Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:24"]Sama. Olen myös ollut syömättä koska en jaksa tehdä ruokaa, edes niitä leipiä :D
[/quote]
Ihan sama :D joskus hienovaraisesti orjuuttanut miehen tekemään minulle ne leivät, usein kyllä tyydyn nälkään.
Joskus on niin vetelä olo että pyydän miehen kiskomaan pillifarkut pois päältä (ne on rasittavia housuja).
Ja joskus pyykki on monta päivää koneessa, kun ei jaksa ripustaa kuivumaan :l
Joskus en viitsi nousta sängystä edes aamupissalle, vaan lueskelen netistä aamun uutiset ja tsekkaan sähköpostit ja odottelen, että on kupla otsassa. Sitten on niin kiire lähteä liikkeelle, etten ehdi enää syödäkään. Mutta laiskuutta sekin on, kun en viitsi tehdä aamupalaa.
Mä olen myös monesti ollut mieluummin syömättä koska se ruuan (edes voileivän) tekeminen tuntuu niin vaivalloiselta. Menen myös vessaan vasta kun on aivan pakko. Jos olen yksin kotona pitempään niin voin ihan hyvin olla viikonkin peseytymättä koska en jaksa mennä suihkuun.
Joskus nukun valot päällä kun en jaksa nousta sammuttamaan niitä.
Kusin purkkiin ja kaadoin keittiön lavuaarista, koska en jaksanut mennä toiseen kerrokseen vessaan.
Tosi paljon samoja ku muillaki, mut yks uus löytyy: heitän pyykit kylpyhuoneen lattialle pesukoneen eteen, koska en jaksa laittaa niitä pyykkikoriin. Pyykkikori on siinä vieressä. Nii ja joulukoristeita en oo jaksanu ihan kaikkia kerätä pois. Ja nekin mitkä oon keränny, on laatikossa keskellä olohuonetta, koska en oo jaksanu laittaa niitä kaappiin.
Pahin oli ehkä ammattikoulussa, tein kaikkea muuta kuin opiskelin, ostin kaikkea muuta kuin ruokaa ja tein kaikkea muuta kuin nukuin...
Vittu :D
2