Löysin miehen kauniin exän kuvia padilta
Olen saanut luvan käyttää miehen ipadia. Selailin sitä tänään ja avasin valokuva-albumin. Siellä oli kauhea määrä kuvia miehen kauniista eksästä! Kuvat ovat monta vuotta vanhoja ja otettu ennen koko padin hankkimista. Mutta padi kuitenki hankittu ennen minua. Jäi jotenkin paska fiilis. Mies ei ota minusta juurikaan kuvia, mihin on hyvä syy. Näytänhän melko kamalalta kuvissa. Hitto, en halua nähdö koko miestä, kun hän kohta tulee kotiin. Ei tästä voi oikein mainitakaan, koska mies saattoi olettaa, et selaan vaan nettiä..
Kommentit (144)
Ei ole pinnallista vaan realistista, itse haihattelet jos kuvittelet, että jos olet rakkain olet myös kaunein. Minä valloitin puolisoni rehellisyydellä, itsetunnolla, järkevyydellä, huumorilla ja seksillä. Olin puolen vuoden päästä järkevin nainen jonka kanssa mieheni (hottis) oli seurustellut, vuoden päästä paras nainen ja kahden vuoden päästä kihloissa ja nyt naimisissa, edelleen kipunoi ja rätisee.
Olen hyvän näköinen, en kaunis. Mutta mieheni näyttää työkavereilleen vieläkin kuviamme, että tuollaisen naisen sain. Eli, kauneus ei ole niin paha kilpailutekijä kun naiset kuvittelevat. Pikamatkalla ehkä, maratonilla ratkaisee kestävyys ;)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:42"]
Ei ole pinnallista vaan realistista, itse haihattelet jos kuvittelet, että jos olet rakkain olet myös kaunein. Minä valloitin puolisoni rehellisyydellä, itsetunnolla, järkevyydellä, huumorilla ja seksillä. Olin puolen vuoden päästä järkevin nainen jonka kanssa mieheni (hottis) oli seurustellut, vuoden päästä paras nainen ja kahden vuoden päästä kihloissa ja nyt naimisissa, edelleen kipunoi ja rätisee. Olen hyvän näköinen, en kaunis. Mutta mieheni näyttää työkavereilleen vieläkin kuviamme, että tuollaisen naisen sain. Eli, kauneus ei ole niin paha kilpailutekijä kun naiset kuvittelevat. Pikamatkalla ehkä, maratonilla ratkaisee kestävyys ;)
[/quote] En kuvittele. Minun mieheni on sanonut minulle että olen hänen mielestään kaunein, vaikka itse olen sitä epäillyt. Ehkäpä hänellä on samanlainen ajatusmaailma kuin minulla. Olen varma, että joku ulkopuolinen ei pitäisi minua kauneimpana jos näkisi minun kuvani lisäksi myös mieheni eksien kuvat, mutta sillä ei olekaan merkitystä, vaan sillä mitä minun mieheni ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:12"]Hei, älä loukkaannu. Exät on exiä syystä.
Nyt vasta aloin itse miettimään, että onhan mullakin omasta exästä kuvia koneella. Oon ajatellut, että en halua pyyhkiä kaikkea mennyttä pois suotta. Käsittääkseni nykyinen mieheni ei ole näitä nähnyt, tai ainakaan kommentoinut. Kuvia on vain muutama, mutta osa näistä alastonkuvia. En oikeastaan koskaan katso noita kuvia, mutten halua poistaakaan. Ja omaa miestäni rakastan ja himoitsen niin paljon kuin vain nainen vaan voi. Enpä tiedä miten suhtautuisin, jos miehellä olisi jostakin naisesta samansorttisia kuvia...tuskin ilahtuisin ainakaan...
[/quote]
Miks sä säilytät niit alastonkuvia? Ymmärrän jos et halua eksäs naamaa pyyhkiä elämästäsi mut et siis halua unohtaa hänen kikkeliäkään myös..
Kuusikymppisenä on mahtavaa katsella vanhoja nuoruuskuvia ja muistella menneitä. Kuvat nuoruuden ihastuksista on aivan korvaamattomia. Paitsi jos jonkun 30v sekopään mustasukkaisuuskohtauksen vuoksi tuhosit ne kaikki...
Ja kun miehesi sanoo niin seuraavalle naiselleen niin se on totta sekin, 32. Nykyinen on kaikkein kaunein, niin sanotaan että kun halutaan vakuuttaa itselleen valintansa olevan oikein. Ja siinä ei ole mitään pahaa, se vaan ei ole totta. Minä arvostan enemmän realismia, tietää suhteensa perustuvan tosiasioille, jotka pystyy hyväksymään. Mutta jokaisella on oma ajatusmaailmansa ja tapansa, sinä olet yhtä oikeassa. Mutta et voi sanoa minunkaan olevan väärässä ;)
Mulla on kuvat liimattuna albumiin. Mitä niille eksän kuville pitäisi tehdä, repiä pois vai? Yhtä lailla hänen kuvansa ovat muistoja nuoruusvuosilta kun vaikkapa silloisten opiskelukavereiden kuvat, miksi muistojani hävittäisin?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:06"]
Ja kun miehesi sanoo niin seuraavalle naiselleen niin se on totta sekin, 32. Nykyinen on kaikkein kaunein, niin sanotaan että kun halutaan vakuuttaa itselleen valintansa olevan oikein. Ja siinä ei ole mitään pahaa, se vaan ei ole totta. Minä arvostan enemmän realismia, tietää suhteensa perustuvan tosiasioille, jotka pystyy hyväksymään. Mutta jokaisella on oma ajatusmaailmansa ja tapansa, sinä olet yhtä oikeassa. Mutta et voi sanoa minunkaan olevan väärässä ;)
[/quote] En toki, jokaisella on oma tapansa ajatella. Mikä siinä on mielestäsi niin mahdotonta, että joku voi pitää aina nykyistään kauneimpana? Vai perustuuko kauneus sinun mielestäsi siihen kuinka isot silmät/rinnat on, kuinka pitkä on, millainen nenä on, yms.? Minun miehelläni on kaljamaha, mutta totisesti pidän häntä komeimpana.
