Töitä joissa paljon lomia
Onko mitään töitä joissa voisi työskennellä syksystä kevääseen/kesän alkuun? Paitsi tietysti opettajat. Ei tekisi mieli kesäisin olla duunissa
Kommentit (42)
Pohjoisen sesonkityöt. Pitkät työvuorot ja sitten voi kesäkauden lepäillä.
Julkisella sektorilla on hyvät lomaedut, pitkään julkisella olleet voivat pitää jopa yli 40 lomapäivää. Ja lomaviikko tarkoittaa 5 lomapäivää joten esim 40 lomapäivää = 8 viikkoa lomaa. Ja ei tarvitse olla opettaja, ihan tavallinen hiiren napsuttelija riittää.
Vierailija kirjoitti:
Laiska
Mikä tässä on TES?
Sairaanhoitajat ottavat aika relasti, Pitkät lomat, hyvä palkka, suomen terveimmät ja nuorimmat työntekijät, mutta kovin sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella sektorilla on hyvät lomaedut, pitkään julkisella olleet voivat pitää jopa yli 40 lomapäivää. Ja lomaviikko tarkoittaa 5 lomapäivää joten esim 40 lomapäivää = 8 viikkoa lomaa. Ja ei tarvitse olla opettaja, ihan tavallinen hiiren napsuttelija riittää.
Just tämä
Vierailija kirjoitti:
Jääkoneen kuljettaja?
Tai jäänmurtajalle töihin?
Koulunkäynnin ohjaaja! Saa olla syys joulu talvi kesälomat.. toki lomapäiviä ei ihan kaikkeen riitä mutta sitähän tässä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Koulunkäynninohjaaja.
Ei heillä ole opettajien lomia.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat ottavat aika relasti, Pitkät lomat, hyvä palkka, suomen terveimmät ja nuorimmat työntekijät, mutta kovin sairaita.
Terveimmät, mutta kovin sairaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä
Pitää ensin olla töissä 15 vuotta. Että saa 38 lomapäivää.
Meillä päin perinteisesti toive ammattiyhdistelämä on ollut kesällä opettaja ja talvella sisävesilaivan kapteeni.
Itse olen vuokrafirman kautta töissä joten saan itse päättää lomani. Yleensä olenkin Tammi-maaliskuun etelässä ja ilmoitan ettei minulle tarvitse tällöin laittaa työvuoroja.
Muuten sitten paiskin töitä aina kun mahdollista.
Monilla kavereilla yksityisissä firmoissa on käytännössä pitkät lomat. Jos oma kesäloma on kesäkuussa tai elokuussa, niin firmassa saattaa olla niin hiljaista tai ei tapahdu mitään, että omankin työn voi hoitaa etänä vain vastaamalla työpuhelimeen kotoa tai mökiltä, jos se sattuu soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä
Pitää ensin olla töissä 15 vuotta. Että saa 38 lomapäivää.
+ Saikut päälle
Kansanedustaja