Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:34"]Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[/quote] Heideillä on sana hallussa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:34"]Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[/quote]
Sama täällä. Kiitos Heidi. Nyt nokka kohti uusia pettymyksiä.
Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
Täällä yksi Heidi ikävöi omaa miestään. Tulispa pian reeneistä kotiin. <3
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:35"]Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
[/quote] Riippuu kuka kysyy. Olen oksentanut kahdeksan kertaa ja olo on hutera, ihan hirveä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:35"]Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
[/quote] Riippuu kuka kysyy. Olen oksentanut kahdeksan kertaa ja olo on hutera, ihan hirveä.
[/quote]
Voi ei, ikävää. Eikö kukaan hoida sinua? Lähetän sinulle nyt parantavaa energiaa <3
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:59"]
Mä vedän kalsarikännejä. t. Heidi
[/quote]
Kuulostaa kivalta :p Kalsarikännäämisellekin on aikansa. Etkö sä saanut ketään seuraksi vai eikö vain huvittanut lähteä mihinkään?
Heidi ilmoittautuu. En taida olla ainut, joka sai lapsena lahjaksi pikku-Heidi -elokuvia?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/
[/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä.
[/quote]Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että mitkä jutut täsmäs? Joku meistä Heidin ihailijoista näyttäis nyt kärähtäneen nolosti.. :)
Mä haluaisin kysyä Heideiltä, minkä takia se tukka pitää värjätä super blondiksi? Tunnen KOLME Heidiä ja kaikilla sama juttu.
Voi harmitus, kuoliko tämä ketju nyt..? :( T. Yksi edellisistä Heideistä
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:38"]Mä haluaisin kysyä Heideiltä, minkä takia se tukka pitää värjätä super blondiksi? Tunnen KOLME Heidiä ja kaikilla sama juttu.
[/quote]
Mun tietämällä ihanalla heidillä on semmoinen hailakan punertavan oranssi tukka nutturalla ja sitten kivat kengät :D
Hehe, voi olla mutta aina voi yrittää ;)