Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
Nukun päiväpeitteen päällä, ettei tartte seuraavana aamuna pedata sänkyä. ;-)
Vuosia sitte pesin yhtä koneellista pyykkiä jopa viisi kertaan, koska en jaksanut laittaa niitä narulle kuivumaan. Havahduin aina että voi vittu pyykit on seissyt koneessa kaksi päivää, täytyy pyörittää kone uudelleen.
haha ihanaa! mä heitin kerran myös astiani roskiin ja ostin kertakäyttöastiat. vitutti se tiskaaminen ja ne oli seissyt jo niin kauan altaassa että oksetti ajatus niiden pesemisestä.
En tiedä, onko tämä laiskuutta vai pelkkää aikaansaamattomuutta, mutta minun piti uusia jäykkäkouristusrokotus 16-vuotiaana. Olen nyt 38-vuotias, joten eihän tässä ole mennyt vasta kuin 22 vuotta!
No varmaan ehdottomasti pahin laiskuuteni oli yhtenä vuonna, kun sairastin vielä pahaa masennusta. Olin niin aikaansaamaton ja väsynyt pelkistä opiskelupäivistä, etten jaksanut viedä pikkukoiriani ulos kolmee kertaa päivässä. Aamulla oli muka niiin kiire ku nukku aina vähän pommiin...
Jossain vaihees talvee hoksasin et parvekkeeni oli iiihan täys lunta, joten annoin niiden mennä sinne pissille ja kakille... Oliskin ollu vaan karran pahimmassa kiiressä tai kaksi, mutta siitä tuli lumien ajaksi paha tapa päästää ne sinne.
Keväällä olikin sitten mukava siivousurakka edessä kun lumet alko sulaa... minkä taakseen jättää sen eestään löytää, heh. Ja tiedän, yök ja hyi.
Pizzeria kieltäytyi kotiinkuljetuksesta kun me ei jaksettu hakea pizzoja sieltä. Matkaa 300m...
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:36"]Hah, asuin nuorempana yksin kerrostalon ekassa kerroksessa ja parveke oli maan tasalla. Oli aivan valtava krapula, enkä millään jaksanut liikkua kuin parvekkeelle tupakalle. Koiran täytyi päästä ulos, mutta en millään jaksanut pukea päälle ja kävellä ulkona. Laskin koiran korissa parvekkeelta takapihalle. Se oli flexissä, istuin vain omalla partsilla ja pidin kiinni. Siellä se hetken kipitteli, sitten tuli takaisin koriin (jollain makkaralla houkuttelin) ja hilasin ylös.
Älkää koira-aktivistit huolehtiko, koira voi hyvin ja asutaan nykyisin suuren pihan omaavassa omakotitalossa.
[/quote] Voi reppanaa koiraa :D Toi on näyttänyt varmaan niin hauskalta ja ehkä se koirakin on saattanut tykätä :D
Ei nyt pahin, mutta tällä hetkellä hengailen vaan olkkarissa koska makkari niin sokuinen. En jaksa siivota, joten oven sulkeminen on oikein toimiva ratkaisu.
Kerran päiväunilla laiskotti niin paljon että, vaikka näin unta en viitsinyt edes katsoa.
Olen aina myöhässä kaikesta ja valvon myöhään sen takia koska olen laiska. Oikeastaan sanon tekeväni kaiken rennosti. Ensinnäkin herääminen on vaikeaa, sen lisäksi jään monesti räpläämään puhelinta tai torkkumaan vaikka olisi kiirekin. Aivot tuntuu olevan en jaksa välittää-vaiheella. Saisin tehtyä kaiken ilman kiirettä jos vain saisin itseni liikkelle ajoissa mutta tämän takia en monesti kerkeä syödä aamupalaa jne.
Iltatoimet ovat sama asia. Venytän suihkussa käyntiä, huomisten vaatteiden katsomista jne, ja vihaan hampaiden pesua (pesen silti joka ilta..) syöminen venyy, saatan käydä suihkussa viimein maattuani sängyllä 3 tuntia, sitten venyä ja vanua monta tuntia kunnes jaksan pestä hampaat. Nukkuumaanmeno kestää mulla monta tuntia enkä osaa mennä aikaisin nukkumaan. En vain pysty. Saan hoidettua asioita mutta joudun aina "lepäämään" välillä... Olo kuin laiskiaisella
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:58"]
Sain yliopiston kirjastosta 165 euron laskun kun en saanut aikaiseksi uusia lainoja ajoissa.
