Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!

Vierailija
17.01.2015 |

itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.

Kommentit (330)

Vierailija
241/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:28"]

Pyyhkinyt vessassa takamukseni likaiseen vaatteeseen kun paperia ei jaksa kaapista hakea.

[/quote]

yäääääk

Vierailija
242/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostannut nahkasohvaa ja lisää komeroita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:59"]

Menin nukkumaan ja huomasin olevani janoinen, mutten jaksanut nousta sängystä peittojen alta. Laitoin olohuoneessa olevalle poikaystävälle tekstiviestin, että tuotko lasin vettä. Yllätyin, kun hän toi :D Kannatti kokeilla kepillä jäätä.

[/quote] toi oli huippu

Vierailija
244/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans nämä roskapussit jää talvella helposti parvekkeelle! :D sit saatan jätesäkillisen viedä kerralla..

Vierailija
245/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini seisoi keittiön kellon alla ja kysyi, paljonko kello. Mä sanoin, että sä seisot sen kellon alla. Ei kuulemma jaksanut kääntää päätään.

Vierailija
246/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kerran keskellä yötä ihan hirveeseen pissahätään, mutta herätykseen oli vielä reilu tunti niin käänsin vain kylkeä ja taittelin osan peittoa alleni siltä varalta että pissaan unissani alleni. En onneksi pissannut, mutta kyllä tuli kiire vessaan kun herätyskello soi.

Vierailija
247/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 07:20"]

Mulla kans nämä roskapussit jää talvella helposti parvekkeelle! :D sit saatan jätesäkillisen viedä kerralla..

[/quote]

Sama täällä, sitten kun lauhtuu kunnolla tulee kiirus viedä niitä pois.

Vierailija
248/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kertausharjoituksessa juuri nyt ja kaksi päivää olen vaan laiskotellut. Kaikki astiat on ruokapöydässä, kun olen ne siihen jättänyt syötyäni, pyykit on narulla toista päivää, pyykkikori pursuaa vaatteita, ostamani sängynaluslaatikko keskellä makuuhuonetta odottamassa tavaraa sisäänsä, sänky petaamatta jne. Ja auto on lähimmällä maksullisella paikalla, kun en jaksanut eilen etsiä ilmaista paikkaa, kohta pitää käydä laittamassa lisää kolikoita :/ Tänään on pakko laittaa paikat kuntoon, kun huomenna mies kotiutuu.

Vierailija
249/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 15:59"]Laiskuus on poikinut monta hyvää keksintöä. Telkun kauko on ihan paras, ilman sitä katselu on luonnotonta. Kaikkeen ostamiseen pitäisi saada kotiinkuljetus. Varsinkin kaljaan ja luonnollisesti veisivät tyhjät pantin hyvitys laskettuna.
[/quote]

Olen monet kerrat manaillut, että miksei kukaan ole vielä keksinyt drive-in kauppaa!? Jopa hionut tätä yritysideaa päässäni. Varsinkin lasten kanssa kaupassa käynti "pikaisesti matkan varrella" on tuskaa kun joutuu kaksi lasta irrottamaan vöistä, toista kantamaan/kärräämään kun ei kävele vielä jne.

Vierailija
250/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa rasvata jalkojani tarpeeksi useasti, ja koska olen pihi en voi heittää lahjoiksi saamiani lotioneita pois jotenka tänään sain kulutetuksi loppuun rasvan joka vanhentunut 2012 ja voin avata uuden, joka on vanhentunut 2013...
Nuorena en jaksanut tiskata tai edes aina viedä astioita keittiöön, joten sohvan vierus oli täynnä astioita ja tyhjiä ruokapakkauksia. Tiskasin kun puhtaat astiat loppui. Ällöin oli se, kun vein veriset pikkarit likoamaan solukämppäni tyhjään naapurihuoneeseen ja unohdin ne sinne pariksi viikoksi...Kun mielessäni kävi että huoneeseen voi joku muuttaakin yhtäkkiä, hain pikkarit. Haju oli aika ällöttävä ja vesi jo limaista. Pikkarit lensi roskiin enkä sen jälkeen ole liotellut liikoja. :D

Vierailija
251/330 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös joutunut ottamaan bikinin alaosia alushousuiksi. Ja kun pikkusiskoni asui vielä vanhempieni luona, otin häneltä lainaksi vaatteita, kun olin käymässä, ettei tarvinnut pestä omia.

