Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:33"]
Lähetin yläkerrasta viestin miehelle, että vessapaperi on loppu, kun en jaksanut huutaa.
[/quote]
Jatkan vielä: Enkä siis edes jaksanut kirjoittaa viestiä vaan otin tyhjästä rullasta kuvan ja lähetin sen.
Mä jouduin lopettamaan polttamisen kun en jaksanut hakea tupakkaa kaupasta. Kauppaan 200m. Oli jotain -20 pakkasta puolustuksekseni. Olin työttömänä eikä mitään menoa mihinkään enkä tupakkaa varten jaksanut lähteä. Polttanut olon yli 20 vuotta eikä ollut mitään halua lopettaa, joten kuvittelisi että jossain vaiheessa tupakanhimo olisi ollut suurempi kun laiskuus, mutta niin ei käynyt. Kun vihdoin monen viikon jälkeen kävin kaupassa ruokaa ostamassa (kun olin syönyt pakastimet ja kuivakaapit tyhjiksi ja pari päivää ollut kokonaan syömättä) ei tupakka ollut enää mielessä ja unohdin ostaa vaikka tarkoitus oli. En sitten enää koskaan ostanut kun ei tehnyt mieli
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:46"]
Laittanut liian pienet pikkuhousut jalkaan, koska kaikki sopivat olivat likaisia ja en ollut jaksanut pestä pyykkiä.
[/quote]
Minä olen lisäksi vajonnut niin alas, että olen OSTANUT kaupasta ohikulkumatkalla uusia pikkuhousuja, kun en ole jaksanut pestä pyykkiä. Helvetti, että inhoan pyykin pesemistä. Tai se peseminen on oikeastaan ihan jees, samoin märän pyykin levittäminen kuivumaan. Sen sijaan vituttaa AINA suunnattomasti katsella se puoltoista vuorokautta keskellä olohuonetta töröttävää pyykkitelinettä (muualle ei mahdu). Kaikkein raivostuttavinta on tietysti viikata kuivat pyykit kaappiin. Ikävä on se hetki, jona huomaan, että mukavimmat pikkarit on jo kaikki käytetty, vielä ikävämpi se, kun huomaa, että ne liian pienet, huonosti istuvat ja reikäisetkin ovat menneet ja pitäisi vihdoin pestä pyykkiä. Jep. Mulla on ongelma.
25 vuotta lähes kokonaan työttömänä koska en jaksa herätä/mennä töihin tai saatika olla töissä.
Meinannu pierasta, mutta imaissu pierun viime hetkellä takas, kun ei oo jaksanu pöräyttää.
Joskus vaan makaan päivät. Nukun 12 h yöunet herään klo 13 ja menen sohvalle enkä tee muuta kuin katson telkkaria ja nukun päiväunia pitkin päivää. Sitten taas illalla nukahdan ja 12 h unta sama jatkuu seuraavana päivänä.
No esimerkiksi tänään olen ollut niin laiska, etten ole jaksanut laittaa aamupalalta jääneitä astioita tiskikoneeseen. Lapset ja mies lähti aamupalan jälkeen mummolaan ja olen yksin kotonoa. Eväänikään en ole jaksanut liikauttaa kotitöiden vuoksi paitsi pesemällä neljä koneellista pyykkiä. Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:29"]
en oo käyny pihalla tänään lapsetkin ollu sisällä vaan ja leikkiny.
[/quote]
Ja tuo on sinun laiskuuttasi pahimmillaan? Eihän tuo ole laiskuutta nähnytkään :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:04"]
Mä jouduin lopettamaan polttamisen kun en jaksanut hakea tupakkaa kaupasta. Kauppaan 200m. Oli jotain -20 pakkasta puolustuksekseni. Olin työttömänä eikä mitään menoa mihinkään enkä tupakkaa varten jaksanut lähteä. Polttanut olon yli 20 vuotta eikä ollut mitään halua lopettaa, joten kuvittelisi että jossain vaiheessa tupakanhimo olisi ollut suurempi kun laiskuus, mutta niin ei käynyt. Kun vihdoin monen viikon jälkeen kävin kaupassa ruokaa ostamassa (kun olin syönyt pakastimet ja kuivakaapit tyhjiksi ja pari päivää ollut kokonaan syömättä) ei tupakka ollut enää mielessä ja unohdin ostaa vaikka tarkoitus oli. En sitten enää koskaan ostanut kun ei tehnyt mieli
[/quote]
Oletko edelleen työtön?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:04"]
[/quote]
Oletko edelleen työtön?
