Montako Heidiä linjoilla?
Tässä luin tuota vitutus-keskustelua ja Heidejä oli aika paljon :D eli kuinka monta Heidiä täällä nyt on "linjoilla"?
Kommentit (384)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 20:33"]Ainoa ongelma on se, että te kaipaatte Heidiä mutta ette itse voi kertoa nimeänne. Ei Heidit enää jaksa. Heidi on avoin mutta toivoo sitä muiltakin.
[/quote]
Täällä ei oo kukaan heidi ollut avoin. Kaipaaja sentään kertoo kaipaavansa heidiä mutta yksikään heidi ei näytä kaipaavan ketään nimeltä. Se siitä avoimuudesta ;)
[/quote]
Et sä täältä ketään löydä. :)) HERÄTYS!
[/quote]
Se onkin jo löydetty muualta ;)
[/quote] Onko? Mitä sitten tapahtui?
[/quote]
No se ei näytä tajuavan hyvän päälle.
[/quote] Heidi ei tajua hyvän päälle? Mikä hyvää sulla olis tarjota?
[/quote]
Rakkautta.
[/quote] Tuo oli ainoa oikea vastaus, mutta kysymys on vain siitä kuka sitä mulle antaa.
[/quote]
Varmaan kuka vaan antaisi sitä tälle Heidille. Minut hän tavallaan lemppasi.
[/quote] Voi ei. Kyllä se susta kuitenkin pitää ihan älyttömästi ihmisenä ja haluaisi olla väleissä.
[/quote]
Tää tuntuis niin pahalta rakastuneen kuulla että pidän susta ihmisenä :/ se ei lohduta yhtään siinä tilanteessa kun itse haluaisi kaikkea muuta. Ja kaikki ne haaveet, tiesin etten saisi hänestä haaveilla, mutta aina vaan huomasinkin olevani hänen kanssaan leffassa käsi kädessä niin kuin teinit ja pian jo kotona suutelemassa ja mitä tahansa, mutta vain oman pääni sisällä tietenkin. Voi kun voisi vaan mahdollisimman pian unohtaa ja olla ajattelematta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:50"]Ainoa oikea ihana Heidi ei asu Helsingissä.
[/quote]
Eikä siellä Harjavallassakaan :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]Mitkä käsityöt? Olen onneksi rumemmalle puolelle sijoittuva, joten Heidi potkisi minut varmasti pois :D [/quote] Oletko ruma vai susiruma? Pelkääkö lapset?
[/quote]
Lapset tykkää, omat ja muiden. Aikuiset zoomaa aina friend zonelle ja viimeisin seurustelukumppani sanoi mun olevan epäseksikkäin ihminen jonka hän on tavannut, joten tästäkin voi jotain päätellä. En ehkä itkettävän ruma, mutta itkettävän epä-hot :D
Hyvää iltaa ihanille Heideille! :) Olkoon se loppuun asti mahtava.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]Mitkä käsityöt? Olen onneksi rumemmalle puolelle sijoittuva, joten Heidi potkisi minut varmasti pois :D [/quote] Oletko ruma vai susiruma? Pelkääkö lapset?
[/quote]
Lapset tykkää, omat ja muiden. Aikuiset zoomaa aina friend zonelle ja viimeisin seurustelukumppani sanoi mun olevan epäseksikkäin ihminen jonka hän on tavannut, joten tästäkin voi jotain päätellä. En ehkä itkettävän ruma, mutta itkettävän epä-hot :D
[/quote]
Kiitos ihanan rehellisestä vastauksesta. :D Ja epäseksikäskin vielä? :D
No mut jos on ulkoisesti vain tyydyttävä, mutta sisäisesti kaunis? Tai ulkoisesti ok ja sisältä susiruma, mutta et tiedä jälkimmäisestä vielä? Kelpaisiko jompi kumpi?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:04"]No mut jos on ulkoisesti vain tyydyttävä, mutta sisäisesti kaunis? Tai ulkoisesti ok ja sisältä susiruma, mutta et tiedä jälkimmäisestä vielä? Kelpaisiko jompi kumpi?
[/quote]
Kuka oli ruma, heidi vai ihailija?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:03"]Kaikki tietämäni Heidit on niiiin WT.
[/quote]
Vietät aikaasi ilmeisesti huonoilla alueilla sitten.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:03"]Kaikki tietämäni Heidit on niiiin WT.
[/quote] WT sanaa käyttää vain amikset! Suomessa ei ole whitetrash - luokkaa. FYI
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:04"]No mut jos on ulkoisesti vain tyydyttävä, mutta sisäisesti kaunis? Tai ulkoisesti ok ja sisältä susiruma, mutta et tiedä jälkimmäisestä vielä? Kelpaisiko jompi kumpi? [/quote] Kuka oli ruma, heidi vai ihailija?
[/quote]
Heidi on aina kaunis :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:03"]Kaikki tietämäni Heidit on niiiin WT.
[/quote] WT sanaa käyttää vain amikset! Suomessa ei ole whitetrash - luokkaa. FYI
[/quote]Vai oiskohan kyse sittenkin samasta porukasta, valopää.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]Olen Heidi Helswingistä ja nyt ihan jäätävässä gänässä. Kuka mua kaipasikaan? Punkkupullo vai? Taidanpa ottaa vielä toisesta. *hik* [/quote] Täälläki Heidi Hki. Yks lasi punkkuu riittää tänään.: D
[/quote]
Onko sulla lapsia ja minkä ikäinen olet? Että saattaisitkohan sä olla se yksi Heidi...
[/quote] No herrasmiehet esittelevät ensin itsensä, joten ikä ja aviosääty? T, Heidi Hki ja yksi iiiiso lasi punkkua.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:48"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"]Mitkä käsityöt? Olen onneksi rumemmalle puolelle sijoittuva, joten Heidi potkisi minut varmasti pois :D [/quote] Oletko ruma vai susiruma? Pelkääkö lapset? [/quote] Lapset tykkää, omat ja muiden. Aikuiset zoomaa aina friend zonelle ja viimeisin seurustelukumppani sanoi mun olevan epäseksikkäin ihminen jonka hän on tavannut, joten tästäkin voi jotain päätellä. En ehkä itkettävän ruma, mutta itkettävän epä-hot :D [/quote] Kiitos ihanan rehellisestä vastauksesta. :D Ja epäseksikäskin vielä? :D
[/quote]
Heh, kiitos vaan kiittäjälle. Muunkinlaista on kuultu joskus nuorempana, mutta kello käy ja se näkyy vähitellen jokaisessa. Viime vuosina kuitenkin noin. Otanpa punkkua minäkin ja sitten punkkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:38"] [quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:28"]Olen Heidi Helswingistä ja nyt ihan jäätävässä gänässä. Kuka mua kaipasikaan? Punkkupullo vai? Taidanpa ottaa vielä toisesta. *hik* [/quote] Täälläki Heidi Hki. Yks lasi punkkuu riittää tänään.: D [/quote] Onko sulla lapsia ja minkä ikäinen olet? Että saattaisitkohan sä olla se yksi Heidi... [/quote] No herrasmiehet esittelevät ensin itsensä, joten ikä ja aviosääty? T, Heidi Hki ja yksi iiiiso lasi punkkua.
[/quote]
Säädytön 38 ;)
Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:34"]Kanssanne oli hauska tarinoida, ihanat Heidit. Minä lopetan nyt omasta Heidistä haaveilemisen ja siirryn elämässäni eteenpäin. Kaikkea hyvää sille Heidille.
[/quote] Et pysty. Olet jäänyt koukkuun.
Ainoa oikea ihana Heidi ei asu Helsingissä.