Löysin miehen kauniin exän kuvia padilta
Olen saanut luvan käyttää miehen ipadia. Selailin sitä tänään ja avasin valokuva-albumin. Siellä oli kauhea määrä kuvia miehen kauniista eksästä! Kuvat ovat monta vuotta vanhoja ja otettu ennen koko padin hankkimista. Mutta padi kuitenki hankittu ennen minua. Jäi jotenkin paska fiilis. Mies ei ota minusta juurikaan kuvia, mihin on hyvä syy. Näytänhän melko kamalalta kuvissa. Hitto, en halua nähdö koko miestä, kun hän kohta tulee kotiin. Ei tästä voi oikein mainitakaan, koska mies saattoi olettaa, et selaan vaan nettiä..
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 19:56"]124, minusta on nuoruuden matkailukuvia missä pussaan, hui kauhistus, siis miehelleni, hän varmaankin kiristelee hampaitaan. Nakukuvista ei ollut kysymys ap:n kohdalla. Kuvat ei ole ongelma, vaan ap on huolissaan, onko varmasti kaikkein tärkein miehelleen. No sp:n kannattaa kysyä suoraan mieheltään.
[/quote]
Säilytätkö sä näitä pussailukuvia eksistäsi työpöydälläsi omassa kansiossaan jokapäiväistä selsilua varten? Koska sitä tommonen tietyn kuvakansion siirtäminen tabletille vastaa jos vertais paperikuviin. Kukaan ei huvikseen säilyttele tabletilla mitään ellei niitä aktiivisesti käytä.
Pönttö, kuvat ei ole ongelma, seuraus, ei syy..
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 07:01"]
Huh, onpa täällä keskustelua!
Avauduin miehille kuvista ja hän ihan oikeutetusti suuttui siitä, että omin katsonut kuva ilman lupaa.
Kuvat olivat padilla, sillä hän oli siirtänyt kuvat siihen vanhasta läppäristä luopuessaan. Tällöin me emme olleet yhdessä. Ei kuulemma katsele kuvia ja olettaa, että hänelläkin saa olla muistoja. Hermostui siis asiasta eikä tunnu ymmärtävän, miksi pahoitin mieleni vanhoista kuvista.
Nyt mies on kai jo leppynyt. Minä yritän työstää sitä faktaa, etten ole hänen kaunein naisensa. Kuvia vaikea unohtaa. Te kaikki huippuitsetuntoiset, mistä niitä itsetuntoja saa?
ap
[/quote] Onko miehesi sanonut että pitää eksäänsä sinua kauniimpana? Voi nimittäin olla että hän oikeasti pitää sinua kauniimpana.
Ap, ootko aiemmin pitänyt itseäsi jotenkin ylivertaisen kauniina?
Okei, miksi hitossa joku antoi alapeukun kommentille 132?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 15:55"]
[/quote] En usko että ap on niin narsistinen että pitäisi itseään ylivertaisen kauniina. On aika monen naisen halu olla miehensä mielestä kaunein nainen, eikä se ole mielestäni mitenkään väärin. Varmasti moni nainen pitää myös miestään komeimpana maailmassa. Eikä sitä tarvitse edes olla mikään Johnny Depp, joka kaljamahainen karvainen ukko voi olla jonkun mielestä komein.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 18:03"]Hei miehet, tässä teille vähän osvittaa siitä, kannattaako aina pyrkiä nappaamaan se näyttävimmän näköinen akka vai se, jolla on ruuvit päässä kohdillaan, vaikka se naama sitten olisikin yhtä tavallinen kuin omasi.
[/quote]
Koko palsta on osviittaa tästä.
Olisi aika hankalaa realistisesti haikailla exiään ylipäätään. Ovat toki olleet kauniita, mutta ehkä pikkaisen erinäköisiä näin 15-25 vuoden jälkeen ;)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:01"]
[/quote] En usko että ap on niin narsistinen että pitäisi itseään ylivertaisen kauniina. On aika monen naisen halu olla miehensä mielestä kaunein nainen, eikä se ole mielestäni mitenkään väärin. Varmasti moni nainen pitää myös miestään komeimpana maailmassa. Eikä sitä tarvitse edes olla mikään Johnny Depp, joka kaljamahainen karvainen ukko voi olla jonkun mielestä komein.
[/quote]
Niin, ja oliko se aloittajan mies sitten kehunut exänsä ulkonäköä aloittavalle? Vai mistä on syntynyt se käsitys että exä olisi miehenkin mielestä aloittajaa kauniimpi?
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:01"]
[/quote]
Niin, ja oliko se aloittajan mies sitten kehunut exänsä ulkonäköä aloittavalle? Vai mistä on syntynyt se käsitys että exä olisi miehenkin mielestä aloittajaa kauniimpi?
