Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
Ostanut uusia kalsareita kun en ole jaksanut pestä pyykkiä. Laittanut teinille whatsupin kautta toiseen huoneeseen kun en ole jaksanut huutaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:32"]
Oon yksin asuva työtön mies enkä yleensä viitsi vaihtaa alusvaatteita kovin usein. Pari viikkoa saattaa olla samat kalsarit jalassa. Aromit on varmaan melkoiset mutta mitä väliä kun on yksin. Siivoan lähinnä silloin jos vanhemmat sattuu poikkeamaan eli kerran pari vuodessa. Samoin tiskaan vasta kun astiat loppuu ja keittiö on likaisia astioita täynnä
[/quote]
Mutta olet kuitenkin aika aamuvirkku ihminen kun olet hereillä jo ennen yhdeksää :)
Aamuvirkut eivät voi olla laiskoja :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:35"]
Ostin uudet verhot neljä kuukautta sitten. Toisen verhoista silitin ja ripustin ikkunaan kuukauden päästä ostamisesta. Toinen verho on yhä paketissaan ja lojuu kirjahyllyn alla.
Olen tiskannut viimeksi marraskuussa.
[/quote]
Minä ripustin ryppyisenä ikkunaan...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:47"]
Mulla on ollut pöytäliina paketissa n. 8 vuotta
[/quote]
Minulla on ollut vuodesta 1998 asti... Aina kun avaan kaapin, mietin, että tuokin pitäisi avata ja katsoa että millainen se on... silloin siis sain lahjaksi tuon pöytäliinan...
m,''ä en jaksae kauheasn tarskasti välisttäää oikjeinkirjoiotuksesta
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 13:15"]Erehdyin kerran laittamaan joulukuusen. Se oli parvekkeella 3 ja puoli vuotta, saattoi olla neljäkin. Eräänä kesänä sain sen lopulta hävitettyä. Hervoton naurukohtaus tuli kun alempaa kuului kiroilu että mistä helvetistä noita neulasia tulee? Irtoohan niitä kun rutikuivaa kuusta liikuttelee.
[/quote]
Apua, 3,5v! :D Ja mä kun luulin olevani näissä joulukuusiasioissa laiska, kun mulla yleensä venyy kuusen poisto parvekkeelta huhti-toukokuulle. Syynä se, etten jaksa ottaa koristeita ja valoja pois. Tai minua alkaa säälittää se edelleen elinvoimaiselta ja hyvältä näyttävä kuusi (ihme kyllä jaksan kastella sitä senkin jälkeen kun se jäätynyt kasteluvesi kuusenjalan ympäriltä sulaa). Vien kuusen pois sitten kun mua alkaa hävettää, että mitähän ohikulkijat tai naapurit ajattelee. Kannan kuusen ulos tietty yöaikaan, ettei kukaan näe. Sisäjoulukoristeiden kaappiin laitossa saattaa kestää vielä pidempään. :)
Kerran olin niin väsynyt että en jaksanut hengittää, vaan laitoin itseni hengityskoneeseen ja annoin sen hengittää puolestani.
Mulla on tuo sama, että käytän bikinien alaosat ja ne kaikki reikäiset/venyneet/kulahtaneet alushousut ennen kun jaksan pestä pyykkiä. Monesti olen myös ostanut uusia pikkuhousupakkauksia, jotta saan siirrettyä pyykinpesua vielä muutamalla päivällä. Olen googletellut myytäisiinkö jossain kertakäyttöalushousuja, se olisi mahtavaa.
Lapsena sain meidän vanhan kaukosäädittömän telkkarin omaan huoneeseen. Kanavien vaihto oli yhtä tuskaa kunnes keksin teipata kaksi krokettimailan vartta toisiinsa kiinni. Sit mulla oli sellainen kaksimetrinen "kaukosäädin", jolla sohin telkkaria päin. Kanavien vaihto onnistui ihan ok, mutta ääninappula oli sellainen liukukytkin, jota oli mahdotonta liikuttaa minkäänlaisella tarkkuudella huteran kepin vapisevalla päällä. Siinä säätäessä ääni hyppelikin sitten lähes täyshiljaisuudesta tärykalvoja rikkovaan huutoon, mutta sekään ei saanut persettä liikahtamaan vaan sinnikkäästi käytin tätä kepukkaa vuosikaudet. Välillä itse asiassa ikävöinkin tätä viattomampaa ja mielikuvitusrikkaampaa aikaa, joku oli tuolla aiemmin oikeassa, laiskuus todella on keksintöjen äiti.
en pese ikkunoita vaan odotan että miestä alkaa häiritä ikkunoiden likaisuus ja hän pesee ne...
Just eilen illalla en jaksanut mennä nukkumaan ja valvoin n. 3 tuntia liian myöhään vaikka aamulla piti herätä. Kun viimein rojahdin sänkyyn tajusin unohtaneeni koiran vesikupin täyttämisen (koira juo aina öisin). En jaksanut mitenkään raahautua uudelleen pystyyn joten tekstasin miehen kännykkään että viittiks... Toinen ryntää kylppäristä kiireellä että mikäs hätäviesti keskellä yötä tulee...?
Olen pessyt samaa pyykkikoneellista kolmena iltana peräkkäin ettei vaatteet ala haisemaan. Varsinaisen pesun jälkeen laitan muina päivinä jonkun kevytohjelman. Joka kerta oon päättäny että nyt kun ohjelma päättyy nostan pyykit kuivausrumpuun ja käynnistän sen. Mua vaan laiskottaa sitten etten jaksa olkkarista kävellä saatikka nostella pyykkejä.
Olen ajanut bussilla duunista kaupungin keskustaan ja sieltä toisella kotiin kun en jaksanut nousta kotia lähinnä olevalla pysäkillä pois. Siitä olisi meinaan ollut n. 7 min kävely kotiin. Keskustan kautta kiertämällä aikaa meni tunti enemmän mutta pääsin ovelta ovelle :D
Istuin monta kuukautta sohvalla ja palstailin, kun en jaksanut kirjoittaa gradua.
Ostin lisää sukkia kun en jaksanut pestä pyykkiä.