Kerro kuinka laiska olet pahimmillasi ollut!
itse olen ollut niin laiska, että olen nälissäni miettinyt teenkö voileipiä vai en, kun tarvikkeiden ottaminen kaapista on niin vaivalloista ja leipien teon jälkeen tarvikkeet jäävät pöydälle, kun niiden laittaminen takaisin on paljon vaivalloisempaa.
Kommentit (330)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:46"]
Laittanut liian pienet pikkuhousut jalkaan, koska kaikki sopivat olivat likaisia ja en ollut jaksanut pestä pyykkiä.
[/quote]
Minä olen lisäksi vajonnut niin alas, että olen OSTANUT kaupasta ohikulkumatkalla uusia pikkuhousuja, kun en ole jaksanut pestä pyykkiä. Helvetti, että inhoan pyykin pesemistä. Tai se peseminen on oikeastaan ihan jees, samoin märän pyykin levittäminen kuivumaan. Sen sijaan vituttaa AINA suunnattomasti katsella se puoltoista vuorokautta keskellä olohuonetta töröttävää pyykkitelinettä (muualle ei mahdu). Kaikkein raivostuttavinta on tietysti viikata kuivat pyykit kaappiin. Ikävä on se hetki, jona huomaan, että mukavimmat pikkarit on jo kaikki käytetty, vielä ikävämpi se, kun huomaa, että ne liian pienet, huonosti istuvat ja reikäisetkin ovat menneet ja pitäisi vihdoin pestä pyykkiä. Jep. Mulla on ongelma.
[/quote]
Mulla on kanssa tää pyykinpesulaiskuus. Itse tiedän, että olis vissiin aika, kun joudun kaivamaan biksujen alaosat alkkareiksi. Ja pahin pyykkilaiskuus on huipentunut siihen, että eräänä aamuna piti vetää kokovartalouikkari päälle, kun bikinialaosatkin oli likasena. Onneks sinä päivänä ei tarvinnu mennä töihin.
[/quote]
en tiedä, oliko tuo mielikuvituksen tuotetta vaiko totta, mutta minä repesin ;D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:21"]
Nuorena huusin äitini käymään huoneessani ja kun hän saapui niin käskin häntä sammuttamaan kattovalon, koska en itse jaksanut nousta enää :D
[/quote]
meillä teini harrastaa tuota jatkuvasti...
Olen niin laiska, etten ole viitsinyt mennä vieläkään nukkumaan, kun pitäisi kävellä ainakin viisitoista metriä sänkyyn ja käydä vessassakin sitä ennen.
Olen ollut käymättä suihkussa viikon. Ällöä, tiedän. Ällöintä ne kerrat kun en ole vaihtanut edes pikkareita sinä aikana... (Sori) Noin 3 päivää on ihan fine jos ei tarvi mennä mihinkään (jos on kylmä talvi niin kaupassa voi käydä pipo päässä). Sen jälkeen alkaa olla ällöö. Mutta se tunne suihkun jälkeen, ah! :D
Jotkut tiskit on ollu monta monta kuukautta... Välillä oon tiskannu osan mutta en jaksa kaikkii. Tiskaan ne mitä sillä kerralla tarviin. Ei niissä kyllä mtn haisevia ruuantähteitä oo, lähinnä kuivunutta likaa. Osa ongelmaani on liian neuroottinen tiskaustapa, jossa käsi väsyy ja menee liian kauan. Ei pysty tota astiamäärää kerralla seisoskelemaan. Kiitän luojaa sinä päivänä kun muutan kämppään jossa on tiskikone! <3
Pyykit on pakko pestä reippaasti, koska ei oo omaa konetta vaan pyykkitupa jossa vuorolista. Sisko on kyl harrastanu tota pyykkien uudelleen pyörittämistä. :D Joskus kyl munkin pyykit odottanu tunteja kuivumaan laittoa. Sit ku oon laittanu, ni niissä on jo kuivia kohtia :D
Oon myös ollu tuntikausia syömättä (esim nyt) kun ei jaksa laittaa mitään. Tai sit niin et jaksaa tehä ne voileivät, mut sit parin tunnin päästä on taas nälkä. :D On menny päiviä ilman kunnon lämmintä ruokaa.
Jääkaappi alko haista aika järkyttävälle kun siel vanhimmat maidonjämät oli keväältä... joulukuussa kun kaadoin ne pois. Pahimmat laitoin sisältöineen suoraan roskiin. :P
En imuroinu kuukausiin... Mullon pitkät hiukset, ja lattia alko oleen aika hienoo hiusseittiä. :P Ja ku kulki paljasjaloin niin pölyä tarttuu, yh.
Lakanoita en vaihtanu kuukausiin. Hyyyh. Eikä ne lämmitä enää niin likasina. :(
Ostan lotus soft emboa vain ja ainoastaan sen takia, etten saa aikaiseksi viedä tavallisia pahvihylsyjä roskiin.
Suihkussa tyhjät shampoo/suihkusaippuapullot saattaa pyöriä monia viikkoja telineessä, kun en saa aikaiseksi viedä niitäkään roskiin.
Toisinaan puhtaat lakanat saattaa roikkua pyykkitelineellä viikonkin ennenkuin saan ne laskostettua kaappiin.
Ei nää nyt niin pahoja oo, mut itte koen olevani näissä laiska :D
Nukkunut ilman lakanoita 3 yötä. En jaksanut laittaa uusia kun vanhat menivät pesuun.
