Löysin miehen kauniin exän kuvia padilta
Olen saanut luvan käyttää miehen ipadia. Selailin sitä tänään ja avasin valokuva-albumin. Siellä oli kauhea määrä kuvia miehen kauniista eksästä! Kuvat ovat monta vuotta vanhoja ja otettu ennen koko padin hankkimista. Mutta padi kuitenki hankittu ennen minua. Jäi jotenkin paska fiilis. Mies ei ota minusta juurikaan kuvia, mihin on hyvä syy. Näytänhän melko kamalalta kuvissa. Hitto, en halua nähdö koko miestä, kun hän kohta tulee kotiin. Ei tästä voi oikein mainitakaan, koska mies saattoi olettaa, et selaan vaan nettiä..
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:30"]
Eikö ole kaksi eri asiaa säilyttää exän kuvat muiden kuvien seassa ja katsella niitä samalla kun muistelee yleisesti menneitä, kuin että siirtää exän kuvat jokapäiväiseen käyttöön tarkoitetulle padille omaan kansioonsa...? Mietin vain.
[/quote]
Ehkäpä ne on siellä vaan arkistossa. Että JOS joskus haluaa muistella oman elämänsä vaiheita. Ja etteivät ne sitten pomppaa silmille siitä yleisten kuvien kansiosta, jos niistä voi tulla toiselle paha mieli. Jokainen parisuhteessakin on YKSILÖ ja jokaisella on OMA ELÄMÄ. Ihan sairasta, jos toinen vaatii kaikenkattavaa symbioosia.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:15"]Mun mielestä toisen kuvia saa katsella. Ei kuvat oo mikään päiväkirja. Jos mies antaa sun vapaasti käyttää padiaan niin on se helvetin typerä jannu jos se kuvittelee ettet mahdollisesti löydä tietäsi kuvakansioon.
Jos exästä on pelkkiä normaaleja kuvia, se olisi epäilyttävää ja vituttavaa, muttei vielä antaisi mielestäni aihetta suuttua - kuvat on vain kuvia, niihin voi olla monta selitystä ja et saa kieltää miestäsi pitämästä exien kuvia koneella. Jokainen exä on ollut joskus tärkeä <3. Pussailukuvien siirtäminen padiin ja säilyttäminen menis yli mun hilseen. Sen ottaisin puheeksi, ja tiukasti ottaisinkin. Eihän siinäkään periaatteessa mitään väärää ole, mutta ei se kyllä mua miellyttäisi. Muista kuitenkin se, että mies on valinnut olla sinun kanssasi, ja toi exä on exä.
[/quote]
Mulle kuvat ON päiväkirja. Esim instagram.
Miehiä ei jaksa aina kiinnostaa se yksi ja sama nainen, pitää antaa tilaa edes mielikuvituksessa. Kontrolloitteko ajatuksia, unia, mitä mies ajattelee kun näkee muita naisia? Ette pysty. Ette edes sitä, ajatteleeko mies teitä aktissa vai jotain toista naista.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:30"]
Eikö ole kaksi eri asiaa säilyttää exän kuvat muiden kuvien seassa ja katsella niitä samalla kun muistelee yleisesti menneitä, kuin että siirtää exän kuvat jokapäiväiseen käyttöön tarkoitetulle padille omaan kansioonsa...? Mietin vain.
[/quote]
Ehkäpä ne on siellä vaan arkistossa. Että JOS joskus haluaa muistella oman elämänsä vaiheita. Ja etteivät ne sitten pomppaa silmille siitä yleisten kuvien kansiosta, jos niistä voi tulla toiselle paha mieli. Jokainen parisuhteessakin on YKSILÖ ja jokaisella on OMA ELÄMÄ. Ihan sairasta, jos toinen vaatii kaikenkattavaa symbioosia.
[/quote]
En minä tässä mitään symbioosia kannata, ja minulle olisi ihan sama, missä mies exänsä kuvia säilyttäisi. Mutta onhan siinä nyt kuitenkin ero, jos ne kuvat erikseen padille siirtää. Padillä muutenkaan niin valtavasti tallennustilaa ole; ei se mikään arkistointiin soveltuva kone ole.
Taisin tehdä väärin katsoessani kuvia.. Siksi en uskalla avata suutani :/
Tai sitten se runkkaa niille kuville kun nykyinen on päässyt vähän repsahtamaan parempiin lihoihin viime vuosien aikana... näin meillä, huomasin paremmaksi vaihtoehdoksi kuin lähteä vieraisiin.
Itse varmaan ottaisin asian puheeksi, vaikka voi olla että mies suuttuu tuosta. Mutta on mielestäni sinullakin on oikeus olla suuttunut/surullinen tms, koska itse ainakin pidän eksien kuvien säilyttämistä vääränä. Ellei sitten satu olemaan yhteisiä lapsia, jotka haluavat joskus niitä katsella.
Sinun pitäisi olla se, jota miehesi pitää kaikkein kauneimpana. Ja voihan se ollakin niin. Minkä ikäisiä olette? Mietin että onko mahdollista, että miehesi on teini-ikäisenä seurustellut tuon eksänsä kanssa, ja silloin jotkut ovat niin innokkaita että tallentavat jokikisen kuvan kumppanistaan minkä näkevät.
Koittakaa nyt ymmärtää, että on oikeasti niitäkin ihmisiä jotka oikeasti ajattelevat seksuaalisessa mielessä vain omaa kumppaniaan, vaikka kuinka se tuntuisi teidän mielestä epärealistiselta. On jopa sellaisia miehiäkin. Se että te ette pysty olemaan ajattelematta muita, ei meinaa että muut eivät pystyisi.
Jos ne kuvat on vaan unohtunu sinne? Kyllä kannattaa kysyä, miten asiat oikeasti ovat :) Tuskin mies suuttuu, jos hänellä ei ole mitään salattavaa.
Kuvat on vuosilta 2009 ja 2011 jolloin mies oli reilu 22-24 -vuotias. Pussailukuvia ja kaikenlaista. Ei meistä oo tollasii.
ap
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:45"]
Koittakaa nyt ymmärtää, että on oikeasti niitäkin ihmisiä jotka oikeasti ajattelevat seksuaalisessa mielessä vain omaa kumppaniaan, vaikka kuinka se tuntuisi teidän mielestä epärealistiselta. On jopa sellaisia miehiäkin. Se että te ette pysty olemaan ajattelematta muita, ei meinaa että muut eivät pystyisi.
[/quote]
Se, että on exän kirjeitä ja kuvia tallella, ei todellakaan tarkoita, että ajattelisi tätä seksuaalisesti. Ja jos sitä exää haluaa ajatella seksuaalisesti, eiköhän siihen riitä omat muistot ja mielikuvitus.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:42"]
Ja miksei kauniin exän kuvia saisi olla koneella? Kyllä minullakin on. Ehkäpä miehesi mielestä on silloin tällöin mukava muistella mennyttä aikaa.
[/quote] Minusta on jotenkin väärin muistella mennyttä aikaa eksän kanssa, jos sattuu siis olemaan parisuhteessa. Kyllä se pitäisi olla niin, että eletään joko nykyhetkessä sen nykyisen kumppaninsa kanssa, tai koitetaan katsoa eteenpäin. Ymmärrän toki sen, jos yhteisiä lapsia eksän kanssa, ja haluaa mietiskellä aikaa jolloin lapset ovat olleet pieniä, niin väkisinkin sitä eksääkin tulee silloin muisteltua jossain määrin. Mutta sekään ei saisi olla mitenkään haikailevaa muistelua.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:00"]
Kuvat on vuosilta 2009 ja 2011 jolloin mies oli reilu 22-24 -vuotias. Pussailukuvia ja kaikenlaista. Ei meistä oo tollasii.
ap
[/quote] Itsekin olisin kyllä varmasti mustasukkainen tuossa tilanteessa. Mutta mietin että voiko olla mahdollista, että kyseinen ipadi on ollut myös miehesi eksän käytössä? Jos hän on ne sinne tallentanut jossain vaiheessa?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:00"]
ap
[/quote]
No johtuisko ihan siitä, ettei aikuiset ihmiset ota itsestään tuollaisia pusukuvia?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:45"]
[/quote]
Se, että on exän kirjeitä ja kuvia tallella, ei todellakaan tarkoita, että ajattelisi tätä seksuaalisesti. Ja jos sitä exää haluaa ajatella seksuaalisesti, eiköhän siihen riitä omat muistot ja mielikuvitus.
[/quote] Niin, noh, ihmisiä on erilaisia. Jotkut ovat kovin nostalgisia ja ajattelevat kovasti menneisyyttä, minä taas elän joko nykyhetkessä tai mietin mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Onneksi oma mies on myös tällainen nykyhetkessä elävä ja tulevaisuutta miettivä. Menneisyys on jo koettu, joten miksi miettisin sitä enää?
Minäkin joskus löysin vahingossa joltain levyltä kuvia silloisen avopuolisoni eksästä, oli ollut eksäni ensirakkaus ja olivat seurustelleet vähän aikaa juuri ennen minua. Oli siis tallentanut sinne sen naisen alastonkuvia ja pussailuja yms. Löysin sen levyn joidenkin miehen polttamien musiikkilevyjen seasta...
Kyllä vitutti.
Tuo on syy miksi minä seurustelen vain neitsyiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:10"]Minäkin joskus löysin vahingossa joltain levyltä kuvia silloisen avopuolisoni eksästä, oli ollut eksäni ensirakkaus ja olivat seurustelleet vähän aikaa juuri ennen minua. Oli siis tallentanut sinne sen naisen alastonkuvia ja pussailuja yms. Löysin sen levyn joidenkin miehen polttamien musiikkilevyjen seasta...
Kyllä vitutti.
[/quote]
Eksäni oli siis tallentanut ne kuvat meidän suhteen alkuaikoina, luopui silloisesta läppäristään niihin aikoihin ja nämä eksäkuvat oli pitänyt saada ihan omalle levylleen :/
Hei, älä loukkaannu. Exät on exiä syystä.
Nyt vasta aloin itse miettimään, että onhan mullakin omasta exästä kuvia koneella. Oon ajatellut, että en halua pyyhkiä kaikkea mennyttä pois suotta. Käsittääkseni nykyinen mieheni ei ole näitä nähnyt, tai ainakaan kommentoinut. Kuvia on vain muutama, mutta osa näistä alastonkuvia. En oikeastaan koskaan katso noita kuvia, mutten halua poistaakaan. Ja omaa miestäni rakastan ja himoitsen niin paljon kuin vain nainen vaan voi. Enpä tiedä miten suhtautuisin, jos miehellä olisi jostakin naisesta samansorttisia kuvia...tuskin ilahtuisin ainakaan...
Vanha rakkaus ei ruostu, ja suola se vaan janottaa...