Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen kauniin exän kuvia padilta

Vierailija
18.01.2015 |

Olen saanut luvan käyttää miehen ipadia. Selailin sitä tänään ja avasin valokuva-albumin. Siellä oli kauhea määrä kuvia miehen kauniista eksästä! Kuvat ovat monta vuotta vanhoja ja otettu ennen koko padin hankkimista. Mutta padi kuitenki hankittu ennen minua. Jäi jotenkin paska fiilis. Mies ei ota minusta juurikaan kuvia, mihin on hyvä syy. Näytänhän melko kamalalta kuvissa. Hitto, en halua nähdö koko miestä, kun hän kohta tulee kotiin.  Ei tästä voi oikein mainitakaan, koska mies saattoi olettaa, et selaan vaan nettiä..

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:41"]

tämä on kyllä ikuisuusongelma tällä palstalla: ei voida ymmärtää että meitä on monenlaisista lähtökohdista. On täysin normaalia ja sallittua olla ap:n tapauksessa mustasukkainen, ihan turhaan häntä teilaatte. Jos jollekulle toiselle samainen tilanne ei aiheuta päänvaivaa, niin hyvä.

[/quote]

Ei kaikki mustasukkaisuus ole normaalia... mun mielestä on varsin epänormaalia jos on mustasukkainen vanhoista kuvista.

[/quote]

ai, minä olen psykologini kanssa keskustellut mm. mustasukkaisuudesta ja kyllä se kuulemma hyvin inhimillinen tunne tuntuu olevan ;)

Vierailija
62/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuoruudenrakkaudestani (ainoa todellinen rakkauteni) yksi ainoa kuva. Kuva jonka hän antoi minulle sinä päivänä kun meistä tuli virallisesti pari. Nykyinen mieheni hävitti kuvan tahallaan. Kyselin sen perään ja hän oli vihainen että edes säilytin exästä kuvaa. En siis saanut kuvaa takaisin. Nyt muisto maailman komeimmasta miehestä eli ensirakkaudestani säilyy vain sydämessäni. Sieltä mieheni ei voi hänen muistoaan viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:41"]

tämä on kyllä ikuisuusongelma tällä palstalla: ei voida ymmärtää että meitä on monenlaisista lähtökohdista. On täysin normaalia ja sallittua olla ap:n tapauksessa mustasukkainen, ihan turhaan häntä teilaatte. Jos jollekulle toiselle samainen tilanne ei aiheuta päänvaivaa, niin hyvä.

[/quote]

Ei kaikki mustasukkaisuus ole normaalia... mun mielestä on varsin epänormaalia jos on mustasukkainen vanhoista kuvista.

[/quote]

ai, minä olen psykologini kanssa keskustellut mm. mustasukkaisuudesta ja kyllä se kuulemma hyvin inhimillinen tunne tuntuu olevan ;)
[/quote]

kyllä se inhimillustä on, aina ei vain tarvitse heittäytyä kaikkien tunteidensa vietäväksi

Vierailija
65/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
66/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:47"]

Voisiko ap:n olla hyvä ymmärtää, että mustasukkaisuus tästä asiasta on turhaa vaikka siihen oikeus olisikin? En huomannut teilaamista missään kohtaa. Voipi olla eriävät mielipiteet hyvästäkin huomata ja huomioida.

[/quote]

kuka määrää mikä on kellekin turhaa? kyllä jokaisella, myös ap:lla on oikeus tuntea mustasukkaisuutta.  

Vierailija
67/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos antaa luvan tunteilleen niin heittäytyy niiden vietäväksi? voin kuulkaa vannoa että niiden tukahduttaminen se vasta haitallista onkin.

Vierailija
68/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok säilyttää kuvia menneisyydestä, kunhan ne eivät ole intiimejä. Suutelu- ja alastonkuvat eivät ole säilytettävää materiaalia jos pari on jo eronnut. On täysin ymmärrettävää, että sellaiset kuvat loukkaavat uutta puolisoa. Eihän kumppanilla ole mitään syytä katsella sellaisia kuvia enää eron jälkeen uudessa suhteessa. Sen sijaan asialliset, normaalit kuvat ovat kivoja muistoja, jotka eivät loukkaa ketään.