[/quote] "Minä yritän työstää sitä faktaa, etten ole hänen kaunein naisensa. " Viestini liittyi lähinnä tähän. Aloittaja ilmeisesti olettaa että miehensä pitää eksäänsä kauniimpana kuin häntä, ja minusta häneen pitäisi potkia itsevarmuutta. Minua ärsytti kun ilmaisin että hänen miehensä saattaa pitää häntä oikeasti kauniimpana kuin eksäänsä, vaikka hänellä eksän kuvia onkin. Ja alapeukutus kertoi siitä, että joku ei siihen jostain syystä usko.
Mies ei siis ikinä ole kommentoinut eksänsä ulkonäköä. Mutta onhan minulla silmät päässäni! Uskallan väittää, että suurimman osan mielestä kyseinen nainen on todella upea. Olen siis nähnyt kuvia Facebookissa (mies ei ole näyttänyt) ja nähnyt pari kertaa sattumalal kaupungilla.
Itse olen ihan nätti, en kuitenkaan mikään kaunotar kuten miehen ex. Uskon, että mies pitää eksää kauniimpana, mutta minussa on sitten jotain muuta hyvää. Haluamme elämältämme samoja asioita. Olisi silti kiva, ettei tarvitsisi exän kuvia nähdessään tuntea itseään rumaksi ankanpoikaseksi.
Ja nyt ei tosiaan vielä 25-vuotiaana mietitä sitä rupsahtamista.
ap
Huomioisin vielä, etten todellakaan ole kehunut miehelle hänen eksänsä ulkonäköä tai kertonut alemmuuskompleksista.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:40"]
Mies ei siis ikinä ole kommentoinut eksänsä ulkonäköä. Mutta onhan minulla silmät päässäni! Uskallan väittää, että suurimman osan mielestä kyseinen nainen on todella upea. Olen siis nähnyt kuvia Facebookissa (mies ei ole näyttänyt) ja nähnyt pari kertaa sattumalal kaupungilla.
Itse olen ihan nätti, en kuitenkaan mikään kaunotar kuten miehen ex. Uskon, että mies pitää eksää kauniimpana, mutta minussa on sitten jotain muuta hyvää. Haluamme elämältämme samoja asioita. Olisi silti kiva, ettei tarvitsisi exän kuvia nähdessään tuntea itseään rumaksi ankanpoikaseksi.
Ja nyt ei tosiaan vielä 25-vuotiaana mietitä sitä rupsahtamista.
ap
[/quote] Ymmärrän tunteesi, itselläni on samanlainen fiilis. Minäkin olen nähnyt mieheni ex-tyttöystävien kuvia, mutta netissä, en miehen koneella. Mies vaan jaksaa silti väittää minua kauneimmaksi, vaikka kuka tahansa ulkopuolinen pitäisi minua varmasti rumempana kuin mieheni eksiä. Mieheni on joskus suuttunut kun en ole ottanut todestä hänen sanojaan. Mutta se, että sinä pidät (tai joku ulkopuolinen pitää) itseäsi rumempana kuin miehesi eksää, ei meinaa että miehesi ajattelisi samalla tavalla. Ainakin toivon niin. Usein ihmiset pitävät rakastamaansa ihmistä kauneimpana.
Mies ei kyllä ikinä ole sanonut, että olisin kaikkein kaunein. Ei taida sopia hänen ajatusmaailmaansa tai suuhunsa.
ap
Kaikessa koomisuudessaan on hassua, että miehen ex on kuin mikäkin Victoria's secret angel ja minä ihan tavallinen tyttö.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 17:46"]
Mies ei kyllä ikinä ole sanonut, että olisin kaikkein kaunein. Ei taida sopia hänen ajatusmaailmaansa tai suuhunsa.
ap
[/quote] Ehkä hän vain on sellainen, jonka on vaikea sanoa tuollaisia asioita. Tai ehkä hän ei vain vertaile.
Onks kivaa kun teidän eksillänne on alastonkuvia TEISTÄ? Eikö pelota että päätyvät nettiin tai kaverit näkevät? Joista joku saattaa olla tuleva kollega tai naapuri? Mielestäni pelkästään näistä syistäkin olisi oikeutettua jättää menneisyys taakse ja siirtyä eteenpäin.
Jos haikailette exäänne, miksi olette nykyisessä suhteessa? Miksi ette yritä saada exän kanssa suhdetta toimimaan tai odota ylitse pääsemistä? Minulla ei ole yhtäkään valokuvaa exästä, muistan kyllä miltä he näyttivät ja en kaipaa heidän seuraansa tai niitä aikoja, muutenhan en olisi tässä ja juuri nyt, ilman heitä.
124, minusta on nuoruuden matkailukuvia missä pussaan, hui kauhistus, siis miehelleni, hän varmaankin kiristelee hampaitaan. Nakukuvista ei ollut kysymys ap:n kohdalla. Kuvat ei ole ongelma, vaan ap on huolissaan, onko varmasti kaikkein tärkein miehelleen. No sp:n kannattaa kysyä suoraan mieheltään.