Joku mamma haukkui minut pystyyn uimahallin pukeutumistiloissa!
Kävin uimahallissa ja sen jälkeen minua yleensä heikottaa paljon. Minulla oli mukana suklaapatukka ja pillimehu jotta saan vähän energiaa ennen kuin lähden. Olen raskaana ja huimaa kokoajan.
-
No, olin pukemaan päälleni ja nostin pillimehun ja suklaapatukan viereeni odottamaan. Kulman takaa juoksi n.5v tyttö ja jäi tuijottamaan mehuani. Sitten alkoi kamala itkuhuuto ja lapsi juoksi kiljuen äitinsä luo ja huusi että epäreilu hän haluaa mehua NYT kun tuolla tädilläkin on. Tämä mamma laukkasi sitten samantien luokseni ja haukkui pystyyn miten vastuuton olen kun pahoitan tahallani lasten mielen tuomalla herkkuja mukana ja mässyttämällä niitä lasten edessä! Minusta tulee kuulemma huono äiti lapsistani sairaan lihavia koska opetan lapset heti mässäämään. En saanut suutani auki enkä viitsinyy alkaa tappelemaan kenenkään kanssa jossain uimahallin tiloissa.
-
Enkä ole itse lihava. 166cm ja nyt kun raskaus on vasta melko alussa eli rv 19 niin painoa on 49kg. Mässäilystä ei edes olisi haittaa minulle tällä hetkellä!
-
Jos sinä mamma luet tämän nyt niin sellaiset terkut, että katsoppa sinne peiliin ja opeta lapsellesi käytöstapoja ja ettei aina saa mitä haluaa. Miten tuollaiset ihmiset ikinä selviää kaupasta lastensa kanssa?
Kommentit (94)
Ööh mä painoin viimeisimmällä raskaana 49kg... Ja voin sanoa että näkyi..
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]Niin siis mistä tuo nainen tiesi sinun olevan raskaana, jos painat 49kg? :D :D Hyvä yritys.
[/quote]
Täh? Miksei tietäisi? Jos on noin hoikka niin näkyyhän se raskaus paremmin kuin joltain löllykältä
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:03"]Niin siis mistä tuo nainen tiesi sinun olevan raskaana, jos painat 49kg? :D :D Hyvä yritys.
[/quote]
Öö what? Hoikallahan maha just näkyykin ehkä selvemmin kuin tukevammalla tapauksella.
[/quote]
Raskaus maha on aika pyöreä... Älä nyt ap loukkaannu, mutta kukkakepeillähän se raskaus juuri näkyykin!
Minullakin 19. viikko menossa ja kyllä raskausmaha on jo erittäin selkeä sekä vaatteet päällä että ilman, kuten uimahallin pukuhuoneessa usein ollaan. Ei tarvitse olla röntgen- tai laserkatsetta eikä Sherlock Holmes, että voi päätellä minun - tai ap:n - olevan raskaana ja siten tuleva äiti.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:06"]Lapsestasi ei tule tervettä.
[/quote]
Terveempi varmasti kuin sinusta :) Miten pillimehu ja suklaapatukka uimisen jälkeen pilaa lapsen?
mahan koko on aina yksilollista, toiset selittaa, etta ylipaino peittaa, toiset toisinpain. Enemman vaikuttaa vauvan asento, lapsiveden maara jnejne, mulla maha ilmaantuu heti ku menkat jaa pois.
[/quote]
Tyhmäkö olet? Ap on 19viikolla raskaana eli puolessa välissä hyvinpitkälti. Ja hoikalla ihmisellä todellakin raskaus näkyy paremmin kuin lihavilla. Urpo
No kylläpä täällä nyt takerrutaan hölmöihin juttuihin. Mahan erotti minulla jo rv 12. Nyt 19+4 ja näkyy kyllä selvästi. Liikkeetkin olen tuntenut jo muutaman viikon. Mikä tässä on ongelma? On monia muitakin joilla raskaus näkyy selvästi tässä vaiheesaa
Ap
Mä en ole koskaan tajunnut verensokerin nousua ja laskua, itsellene ei ole mitään vaikutusta suuntaan eikä toiseen jos syön jonkun patukan tai olen syömättä?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:18"]Ap ! et ole terve ihminen
[/quote]
Ai miksi en ole? :) Painon takia vai? Mitä mahdat tarkoittaa. Olen koko ikäni ollut laiha. Syön hyvin ja monipuolisesti. Paino ei vain nouse paitsi nyt raskaana. Saisi jäädä kyllä tästä kiloja eikä haittaisi yhtään. Olen kuitenkin ihan terve henkisesti ja fyysisesti vaikka se sinua selvästi haittaa. Hoikkuus johtuu geeneistä. Suvussani naiset ovat lihonneet normaalipainoisiksi vasta muutaman lapsen jälkeen :) Toivottavasti minulla riittäisi jo tämä yksi lapsi jo tuomaan painoa pysyvämmin vaikka tyytyväinen olenkin kroppaani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:18"]Ap ! et ole terve ihminen
[/quote]
Katkera läski siellä huutelee. Vai oletko se päästään sekaisin oleva uimahallimamma?
Olisit vaan avannu sen suklaapatukan naisen siinä länkyttäessä ja ruvennu kunnolla mässäämään sitä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:14"]
Ei hitto mitä porukkaa. Terve.
[/quote]
moi :3
[/quote]
Lukutaito..........