Huomenta! Joko olette olleet ulkona?
Kommentit (20)
No en :/ Unelma olisi että ehtisin käydä ennen töiden aloittamista, mutta ilman koiraa ei motivaatio riitä.
Joo heräsin neljältä ja juoksin maratonin. Nyt zumban kautta töihin.
t. Kovakuntoinen toimari
Vierailija kirjoitti:
No en :/ Unelma olisi että ehtisin käydä ennen töiden aloittamista, mutta ilman koiraa ei motivaatio riitä.
Vääntäydy ulos kerran väkipakolla, niin huomaat miten ihania aamuhetket ovat! Ap
Tarkoitus oli lähteä viideksi salille. Mutta kipeytynyt olkavarsi ilmoitti, että tänään teen vain kävelylenkin.
Pian lähden töihin ja työpaikkani on pienen kävelymatkan päässä. Ulkona tulee siis hetken aikaa oltua, kun töihin kävelen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus oli lähteä viideksi salille. Mutta kipeytynyt olkavarsi ilmoitti, että tänään teen vain kävelylenkin.
Voi harmi. Aamusali on parasta! Ap
Heräsin neljältä ja oon käyny partsilla kessulla.
Vierailija kirjoitti:
Pian lähden töihin ja työpaikkani on pienen kävelymatkan päässä. Ulkona tulee siis hetken aikaa oltua, kun töihin kävelen.
Otatko kävelykahvin mukaan? Itse tykkään sellaisesta. Ap
Kävin puoli kuudelta hakemassa Hesarin postilaatikosta, n 50 m.
Olin reilun puolen tunnin koiralenkillä noin 5:40-6:15.
Minä heräsin klo 6 ja kävelin keittiöön keittämään kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääntäydy ulos kerran väkipakolla, niin huomaat miten ihania aamuhetket ovat! Ap
En tarvitse mitään ihania aamuhetkiä. Järkytyn joka kerta kun tuttu kertoo kuinka hän lähtee lenkille klo 4.30 joka arkipv. On eläkeläinen. Käy 15 km lenkillä. Ihminen on kuin kuivankesän orava.
Mä olen käynyt ulkona viimeksi sunnuntaina. Etätyöläisenä ei tule välttämättä lähdettyä ovesta ulos koko päivänä jos ei ole asiaa jonnekin.
Juuri olen koiran ja kissan kanssa lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse mitään ihania aamuhetkiä. Järkytyn joka kerta kun tuttu kertoo kuinka hän lähtee lenkille klo 4.30 joka arkipv. On eläkeläinen. Käy 15 km lenkillä. Ihminen on kuin kuivankesän orava.
Aika erikoista, ettei odota auringonnousua, vaikka on eläkeläinen.
Kyllä, fillarilla karautin duuniin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi. Aamusali on parasta! Ap
Joskus, kun kävin (nuorena) salilla: yleensä käytiin salikaverin kanssa iltapäivällä/alkuillasta. Pari kertaa sitten jo aamusta. En saanut oikein lihaksista mitään irti, vähän niinkuin väsymys. .... Koko saliharrastus loppui sitten multa.
Sitten, vuosien päästä, aloin harrastamaan kävelyä, aamuisinkin. Jalat (reidet) toimi todella hyvin. Tosin, pohkeisiin se kävely vaikuttaa enemmän kuin reisiin. Siis jos kävelee kovalla pohjalla, metsäkävely taas päinvastoin.
Minä aloitan: lähdin ulos vähän ennen kuutta, kun aurinko jo kohta nousi, ja palasin seitsemältä. On vielä tarpeeksi "lämmintä" aamulla, joskin vaatii toppatakin. Ap