Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen kauniin exän kuvia padilta

Vierailija
18.01.2015 |

Olen saanut luvan käyttää miehen ipadia. Selailin sitä tänään ja avasin valokuva-albumin. Siellä oli kauhea määrä kuvia miehen kauniista eksästä! Kuvat ovat monta vuotta vanhoja ja otettu ennen koko padin hankkimista. Mutta padi kuitenki hankittu ennen minua. Jäi jotenkin paska fiilis. Mies ei ota minusta juurikaan kuvia, mihin on hyvä syy. Näytänhän melko kamalalta kuvissa. Hitto, en halua nähdö koko miestä, kun hän kohta tulee kotiin.  Ei tästä voi oikein mainitakaan, koska mies saattoi olettaa, et selaan vaan nettiä..

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli käynyt kommentoimassa näin: "Enpä tiedä miten suhtautuisin, jos miehellä olisi jostakin naisesta samansorttisia kuvia...tuskin ilahtuisin ainakaan..."  

En halua loukata, mutta mielestäni toista pitäisi kohdella samoin kuin itseään tahtoisi kohdeltavan. Itse en voisi säilyttää eksien kuvia, koska minua häiritsisi jos miehelläni olisi tallessa hänen eksiensä kuvia.

Vierailija
142/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ex on paljon kauniimpi kuin nykyinen ja mies muistelee samalla nuoruuttaan haikeasti? Nykypäivä on usein pakkopullaa ja sitä ei arvosta siinä hetkessä tarpeeksi. Olet nykyinen kumppani tässä hetkessä, paras tällä hetkellä mutta et kaunein nainen mitä miehelläsi on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
144/144 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ylipäätään noista olisi parempi puhua kuin jäädä pohtimaan ja kasvattaa kaunaa ja epäilyksiä. Oma tapa on itselle oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi