Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:10"]Voi harmitus, kuoliko tämä ketju nyt..? :( T. Yksi edellisistä Heideistä
[/quote]
Ei kuole jos jokainen Heidi alkaa kertoa pieniä yksityiskohtia itsestään niin jännitys pysyy yllä. Jospa löytäis näin sen oman Heidinsä :)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:16"]Väestörekisteristä löytyi 25 482 Heidiä. Enää muutama puuttuu, niin sitten alkaa olla kaikki Heidit kasassa av:lla. :)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:16"]Väestörekisteristä löytyi 25 482 Heidiä. Enää muutama puuttuu, niin sitten alkaa olla kaikki Heidit kasassa av:lla. :)
[/quote]Ei, on vain yksi Heidi. Vain yksi. :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 23:16"]Väestörekisteristä löytyi 25 482 Heidiä. Enää muutama puuttuu, niin sitten alkaa olla kaikki Heidit kasassa av:lla. :) [/quote]Ei, on vain yksi Heidi. Vain yksi. :)
[/quote]
Kuka on tämä onnekas? ;) Jotain pientä infoa...
Jos se on lyhyenläntä, pulleasäärinen, sillä on laajat sieraimet, laittaa faceen mieheni ottamia kuvia (kuvia myös minun painotuotteestani) ja sillä on kevytkenkäinen ( lievä ilmaisu), niin tiedän kuka on kyseessä. Terveisiä.
[quote author="metriletti 77" time="21.01.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 04:56"]
[quote author="metriletti 77" time="21.01.2015 klo 04:26"]
Nope :D
[/quote]
Merena
[/quote]
Viimeinen tavu oikein. Lisää eteen Katri.
[/quote]
Katrina.
Pidän nimestäsi.Onko sinulla nimipäivää kalenterissa?
Täällä n.25 000:s Heidi paikalla. Enkä ole kukaan edellisistä.
Olen vähän vanhempi kuin todennäköisesti useimmat Heidit täällä, syntynyt ennen suurta Heidi-buumia.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:01"]
Voisko joku linkittää sen aiemman ketjun?! :D
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4359798/ketju/mika_teita_vituttaa_talla_hetkella/sivu/2
[/quote]
kävin yläpeukuttamassa kaikki Heidi keskustelut.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:47"]Veikkaisin että me Heidit ollaan suurin osa jotain kolmekymppisiä?
[/quote]
Voi hitto, se meidän kaipaama ihana Heidi on 73 vuotias :/
[/quote] Miten niin TEIDÄN kaipaama Heidi. Tämä oli siis kuitenkin suuri joukkopetkutus :P
Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 01:09"]Nyt alko kiinnostaan t. Marianna
[/quote] Ihan tiedoks vaan, sä jäit kiinni! T. Kalle
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"]
Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa.
[/quote]
No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:47"]
Veikkaisin että me Heidit ollaan suurin osa jotain kolmekymppisiä?
[/quote]
Suurin Heidi-buumi on varmaan joissain 33-35 vuotiaissa. Sitä vanhemmat ovat saaneet nimen ennen kuin siitä tuli muotinimi.
Heidi on saksalaisperäinen naisen etunimi, joka on yleistynyt myös Suomessa. Saksaksi nimi lausutaan Haidi. Nimi on lyhentymä vanhasta nimestä Adelheid, joka tarkoittaa jalosäätyistä, jalomuotoista (naista). Nimen yleistymiseen eri puolella maailmaa ovat suuresti vaikuttaneet Johanna Spyrin Heidi-kirjat.[1]
Suomessa Heidi-nimisiä naisia on ollut vuoden 2009 loppuun mennessä 25 280.[2] Vuodesta 1973 lähtien Heidin nimipäivä on ollut unikeonpäivänä 27. heinäkuuta.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"]
[/quote]
No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi
[/quote]No niin tuolla joku ainakin kovasti vakuutteli, että jutut täsmää ja on jännitettä jne.. Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:57"] Ei ollut petkutus, mutta mä ainakin kuulemma kärysin jo, joten ei ole tarvetta antaa enempää infoakaan. :) Muista Heideistä ja ihailijoista en osaa sanoa. [/quote] No, ei täällä nyt voi kärytä silleen. Facessa vois. Täällä on aika riskitöntä kuitenkin ;-) t, Heidi [/quote]No niin tuolla joku ainakin kovasti vakuutteli, että jutut täsmää ja on jännitettä jne.. Mun osaltani siis game over ja katotaan mitä elämä tuo tullessaan! ;)
[/quote]
What? Game over tarkoittaa, että peli on päättynyt. Mikä peli?
Väestörekisteristä löytyi 25 482 Heidiä. Enää muutama puuttuu, niin sitten alkaa olla kaikki Heidit kasassa av:lla. :)