Ghostaamani nainen viiltelee đđ€
Ghostasin sen viime viikolla ja sain Àsken tietÀÀ ettÀ se on sairaalassa viiltelyn takia. Ihan oikein sille.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tietÀÀ, kun ghostasit sen?
YhdeltÀ kaverilta. JÀtin naisen perjantai-iltana ja huhujen mukaan hÀnelle olisi soitettu ambulaissi lauantaiaamuna koska lakanat oli aivan veressÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YhdeltÀ kaverilta. JÀtin naisen perjantai-iltana ja huhujen mukaan hÀnelle olisi soitettu ambulaissi lauantaiaamuna koska lakanat oli aivan veressÀ.
Joo, just. Jos perjantaina jÀtit, niin pÀivÀssÀkö se nainen tuli ghostatuksi? YmmÀrrÀtkö, mitÀ ghostaus edes tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, just. Jos perjantaina jÀtit, niin pÀivÀssÀkö se nainen tuli ghostatuksi? YmmÀrrÀtkö, mitÀ ghostaus edes tarkoittaa?
Tarkoittaa sitÀ ettÀ jÀttÀÀ vastaamatta kaikkiin viesteihin ja puheluihin. Olin tutustumassa hÀneen ja piti viettÀÀ ilta baarissa. Lupauduin hÀnelle kuskiksi mutta paikan pÀÀllÀ selvisi samalla ettÀ pitÀisi samalla muka maksaa hÀnen juomat. Lyhyen sananvaihdon jÀlkeen lÀhdin paikalta ja jÀtin hÀnet sinne. HÀn yritti soittaa minulle monta kertaa illan ja yön mittaan mutta jÀtin vastaamatta.
Vaikka tÀmÀ onkin Provo ja todennÀköisesti naisen tekemÀ on tÀÀ tosi oksettava aloitus ja kertoo kyllÀ aloittajasta aika paljon.
Ihan oikeasti. NÀistÀ pitÀisi laittaa joku nettivinkki poliisille ettÀ tÀmÀkin ihminen saisi tarvitsemaansa apua.
Harmi ettei osannut sitÀkÀÀn hoitaa itse loppuun asti.
Ap, on todella sÀÀlittÀvÀÀ ja lapsellista trollata tÀllaisella aiheella. Kasvahan aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tÀmÀ onkin Provo ja todennÀköisesti naisen tekemÀ on tÀÀ tosi oksettava aloitus ja kertoo kyllÀ aloittajasta aika paljon.
Ihan oikeasti. NÀistÀ pitÀisi laittaa joku nettivinkki poliisille ettÀ tÀmÀkin ihminen saisi tarvitsemaansa apua.
SitÀhÀn te fasistit haluatte, totaalista kontrollia, kun itse ette kykene edes itsestÀnne huolehtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten herÀsit mÀristÀ lakanoista.
TÀllÀsistÀ aloituksista huomaa, ettÀ tÀÀllÀ ei ole modea ollenkaan ja ihmiset ovat niin sairaita, ettÀ ne ilmiantaa muut aloitukset, mutta ei nÀitÀ. Jos mode on, niin modekin on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitÀ ettÀ jÀttÀÀ vastaamatta kaikkiin viesteihin ja puheluihin. Olin tutustumassa hÀneen ja piti viettÀÀ ilta baarissa. Lupauduin hÀnelle kuskiksi mutta paikan pÀÀllÀ selvisi samalla ettÀ pitÀisi samalla muka maksaa hÀnen juomat. Lyhyen sananvaihdon jÀlkeen lÀhdin paikalta ja jÀtin hÀnet sinne. HÀn yritti soittaa minulle monta kertaa illan ja yön mittaan mutta jÀtin vastaamatta.
Ei johtunut sinusta silloin tuo epÀvakaa reagointi. Olit vain viimeinen tikki, joka rikkoi kamelin selÀn
Ei sullakaan ap kovin hyvin mene. Ăitisi on varmaan hyvin ylpeĂ€ sinusta.
Olisi varmasti ennemmin tai myöhemmin löytÀnyt syyn viillellÀ itseÀÀn jostain muualta. Toivottavasti saa tarvitsemaansa ammattiapua ja lÀhipiirinsÀ on tukena katsomassa perÀÀn.
MikÀs pikkuinen incel-poju se tÀÀllÀ vinisee?
Vierailija kirjoitti:
Olisi varmasti ennemmin tai myöhemmin löytÀnyt syyn viillellÀ itseÀÀn jostain muualta. Toivottavasti saa tarvitsemaansa ammattiapua ja lÀhipiirinsÀ on tukena katsomassa perÀÀn.
Ollaan nyt ongelman ytimessÀ. HÀnellÀ on huono mielenterveys ja hÀn on viillellyt itseÀÀn ennen. MinÀ kuitenkin laukaisin tÀmÀn episodin ja olen tavallaan iloinen siitÀ. VÀhÀn paksua kuvitella ettÀ olisin hyvyyttÀni kuskina ja lompakkona.
Nyt on meno teinixxx. SyytÀtkö sokerihumalaa sun ilkeistÀ sanoista, sori toi megis pÀris vÀhÀn, kun kuukauden pÀÀstÀ haluut taas "alkaa oleen" sen kanssa?