Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
En ole viittinyt mennä suihkuun, kun oisi pitänyt nostaa arse penkiltä. Pölynimuri on nytkin lattialla, kun en jaksa laittaa sitä siivouskomeroon.
Pyyhkinyt vessassa takamukseni likaiseen vaatteeseen kun paperia ei jaksa kaapista hakea.
Nyt esim palstailen, vaikka pöydällä on joulukoristeita, jotka pitäisi laittaa kaappiin.
Mennyt nälkäsenä nukkuun kun ei jaksa syödä.
Venyttänyt puoli vuotta yhden puhelun soittamista, en jaksanut nähdä vaivaa. :D
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:28"]
Pyyhkinyt vessassa takamukseni likaiseen vaatteeseen kun paperia ei jaksa kaapista hakea.
[/quote]
tämä laitetaan melkein jo "mielenterveysongelma"-lokeroon... ei voi olla enää laiskuutta. Tuohan on ihan pöljää.
No olen lainannut (paitsi että en palauttanut, lol :D) naapurilta vessapaperia. Sen jälkeen kun olin askarrellut nenäliinoista, talouspaperista ja kasvoliinoista sopivia paloja ja ne käyttänyt. Naapuri on rento tyyppi, ei ihmetellyt miksen käy kaupassa joka on auki 24/7. ":D"
Pitäisi lähteä kävelemään ja tehdä vatsalihas harjoituksia, jos saisi sillä kamalan alavatsa turvotuksen pois mutta en millään jaksa D::
Kämppäni oli ihan hirvee läävä mennävuosina kun en jaksanu mitään laittaa takas paikalleen enkä varsinkaan siivota sotkujani. Nykyään tunnen pakkoa siivota edes "minimit" että sotku ei oo koko ajan silmissä koska on tuo toinen puolisko elämässäni ja kodissani.
Myöskään en juuri kokkaile, eineksillä mennään ja kun haluun ravinnerikkaampaa niin teen salaatin.
Työelämässä tietty lorvailen niin paljon kun voin, työpaikasta riippuen kuinka paljon tämä on mahollista. Kiivasrytmisimmistä on ollu pakko hakea saikkua kun se lorvailu on ollu mahotonta ja olen näin ollen uuvahtanu.
Pahimman väsymyksen aikoihin on tuntunu raskaalta siirtyä sohvalta sänkyyn nukkumaan.
Vanhat kahvin purut olivat keränneet oranssin homekerroksen. Astiat altaassa alkaneet haisemaan ja muuttuneet liukkaiksi, joku limakerros päällä.
Lähetin yläkerrasta viestin miehelle, että vessapaperi on loppu, kun en jaksanut huutaa.
Oon ollu niin laiska että oon valehdellu kavereille olevani kipeä kun ne ois tullu kylään kun en jaksanut siivota/seurustella/keittää kahvia.
Oon ollu niin laiska että oon menny meikit ja vaatteet päällä nukkumaan kun en oo jaksanut vaihtaa.
Oon ollu niin laiska et oon heittänyt astian roskiin kun en oo jaksanut tiskata.
Nostan lattialta roskia varpaiden väliin niin ei tarvitse kumartua. Tämä on kuulkaa jo taitolaji.
Kerran menin autolla Siwaan. Kotiovelta sinne oli matkaa ehkä 100m.
En joskus jaksa mennä pissalle millään. Se on niin tylsää ja vaivalloista. Menen vasta sitten kun on ihan pakko. :D
Kävellyt töihin kun en millään jaksanut hakea fillaria pyörävarastosta.
Sama. Olen myös ollut syömättä koska en jaksa tehdä ruokaa, edes niitä leipiä :D