Vierailija
69/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:54"]jos antaa luvan tunteilleen niin heittäytyy niiden vietäväksi? voin kuulkaa vannoa että niiden tukahduttaminen se vasta haitallista onkin.
[/quote]

Asioita ei tarvitse miettiä,järjellä? Mennään vaan tunteiden mukana ja vaaditaan muitakin elämän niiden mukaan? Jep, ei muuta kuin onnea valitsemallasi tiellä, olet varmaan todella miellyttävä elämänkumppani

Vierailija
70/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:47"]

Voisiko ap:n olla hyvä ymmärtää, että mustasukkaisuus tästä asiasta on turhaa vaikka siihen oikeus olisikin? En huomannut teilaamista missään kohtaa. Voipi olla eriävät mielipiteet hyvästäkin huomata ja huomioida.

[/quote] Mustasukkaisuus tästä ei ole turhaa, jos mies käy katselemassa eksänsä kuvia ja haikailee hänen perään. Se on merkki siitä, ettei ole päässyt eksästään ylitse, ja ap:n ei tarvitse sietää sellaista. Parisuhteeseen kannattaa yleensä ryhtyä vasta sitten, kun eksät eivät enää kiinnosta. 

Vierailija
71/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap on kumppaniltaan vaatinut? Mitä minä nyt olen sinulle tehnyt?

Vierailija
72/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä 58, et ole tunteidesi vietävänä; suutut kun joku ei allekirjoita juttujasi

Vierailija
73/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exä tuhosi kerran kaikki mieheni kuvat nuoruudesta kun oli mustasukkainen. Oli yksin miehen asunnossa ja silppusi kaikki. Muutama nainen oli ollut kauniimpi ja nainen ei sitä kestänyt. Mieheni oli huomannut, että naista vaivasi joku asia ja parin kuukauden jälkeen nainen tunnusti mitä oli tehnyt. Heille tuli ero kuukauden päästä.

Mieheni puhui minulle, että miksi sen naisen piti tuhota ne kuvat, ne oli muistoja hänen nuoruudestaan. Eikä hän edes huomannut kuvien kadonneen, ei niillä ollut merkitystä siinä suhteessa. Mutta niiden hävittämisellä oli, mies alkoi ajattelemaan ettei suhteella ole tulevaisuutta jos nainen on mustasukkainen menneisyydelle, silloin nainen ei ole ihan täysipäinen.

Mitä tästä opimme? Älä tee suhteetonta draamaa asioista, mitkä ovat mennyttä ja mihin et voi vaikuttaa. Katse eteenpäin ja omilla vahvuuksilla!

Vierailija
74/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:50"]

Minulla oli nuoruudenrakkaudestani (ainoa todellinen rakkauteni) yksi ainoa kuva. Kuva jonka hän antoi minulle sinä päivänä kun meistä tuli virallisesti pari. Nykyinen mieheni hävitti kuvan tahallaan. Kyselin sen perään ja hän oli vihainen että edes säilytin exästä kuvaa. En siis saanut kuvaa takaisin. Nyt muisto maailman komeimmasta miehestä eli ensirakkaudestani säilyy vain sydämessäni. Sieltä mieheni ei voi hänen muistoaan viedä.

[/quote]

No enpä oikein ihmettele, miksi hävitti hääkuvasi. Ei ole reilua haikailla toista noin, uudessa suhteessa.

Vierailija
75/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:58"]

mitä ap on kumppaniltaan vaatinut? Mitä minä nyt olen sinulle tehnyt?

[/quote]

vastaisitko vai mökötätkö?

Vierailija
76/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]sinä 58, et ole tunteidesi vietävänä; suutut kun joku ei allekirjoita juttujasi
[/quote] tuo on sinun tulkintaso

Vierailija
77/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on leikannut exänsä kaikista heidän valokuvistaan irti. Hääkuva taitaa olla ainut, minkä säilytti. Tuhosi kuvat silloin, kun ex yritti tulla miehen uuden parisuhteen väliin. Miehelle riitti ja kai terapiaksi itselleen teki niin.

Pari nakukuvaakin hänellä oli exästään ja toivon etten olisi ikinä nähnytkään niitä. Mielikuva kuvanottohetkestä on todella häiritsevä.

Vierailija
78/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ne kuvat

Vierailija
79/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:07"]

Pari nakukuvaakin hänellä oli exästään ja toivon etten olisi ikinä nähnytkään niitä. Mielikuva kuvanottohetkestä on todella häiritsevä.

[/quote]

Ei kai kukaan aattele ettei puoliso olisi entisensä kanssa seksiä harrastanut. :D

Vierailija
80/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:01"]sinä 58, et ole tunteidesi vietävänä; suutut kun joku ei allekirjoita juttujasi [/quote] tuo on sinun tulkintaso

[/quote]

suutuithan sinä ihan selvästi "olet varmaan todella miellyttävä elämänkumppani" en ymmärrä miksi muuten arvostelet minua henk.koht?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi