Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mamma haukkui minut pystyyn uimahallin pukeutumistiloissa!

Vierailija
07.01.2015 |

Kävin uimahallissa ja sen jälkeen minua yleensä heikottaa paljon. Minulla oli mukana suklaapatukka ja pillimehu jotta saan vähän energiaa ennen kuin lähden. Olen raskaana ja huimaa kokoajan.
-
No, olin pukemaan päälleni ja nostin pillimehun ja suklaapatukan viereeni odottamaan. Kulman takaa juoksi n.5v tyttö ja jäi tuijottamaan mehuani. Sitten alkoi kamala itkuhuuto ja lapsi juoksi kiljuen äitinsä luo ja huusi että epäreilu hän haluaa mehua NYT kun tuolla tädilläkin on. Tämä mamma laukkasi sitten samantien luokseni ja haukkui pystyyn miten vastuuton olen kun pahoitan tahallani lasten mielen tuomalla herkkuja mukana ja mässyttämällä niitä lasten edessä! Minusta tulee kuulemma huono äiti lapsistani sairaan lihavia koska opetan lapset heti mässäämään. En saanut suutani auki enkä viitsinyy alkaa tappelemaan kenenkään kanssa jossain uimahallin tiloissa.
-
Enkä ole itse lihava. 166cm ja nyt kun raskaus on vasta melko alussa eli rv 19 niin painoa on 49kg. Mässäilystä ei edes olisi haittaa minulle tällä hetkellä!
-
Jos sinä mamma luet tämän nyt niin sellaiset terkut, että katsoppa sinne peiliin ja opeta lapsellesi käytöstapoja ja ettei aina saa mitä haluaa. Miten tuollaiset ihmiset ikinä selviää kaupasta lastensa kanssa?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jeesustelua! Sori vaan terveysfanaatikot, plösöt ja te jotka ette kykene itsehillintään, mutta moni meistä normaalipainoisista ja normaalielintavat omaavista ihmisistä voi syödä silloin tällöin eväänä SUKLAAPATUKAN ja PILLIMEHUN. Anteeksi jos tämä uutinen järisyttää teidän fakkiutunutta mieltänne. 

Vierailija
62/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:38"]

Vesi on hyvä janonsammuttaja ja banaanista saa energiaa. Terveellisempi vaihtoehto. 

[/quote]  itse raskaana ollessa jätin makean pois ja ei tehnyt edes mieli koska todettiin raskausajan diabetes. Yritin syödä terveellisesti, itse tein ruokaa, ei eineksiä kun en syö muutenkaan. 

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten mm. nuo lainatut kommentit liittyvät ap:n aloitukseen? Täällä on välillä todella ärsyttävä lukea ketjua, koska ei pysytä otsikon aiheessa vaan aletaan jauhaa ihan jotain muuta, itselle muka tärkeämpää ja näin viedä tila pois alkuperäiseltä aiheelta. Avatkaa uusi ketju, jos alkaa puhututtaa joku muu kuin itse ketjun aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:22"]

Vesi on hyvä janonsammuttaja ja banaanista saa energiaa. Terveellisempi vaihtoehto. 

[/quote]  itse raskaana ollessa jätin makean pois ja ei tehnyt edes mieli koska todettiin raskausajan diabetes. Yritin syödä terveellisesti, itse tein ruokaa, ei eineksiä kun en syö muutenkaan. 

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten mm. nuo lainatut kommentit liittyvät ap:n aloitukseen? Täällä on välillä todella ärsyttävä lukea ketjua, koska ei pysytä otsikon aiheessa vaan aletaan jauhaa ihan jotain muuta, itselle muka tärkeämpää ja näin viedä tila pois alkuperäiseltä aiheelta. Avatkaa uusi ketju, jos alkaa puhututtaa joku muu kuin itse ketjun aihe.

[/quote]  anteeksi "viisauteni" raskaana ollessa kannattaa välttää sokeria, ei pillimehuja, vesi vanhin voitehista. 

Vierailija
64/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:26"]

[/quote]

[/quote]  anteeksi "viisauteni" raskaana ollessa kannattaa välttää sokeria, ei pillimehuja, vesi vanhin voitehista. 

[/quote]

Miksi? Normaalissa raskaudessa ei ole mitään syytä välttää sokeria. Niin sokeria, rasvaa kuin proteiiniakin voi käyttää normaalisti, eli kohtuudella. 