[/quote]
Nykyisin kuntoutustuella masennuksesta. Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:23"]
Olen pessyt samaa pyykkikoneellista kolmena iltana peräkkäin ettei vaatteet ala haisemaan. Varsinaisen pesun jälkeen laitan muina päivinä jonkun kevytohjelman. Joka kerta oon päättäny että nyt kun ohjelma päättyy nostan pyykit kuivausrumpuun ja käynnistän sen. Mua vaan laiskottaa sitten etten jaksa olkkarista kävellä saatikka nostella pyykkejä.
[/quote]
Mä en kyllä ymmärtänyt tätä..? Siis pyykit ei ala haisemaan kun pidät niitä kolme päivää koneessa ja peset joka päivä? Kyllä varmasti alkaa haisemaan.
Olen istunut perseelläni olkkarin sohvalla ja antanut likasia astioita (esim kahvimuki tai leipälautanen) 1,5-vuotiaalle esikoiselle ja käskenyt viedä tiskipöydälle. Palvelu pelaa. Harmi, että ei vielä osaa keittää kahvia tai tehdä voileipiä... Onneks mies osaa. Ilman miestäni kuolisin varmaan nälkään. Joisin vettäkin vaan suihkussa.
en ole kovin laiska, mut välillä olen syömättä kun en jaksa tehdä ruokaa :/
Upouusi älypuhelin makasi kaapissa pari viikkoa kun en jaksanut ottaa sitä sieltä käyttöön.
En jaksa lähteä pois AV:ltä. Teen kaikki päivittäiset toimenpiteet tässä koneella. Syön, juon, peseydyn ja nukun zzzzzzz
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:38"]En joskus jaksa mennä pissalle millään. Se on niin tylsää ja vaivalloista. Menen vasta sitten kun on ihan pakko. :D
[/quote]
apua, mun mies on ihan samanlainen!! :D viime hetkellä sit ryntää. Huolestuin kerran, kun se alkoi haaveilemaan aikuisten vaipoista :O :D :D
Mä olen töissä aika paljon yksin. En viitsi keittää itselleni kahvia, vaikka ei mikään kiirekään olisi. Keitän kyllä, jos muita on paikalla, kun meillä keittää kuka muistaa ja ehtii. Mulla on helppo kampaus, kun en viitsi aamulla laittaa tukkaa. Nyt mulla on valot, kun en ole jaksanut aukaista sälekaihtimia.
-Viime kesän hyttysen raadot seinillä
-tiskit ollu joskus max 2kk tiskaamatta ja kerran jätin kaikki tiskit lavuaariin about kaheksi viikoksi veteen ja sinne homehtu ja kiva parvi pikku kärpäsiä. siinä oli sit homma saaha ne tapettua kärpäslätkällä/deodorandilla :D meni joku 2 pulloo dödöö ja kämppä hais kivalle
-Joskus kaikki tiskit likasia ja heitin parvekkeelta mettään useaan otteeseen. ei varmaa naapurit ihmetelly/ihmettele et mitä sinne aina lentää ja kuka heittää yms :)
-wc oli tukossa jonku kuukauden kun en jaksanu soittaa talonmiehelle ja samoin suihku. menit suihkuun ja olit siellä 5 sekunttia kaikki hiukset viemäristä oli siinä leijaili :D ja sit kun vihdoin ja viimein jaksoin wc:n hoitaa niin kaks ämpärillistä paperia, kusta ja paskaa oli wc:ssä jonku viikon kunnes jaksoin käydä heittää ulkoroskikseen. kämpäs hais varmaan tosi hyvälle :D
-Ruokaa unohtunu jääkaappii ja päiväykset menny ja homehtunu siellä