän töistä säästin.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:39"]
[/quote]
paskapuhetta. mun hotelliviikko lontoon keskustassa vajaa 200euroa. Metrokortti halpa. Oon työtön abi ja hyvin riittää rahat, kun viime kesän töistä säästin.
[/quote]
matka siis ensi kuussa!
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 21:39"]
Lontoo on kallis paikka;
[/quote]
[/quote]
Majoitus on melko kallista. Keskustassa vähintään 3* huone kahdelle maksaa selvästi yli 150 euroa. Euron heikkeneminen myös nostanut 15-20 % vuodessa.
Työkaveri on juuri Lontooseessa. Hän käy mm. Muusikalissa ja matami thussaudissa.
Ei ole mitään paskapuhetta että Lontoo on kallis. Tietysti se on kallis. Ei kai kukaan muuta kuvittele, se pitää vain suhteuttaa. Toki halvallakin pääsee mutta onko se sitten lomailua..?
eikö kukaan muu ymmärrä, että tämän aloituksen tarkoitus oli vain houkutella oikeinkirjoitusnatseja paikalle? Nyt ap:llä varmaan hauskaa
Hyvä, että jok on saatu iloiseksi! Päivänhyvä työ tehty näin iltasella Suomeseessa.
Lontooseen ....