Mä olen laittanut miehen exliiton valokuvat nätisti kansioihin, ei ne mua haittaa yhtään. Yksi ilta ja jokunen lasi punaviiniä siihen kului. Omastakin menbeisyydestä on kuvia tallella, niitä on kiva joskus vanhana katsella.
Minä elän tässä hetkessä niin nuoruuskuvat exineen on albumissa, säilytän ne mutta en pidä esillä. Huomaavaisempaa miestäni kohtaan. Tosin hän ei mitenkään erityisen mustasukkainen ole. Hän se lähti auttamaan kun exäni siskon auto hajosi tiennpäälle ja sisko soitti minulle. Veljensä ei lähtenyt auttamaan, oli muuta ohjelmaa kuulemma ja sisko soitti paniikissa minulle. Mieheni sanoi, ettei ketään voi tielle jättää ja lähdettiin auttamaan.
Ymmärrän olosi mutta kyllä miehelläsi on oikeus säästää valokuvansa. Kuvat on muistoja ja ne on tärkeitä ihmisille. Oma exäni oli myös säästänyt kuvia kauniista exästänsä ja myös siltä saadut ison pinon rakkauskirjeitä, ja ne tuntui olevan exälle tosi tärkeitä. Ei minua haitannut, voi tosin johtua siitä, että kuvat ja kirjeet oli 80-luvulta ja me eleltiin 2000-luvun alkua.
Ihan yleinen eurooppalainen kauneuskäsitys 37, kaljamaha tai töpselinenä ei sovi siihen käsitykseen vaikka se sinusta ihana olisikin. Toki sinulla saa olla oma kauneuskäsitys. Menköön vaikka luonnonkauneuden piikkiin, on laaksoa ja kukkulaa. Hups, sittenhän siihen sopii isot rinnatkin.
Kauneus on katsojan silmissä. Kun puhutaan yleisesti kauniista naisesta niin yleensä viitataan enemmänkin Grace Kelly kuin Äiti Teresa vaikka molemmat ovat kauniita ihmisiä.
tämä on kyllä ikuisuusongelma tällä palstalla: ei voida ymmärtää että meitä on monenlaisista lähtökohdista. On täysin normaalia ja sallittua olla ap:n tapauksessa mustasukkainen, ihan turhaan häntä teilaatte. Jos jollekulle toiselle samainen tilanne ei aiheuta päänvaivaa, niin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:41"]tämä on kyllä ikuisuusongelma tällä palstalla: ei voida ymmärtää että meitä on monenlaisista lähtökohdista. On täysin normaalia ja sallittua olla ap:n tapauksessa mustasukkainen, ihan turhaan häntä teilaatte. Jos jollekulle toiselle samainen tilanne ei aiheuta päänvaivaa, niin hyvä.
[/quote]
Mustasukkaisuudesta voi ja kannattaa hankkiutua eroon jos se tuottaa ongelmia. Muutenkin on hyvä kehittää itseään ja avartaa maailmankuvaansa
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:41"]
tämä on kyllä ikuisuusongelma tällä palstalla: ei voida ymmärtää että meitä on monenlaisista lähtökohdista. On täysin normaalia ja sallittua olla ap:n tapauksessa mustasukkainen, ihan turhaan häntä teilaatte. Jos jollekulle toiselle samainen tilanne ei aiheuta päänvaivaa, niin hyvä.
[/quote]
Ei kaikki mustasukkaisuus ole normaalia... mun mielestä on varsin epänormaalia jos on mustasukkainen vanhoista kuvista.
Voisiko ap:n olla hyvä ymmärtää, että mustasukkaisuus tästä asiasta on turhaa vaikka siihen oikeus olisikin? En huomannut teilaamista missään kohtaa. Voipi olla eriävät mielipiteet hyvästäkin huomata ja huomioida.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 14:26"]
Mutta jos ex on paljon kauniimpi kuin nykyinen ja mies muistelee samalla nuoruuttaan haikeasti? Nykypäivä on usein pakkopullaa ja sitä ei arvosta siinä hetkessä tarpeeksi. Olet nykyinen kumppani tässä hetkessä, paras tällä hetkellä mutta et kaunein nainen mitä miehelläsi on ollut.
[/quote] Mielestäni tuollainen ajattelutapa on kovin pinnallinen. Miten voi olla, että joku pitää eksäänsä kauniimpana kuin nykyistä, jonka pitäisi olla se rakkain? Ja sen lisäksi myös kaunein. Itse ainakin voin rehellisesti sanoa, että olen aina pitänyt silloista kumppania kaikkein komeimpana. Vaikka eksä olisi ollut malli, niin, silti nykyinen on aina komeampi.