Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:34"]Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[/quote] Heideillä on sana hallussa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:34"]Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[/quote]
Sama täällä. Kiitos Heidi. Nyt nokka kohti uusia pettymyksiä.
Onko Heidejä näkynyt? Mitä te teette tänään? ;)
Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
Täällä yksi Heidi ikävöi omaa miestään. Tulispa pian reeneistä kotiin. <3
Mulla on oksennustauti :( t, Heidi
Mä vedän kalsarikännejä. t. Heidi
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:35"]Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
[/quote] Riippuu kuka kysyy. Olen oksentanut kahdeksan kertaa ja olo on hutera, ihan hirveä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:35"]Heidit haloo! ;) ja varsinkin se yksi, onko sulla yhtään ikävä mua?
[/quote] Riippuu kuka kysyy. Olen oksentanut kahdeksan kertaa ja olo on hutera, ihan hirveä.
[/quote]
Voi ei, ikävää. Eikö kukaan hoida sinua? Lähetän sinulle nyt parantavaa energiaa <3
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:59"]
Mä vedän kalsarikännejä. t. Heidi
[/quote]
Kuulostaa kivalta :p Kalsarikännäämisellekin on aikansa. Etkö sä saanut ketään seuraksi vai eikö vain huvittanut lähteä mihinkään?
Täälläkin yksi Heidi lisää, terkkuja tutuille!
Heidi ilmoittautuu. En taida olla ainut, joka sai lapsena lahjaksi pikku-Heidi -elokuvia?
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:15"]No kiva, minä vapisevin sormin uskalsin kertoa vitutusketjuun että vituttaa kun oon ihastunut Heidiin. Arvelin että kyllä se oikea Heidi sen nyt tajuaa ja tässä sitä nyt ollaan näitten kaikkien Heidien kanssa :/
[/quote] Kyllä mä tajusin. Moni juttu täsmäs ja olihan tässä sellaista jännitettä.
[/quote]Pakko kysyä ihan mielenkiinnosta, että mitkä jutut täsmäs? Joku meistä Heidin ihailijoista näyttäis nyt kärähtäneen nolosti.. :)
Täällä vielä yksi Heidi :) kelpaisi jännitys elämään tännekin.
Täällä Heidi Helsingistä, lähtöisin Savosta :)
Mä haluaisin kysyä Heideiltä, minkä takia se tukka pitää värjätä super blondiksi? Tunnen KOLME Heidiä ja kaikilla sama juttu.
Voi harmitus, kuoliko tämä ketju nyt..? :( T. Yksi edellisistä Heideistä
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:38"]Mä haluaisin kysyä Heideiltä, minkä takia se tukka pitää värjätä super blondiksi? Tunnen KOLME Heidiä ja kaikilla sama juttu.
[/quote]
Mun tietämällä ihanalla heidillä on semmoinen hailakan punertavan oranssi tukka nutturalla ja sitten kivat kengät :D
Hehe, voi olla mutta aina voi yrittää ;)