Jotenkin "ihanaa" oli lukea tätä ketjua. Muutkin ihmiset on välillä laiskoja tai osa oli kyllä mukavuden haluisia ja osa sitten jo todella laiskoja. Pistäisin itseni tuohon mukavuuden haluinen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:03"]
Opiskeluaikana asuin 7-kerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa solussa ja vappuna talon hissi oli rikki. En jaksanut käydä hakemassa ruokaa krapulassa, joten pyysin yhtä tapailemaani miestä tuomaan minulle kebabia. Talon alaovi oli aina lukossa, eikä talossa ollut ovipuhelinta tms, joten alaovi piti käydä avaamassa itse jos tuli vieraita. Mies soitti alhaalta, että voinko tulla avaamaan, hänellä on kebabit, mutta koska tiesin, että hissi on rikki en jaksanut mennä. Pyysin miestä odottamaan, että joku muu kulkee ovesta, että hän pääsee sisälle. Hän joutui odottamaan ainakin 15 min ennen kuin nälkä voitti laiskuuden ja menin avaamaan oven.
Tuo mies on nykyään avopuolisoni, ihme kyllä :D
[/quote]Ahahahah nauroin! Ei tullu mieleen vaikka avainta tiputtaa ikkunasta/parvekkeelta? :) Voi raukka mies, suostui vielä oottamaan :D
[/quote]
Halusi varmasti seksiä.
Tv.mies
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:39"]
Kävellyt töihin kun en millään jaksanut hakea fillaria pyörävarastosta.
[/quote]
Mä olen kävelin viime viikolla 5 km salille, kun auton raaputtaminen olisi ollut liian työlästä.
OT, mutta ketjun aiheeseen liittyen. Laiskuus on myös luovuutta ja tosiasiassahan ahkerat ihmiset eivät saa mitään suurta aikaan. Pyöräkin on laiskan ihmisen keksintö, kun hän istuessaan mietti, miten pääsisi tuostakin raahaamisesta helpommalla.
Istuin sohvalle mukavasti mutta kaukosäädin oli lattialla noin metrin päässä enkä jaksanut nostaa sitä ,niin latasin älypuhelimeeni ohjelman jolla voi vaihtaa kanavia :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:25"]Istuin sohvalle mukavasti mutta kaukosäädin oli lattialla noin metrin päässä enkä jaksanut nostaa sitä ,niin latasin älypuhelimeeni ohjelman jolla voi vaihtaa kanavia :D
[/quote]
Mikä se sellainen ohjelma on?! Mäkin haluan!! :O
Minä siis olen kuvitellut olevani jotenkin laiskanpuoleinen, mutta tämä ketju avasi silmät. Kyllä mä sentään jaksan kodin pitää normaalin siistinä ja sammuttaa valot illalla. Yhdet kaiuttimet on lojuneet sohvan vieressä joku pari vuotta, kun en ole jaksanut asentaa niitä. Ja siihen ne kai jääkin lojumaan. Kunnollista kattolamppua en ole vieläkään jaksanut ostaa, vaikka olen kämpässä majaillut 10 vuotta. Joskus vessapaperin loputtua en jaksa mennä ostamaan lisää, ja voin pari päivää käyttää vain käsisuihkua vessakäynneillä.
Joskus kun nukun, olen niin laiska, etten jaksa vaihtaa asentoa, vaikka peitto on huonosti tai käsi on puutunut. Mieluummin heräilen hankalaan asentoon tai palelemiseen...
Mulla laiskuus on myös tuonut luovuutta. Kun en ole viitsinyt lähteä kauppaan, on kaapista tullut käytettyä jämiä ja mielikuvitusta samalla, että saa ruokaa. Toissapäivänä leivoin sämpylöitä, kun en viitsinyt lähteä ostamaan leipää ja laitoin sekaan kaikkia jauhoja, mitä kaapista sattui löytymään.
No oho. Mun suurimmat laiskuudet ovat hyvin pieniä teihin verrattuna. Huolsin fillarin viikko sitten ja se odottaa puhtaana olkkarissa kellariin vientiä. Joskus lapsivapaana viikonloppuna olen hoitanut tiskit, pyykit ja imuroinnit vasta iltapäivällä ja joskus korjattavat vaatteet odottavat kaapissa kuukauden.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:48"]
Oon uusinut lainat netin kautta maksimilainausmäärän (oisko ollu 5 tai 6 kertaa), ennenkuin oon jaksanu palauttaa lainat kirjastoon. Kirjaston ohi kävelen kuitenkin useamman kerran viikossa. :-P
[/quote]
Mulla ihan sama. Kirjastoon oli ennen matkaa 200 metriä ja työmatka siitä ohi. Sitten palautin, kun halusin lainata uusia. Lainaan aina ison pinon kerralla, ettei tarvitse käydä usein.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:25"]Istuin sohvalle mukavasti mutta kaukosäädin oli lattialla noin metrin päässä enkä jaksanut nostaa sitä ,niin latasin älypuhelimeeni ohjelman jolla voi vaihtaa kanavia :D [/quote] Mikä se sellainen ohjelma on?! Mäkin haluan!! :O
[/quote]
Mulla on sama taktiikka käytössä. ;) Sovellus tai ohjelma on merkki/mallikohtainen, itselläni on Panasonicin tv ja iPhonessa Panasonic TV Remote 2 -sovellus.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 06:10"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 20:28"]
Pyyhkinyt vessassa takamukseni likaiseen vaatteeseen kun paperia ei jaksa kaapista hakea.
[/quote]
tämä laitetaan melkein jo "mielenterveysongelma"-lokeroon... ei voi olla enää laiskuutta. Tuohan on ihan pöljää.
[/quote]Olen samaa mielta. Kiinnostaa kuitenkin etta jahka ko. Henkilo heitti kakki-vaatteen vain koneeseen muiden vaatteiden kanssa tai edes huljautti vedessa ennen pesua.....ei varmaan kuitenkaan jos noin laiska.
[/quote]
pyyhin etupyllyni pissasta :) en ulostetta aentään.
Olen sanaton .......