[/quote]
Haa, joku muukin! Mullekin kertyi yli satasen lasku palauttamattomista kirjoista. Lisäksi bikinin alaosat on olleet mullakin alkkarikäytössä. Ihanan inhimillinen ketju, tässä tehokkaasta nykymenossa tuntee toisinaan syyllisyyttä siitä että joskus haluaa vain olla ja ajatella tai että on vähän hassu.
Oon useemman kerran puhtaiden alkkareiden loputtua vaan kääntäny ne ympäri ja mennyt ne kaikki läpi uudestaan... Kerran taisin jopa niiden käännyttyjen loputtua vaan ostaa uusia kotimatkalla kun en millään jaksanut pyykätä :D olin myös ilman tietokonetta puoli vuotta kun se hajos enkä jaksanut viedä korjattavaksi, loppujenlopuksi tilasin vaan netistä uuden, tuolla se vanha vieläkin makaa varmaan muuten ihan käyttökunnossa...
Näitä kun lukee niin tulee kyllä fiilis, että mä olen tosi ahkera ja kunnollinen. Työttömänkin pesin tukkani joka toinen päivä ja koti on lähes siisti kaiken aikaa. Ja mä kun olen pitänyt itseäni laiskana!
Joskus oon öisin niin laiska etten jaksa mennä vessaan, vaan pissahädän iskiessä juon vesilasini pohjat tyhjäksi tai kaadan yöpöydän huonekasville, ja kusen lasiin. Sitten aamulla ällöttää kiikuttaa sitä pyttyyn. :D
Sama mulla menee tohon pyykki-kategoriaan. Ei ollut puhtaana alushousuja ollenkaan niin leikkasin sukkiksista itselleni pikkarit. Olivat ihan jees muuten. Edelleen ovat käytössä.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 00:48"]
Sama mulla menee tohon pyykki-kategoriaan. Ei ollut puhtaana alushousuja ollenkaan niin leikkasin sukkiksista itselleni pikkarit. Olivat ihan jees muuten. Edelleen ovat käytössä.
[/quote]
Oikeen niksi-pirkka!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:06"]Minulla on ollut karjalanpaisti (kypsä) kannellisessa uunivuu'assa parvekkeella "jäähtymässä" syyskuusta seuraavan vuoden toukokuulle eli yli puoli vuotta. Oli tietenkin pakko heittää koko höskä roskikseen, en uskaltanut edes avata kantta.
Kaikki tiskit olivat tiskaamatta vuoden, osa kylppärin lattialla, kun keittosyvennökseen ei mahtunut. Pidin paria astiaa puhtaana, joita käytin syömiseen.
[/quote]
Hei mulla toi sama karjalanpaistihomma. Ensin jääkaapissa, sitten kompostiin viemistä varten ulos ja siinä se psta oli ulkorappusilla 2 kk.
En jaksanut kävellä parvisänkyni toiselle puolelle joten kiipesin ylös ilman tikkaita (vaikeampaa kuin tikkaiden käyttö)
Gradun tekemisen aikana nukuin yli puoli vuotta olohuoneen sohvalla, koska en jaksanut siirtyä illalla makuuhuoneen puolelle nukkumaan. Sohva oli vartalilleni liian lyhyt ja muutenkin tosi epämukava nukkua, mutta laiskuus voitti mukavuudenhalun. Gradun tekeminen viivästyi parilla vuodella, koska en jaksanut aloittaa tekemään sitä. Aloitushan on se pahin juttu. :)
.
Matkustan aina ulkomaille vain käsimatkatavaroiden eli yhden laukun kanssa, koska toisen laukun laittaminen ruumaan tuntuu liian vaivalloiselta prosessilta enkä jaksaisi myöhemmin odotella laukkuani saapuvaksi liukuhihnalta. Tästä on se hyöty, että tulee pakattua vähemmän mukaan. On tietysti sanomattakun selvää, että matkan jälkeen matkalaukku odottaa viikkoja/kuukausia purkamista, koska ei vaan jaksa.
.
Olen matkustanut kotimaan kohteeseen junalla (kesto 8-10h) sen sijaan, että lentäisin sinne (1h), koska lentokentälle menevän bussin pysäkille olisi pitänyt kävellä 700m, kun taas juna-asemalle menevä bussi lähti oveni edestä. Ja lentolippu olisi vielä ollut halvempikin.