Joku mamma haukkui minut pystyyn uimahallin pukeutumistiloissa!
Kävin uimahallissa ja sen jälkeen minua yleensä heikottaa paljon. Minulla oli mukana suklaapatukka ja pillimehu jotta saan vähän energiaa ennen kuin lähden. Olen raskaana ja huimaa kokoajan.
-
No, olin pukemaan päälleni ja nostin pillimehun ja suklaapatukan viereeni odottamaan. Kulman takaa juoksi n.5v tyttö ja jäi tuijottamaan mehuani. Sitten alkoi kamala itkuhuuto ja lapsi juoksi kiljuen äitinsä luo ja huusi että epäreilu hän haluaa mehua NYT kun tuolla tädilläkin on. Tämä mamma laukkasi sitten samantien luokseni ja haukkui pystyyn miten vastuuton olen kun pahoitan tahallani lasten mielen tuomalla herkkuja mukana ja mässyttämällä niitä lasten edessä! Minusta tulee kuulemma huono äiti lapsistani sairaan lihavia koska opetan lapset heti mässäämään. En saanut suutani auki enkä viitsinyy alkaa tappelemaan kenenkään kanssa jossain uimahallin tiloissa.
-
Enkä ole itse lihava. 166cm ja nyt kun raskaus on vasta melko alussa eli rv 19 niin painoa on 49kg. Mässäilystä ei edes olisi haittaa minulle tällä hetkellä!
-
Jos sinä mamma luet tämän nyt niin sellaiset terkut, että katsoppa sinne peiliin ja opeta lapsellesi käytöstapoja ja ettei aina saa mitä haluaa. Miten tuollaiset ihmiset ikinä selviää kaupasta lastensa kanssa?
Kommentit (94)
[/quote] Jos ei olisi ilmoittanut niin läskiksi olisi haukuttu suklaapatukan takia.
[/quote]
Näinpä. Ei voi av:llä ap voittaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:38"]
Vesi on hyvä janonsammuttaja ja banaanista saa energiaa. Terveellisempi vaihtoehto.
[/quote] itse raskaana ollessa jätin makean pois ja ei tehnyt edes mieli koska todettiin raskausajan diabetes. Yritin syödä terveellisesti, itse tein ruokaa, ei eineksiä kun en syö muutenkaan.
[/quote]
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten mm. nuo lainatut kommentit liittyvät ap:n aloitukseen? Täällä on välillä todella ärsyttävä lukea ketjua, koska ei pysytä otsikon aiheessa vaan aletaan jauhaa ihan jotain muuta, itselle muka tärkeämpää ja näin viedä tila pois alkuperäiseltä aiheelta. Avatkaa uusi ketju, jos alkaa puhututtaa joku muu kuin itse ketjun aihe.
[/quote] anteeksi "viisauteni" raskaana ollessa kannattaa välttää sokeria, ei pillimehuja, vesi vanhin voitehista.
[/quote]
Miksi? Normaalissa raskaudessa ei ole mitään syytä välttää sokeria. Niin sokeria, rasvaa kuin proteiiniakin voi käyttää normaalisti, eli kohtuudella.
[/quote] itse vältin ainakin koska oli raskausajan diabetes ja muutenkin ei sokeri oo hyvästä. Vanhentaa kuulemma hipiääkin.
[/quote]
Nyt olikin puhe normaalista raskaudesta, eli raskaudesta ilman sitä diabetesta tms ongelmia
[/quote]
Ei, vaan nyt oli puhe siitä kun joku kiihtynyt mamma oli haukkunut ap:n uimahallin pukuhuoneessa, koska ap söi siellä eväitään, eikä tajunnut, että tämän kiihtyneen mamman jälkikasvulle pitää olla myös samaa tarjolla, heti, oitis ja nyt.
Tämä ketju on kuin huonosti leikitty rikkinäinen puhelin : )
(Tällaista kommentointia kutsutaan suomen kielen tenteissä kuuden pisteen virheeksi eli otsikon vierestä mennään ja lujaa.)
Tajusit varmaan heti itsekin ettei kyseisellä henkilöllä ole kaikki mumit laaksossa. Siltä vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:46"]
Kävin uimahallissa ja sen jälkeen minua yleensä heikottaa paljon. Minulla oli mukana suklaapatukka ja pillimehu jotta saan vähän energiaa ennen kuin lähden.
[/quote]
Oisko "pikkusen" fiksumpaa pakata mukaan kunnon ruisleipä ja maitoa? Pysyisi nälkä eikä pomppiva verensokeri johtaisi tuollaisiin mässäilyihin.
Mikä estää näitä mammoja pakkaamasta herkkuja reppuun? :)
Mitä hittoa? Voisin kuvitella että 2v lapsi alkaisi itkeä tilanteessa mut 5v... Nope!
Ja pupella ap rauhassa, toivottavasti olo pian kohenee! :)
ei ole todellista....
Ja sillä, että olet raskaana, ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Sinulla on oikeus juoda pillimehusi missä ja milloin haluat.
Onpa sääli lapsen puolesta, kun on noin herkkä.
-Mies 29v-
Tuollehan olisi nauranut naurismaan aidatkin. Siinä juostaan ympäri pukuhuonettä kyyläämässä ihmisten syömisiä.
Ei, en ole kukkahattutäti, mutta energiaa ja ravintoaineita saisi fiksumminkin kuin suklaapatukasta. Varsinkin raskaana.
Yksi suklaapatukka ja pillimehu! Urheilun jälkeen. Ja täällä arvostellaan kuorossa?? Nyt ystävät hyvät tunnustuksia, kuka on joskus syönyt suklaapatukan? Häpeä!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:54"]Provo. Alkeellinen moka; laserkatseellako tämä kuvitteellinen huutajahoro totesi raskautesi, josta johtikin monologinsa sinun haukkumiseen maanrakoon tulevana äitinä? Huono!
[/quote]
Meinaatko että puolessavälissä raskautta ei maha vielä näy?
Eiku ai niin, SINULLA ei näkynyt eli kenelläkään muullakaan ei voi näkyä. Pettämätön av-logiikka.
Eiköhän tämä tästä :) Juu ei kukaan normaali ala tuollaisesta riehumaan. Tietenkään en voi tietää miten rankkaa tällä naisella on kotona ja lapsensa kanssa muute , mutta ei sitä ahdistusta ja pahaa oloa pureta tuntemattomiin uimahallissa! Johan tämä mamma antoi lapselleenkin huonoa esimerkkiä. Jälkeenpäin ajateltuna olisi tehnyt mieli sanoa vaikka, mutta vaikka kuinka asiallisesti olisin tälle naiselle puhunut niin luultavasti olisi jatkanut huutamista.
Ap
Kai nyt jumalauta aikuinen ihminen saa syödä ihan mitä haluaa, vaikka vetäis kermakakun naamaansa se ei kuulu kenellekään muulle. Uskon että ap ymmärtää kyllä että ruosleipä tai banaani on terveellisempi vaihtoehto, ei kukaan ole niin tyhmä ettei sitä tietäisi eikä teidän tarvitse sitä siis kertoa. Eri asia on se mitä tekee mieli. Jos mieli tekee suklaapatukkaa niin sitten syö suklaapatukan, ilman että kenekään tarvitsee siihen puuttua. Ihme tekopyhiä akkoja tääkin palsta täynnä.
Ja tiedän että energiaa saisi paremminkin. Olin kuitenkin menossa syömään heti uinnin jälkeen. Tiedän myös että painan liian vähän. Olen ollut aina todella laiha ja raskauden alusta lähtöpaino oli 45kg. Ja kyllä tämä raskaus näkyy jo selvästi joa olen puoli alastomana pukeutumassa. Kuten sanoin, olen todella hoikka muutenkin niin ehkäpä juuri siksi sitten näkyykin :)
Ap
Niin siis mistä tuo nainen tiesi sinun olevan raskaana, jos painat 49kg? :D :D Hyvä yritys.
Niin siis mistä tuo nainen tiesi sinun olevan raskaana, jos painat 49kg? :D :D Hyvä yritys.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:42"]
Ketään ei siis millään tavalla ällistyttänyt tämän mamman käytös millään tavalla, vaan aloituksen tärkeämpi pointti oli ap:n paino ja syömätavat?
[/quote]
Itsepä ap meni ilmoittamaan merkittävän alipainon puolella olevan painonsa. Taisi olla ensimmäistä kertaa av:lla tai sitten ihan tarkoituksella laittoi syötiksi.
[/quote]
Jos ei olisi ilmoittanut niin läskiksi olisi haukuttu suklaapatukan takia.