En vienyt pyörääni lumien tultua varastoon ja nyt se on hävinnyt tuosta sisäpihalta. On pitänyt soittaa taloyhtiölle reilun kuukauden, että onkohan se tallessa. Vanha ruosteinen mummopyörä, niin ei niin väliä vaikka se olisikin hävitetty.

Vierailija
252/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tappanut hyttysen seinää vasten sanomalehdellä. Sen kuollut ruumis oli seinään liimautuneena yli vuoden.

Vierailija
253/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kuvoittavaa, mutta pahimmillaan en pessyt hampaitani tai käynyt suihkussa moneen, moneen viikkoon. En toki käynyt ulkona kertaakaan, enkä nähnyt ketään, joten se ei haitannut. Samoissa vaatteissakin olin monta päivää, kun ei jaksanut riisua.

Juonut yli 15 vanhaa kahvia, mikrottanut sitä yhtä mukia aina tunnin välein kun kiirehti jäähtyä enkä jaksanut juoda paljoa.

Joskus jäi syömättä ja juomatta ja lopulta päädyin lääkäriin kuivumisen takia.

Olin siivoamatta pari vuotta. Lattiaa ei näkynyt ja kävelin vaatekasojen ja tavaroiden päältä ja meni sellaisia kapeita "käytäviä" ympäri asuntoa.

Jätin hiukset harjaamatta todella pitkäksi aikaa ja lopulta ne oli niin takussa ja huonokuntoiset, että piti leikata pois.  Olen myös joskus hiuksia harjatessa, kun on tullut takku vastaan, leikannut sen saksilla pois kun en ole jaksanut selvittää sitä.

Vierailija
254/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 12:43"]

Hieman kuvoittavaa, mutta pahimmillaan en pessyt hampaitani tai käynyt suihkussa moneen, moneen viikkoon. En toki käynyt ulkona kertaakaan, enkä nähnyt ketään, joten se ei haitannut. Samoissa vaatteissakin olin monta päivää, kun ei jaksanut riisua.

Juonut yli 15 vanhaa kahvia, mikrottanut sitä yhtä mukia aina tunnin välein kun kiirehti jäähtyä enkä jaksanut juoda paljoa.

Joskus jäi syömättä ja juomatta ja lopulta päädyin lääkäriin kuivumisen takia.

Olin siivoamatta pari vuotta. Lattiaa ei näkynyt ja kävelin vaatekasojen ja tavaroiden päältä ja meni sellaisia kapeita "käytäviä" ympäri asuntoa.

Jätin hiukset harjaamatta todella pitkäksi aikaa ja lopulta ne oli niin takussa ja huonokuntoiset, että piti leikata pois.  Olen myös joskus hiuksia harjatessa, kun on tullut takku vastaan, leikannut sen saksilla pois kun en ole jaksanut selvittää sitä.

[/quote]

Mt-ongelmia? Ei kuulosta kyllä ihan "normaalilta" laiskuudelta.

Vierailija
255/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on niitä. Nykyään jo paremmin menee :)

Vierailija
256/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina välillä syödään miehen kanssa samalta lautaselta, ettei tuu enempää tiskiä :D

Olen myös opettanut koirani etsimään ja tuomaan eri esineitä minulle, sammuttamaan valot ja kuljettamaan tavaroita ihmiseltä toiselle, ettei itse tarvitse nousta. Onneksi koira tykkää!

Vierailija
257/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksais mennä suihkuun, joten pesen pikapikaa jakauksen kummaltakin puolelta pienen tupon tukkaa, et näyttäis puhtaammilta hiukset. Pidän myös pipoa päässä ulos mennessä kaupoissakin, jos en oo jaksanut pestä hiuksia.

Äitini on senverran laiska, että jemmaa likaisia astioita saunaan, jota kukaan ei koskaan käytä. Niitä löytyy myös toisinaan uuniluukusta ja ties mistä. 

Vierailija
258/330 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab täti oli jo törkee eukko.

Vierailija
259/330 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
260/330 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nukkunu 36h ku en jaksanu nousta sängystä. Välillä oli pakko käydä vessassa.