Vierailija
65/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Anteeksi tyhmyyteni edelleen, mutta miten kommenttisi liittyy aloittajan aiheeseen? Ai, tosiaan, onhan kommentissasi sana pillimehu!

Vierailija
66/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain klassisempaa, esim. kritiikkiä karvoituksesta tai sen puutteesta, tamponin narusta tai pesutekniikasta. :/

Vierailija
67/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei siis millään tavalla ällistyttänyt tämän mamman käytös millään tavalla, vaan aloituksen tärkeämpi pointti oli ap:n paino ja syömätavat? Tekee mielestäni aloituksesta uskottavamman, tuollaisia mammoja ilmeisesti siis on olemassa.

Vierailija
68/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:29"]

[/quote]

[/quote]

Miksi? Normaalissa raskaudessa ei ole mitään syytä välttää sokeria. Niin sokeria, rasvaa kuin proteiiniakin voi käyttää normaalisti, eli kohtuudella. 

[/quote]  itse vältin ainakin koska oli raskausajan diabetes ja muutenkin ei sokeri oo hyvästä.  Vanhentaa kuulemma hipiääkin.

[/quote]

Nyt olikin puhe normaalista raskaudesta, eli raskaudesta ilman sitä diabetesta tms ongelmia

Vierailija
69/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun on arvosteltu ap:n ruokailutottumukset, niin... Odottavan äidin ei ole hyvä käydä yleisessä saunassa. Pöpöt hyppii penkiltä pyllyyn! Ei ole sopivaa ei. Kielletään se. Ja penkiltä suklaapatukan syöminen ja pillimehu. Ja omat aivot.

Vierailija
70/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva masussa tarvitsee hyvää ravitsevaa ruokaa. Huitsin nevadaan kaikenmaailman pillimehut ja sokerilimut ja lisäaine kakut, sipsit ja muu roska. Terveellistä kotiruokaa, ruisleipää, suomalaista marjaa. 

Vierailija
71/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:41"]

No kuvitellaampa minkä shown sama mamma olisi nostanut jos et olisi syönyt ja olisit tuupertunut pukkariin.

[/quote]  banaani on kätevä, tulee nopeasti energiaa ja vesi juomana ihan jes. 

Vierailija
72/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'( ja tämmönen pilasi päiväsi harmillista :-(

Vierailija
73/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:34"]

No nyt kun on arvosteltu ap:n ruokailutottumukset, niin... Odottavan äidin ei ole hyvä käydä yleisessä saunassa. Pöpöt hyppii penkiltä pyllyyn! Ei ole sopivaa ei. Kielletään se. Ja penkiltä suklaapatukan syöminen ja pillimehu. Ja omat aivot.

[/quote]  kannattaa käyttää laudeliinaa tietenkin

Vierailija
74/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:55"]Onpa sääli lapsen puolesta, kun on noin herkkä. 

-Mies 29v-
[/quote]
Mitä mitä mitä? Onko hän palannut vai oliko provo?!

Vierailija
75/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän, et lapsi voisi itkeäkin tuollaista harmitusta, mutta että tämän äiti tulisi haukkumaan toista ihmistä tuollaisesta asiasta kuulostaa todella uskomattomalta. Vaikea uskoa, että tuollaisia ihmisiä on ihan vapaalla jalalla.

Vierailija
76/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä pillimehua ja suklaapatukkaa ei kannata syödä ja vaihtaa se johonkin banaanin jne on se että sokeriset jutut nostaa terävällä piikille verensokeria mikä ei ole hyväksi kellekään.

Ja tämä mamma joka tulee natkuttaa hohhoijjaa hoijaa. Opettais sen rakkaudenhedelmänsä kestämään pettymyksiä ja vetäis oman päänsä pois perseestän

Vierailija
77/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että joku sanoo pillimehusta ja suklaapatukasta saunan pukuhuoneessa ku n lapsi alkaa itkemään. 

Vierailija
78/94 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:42"]

Ketään ei siis millään tavalla ällistyttänyt tämän mamman käytös millään tavalla, vaan aloituksen tärkeämpi pointti oli ap:n paino ja syömätavat?

[/quote]

Itsepä ap meni ilmoittamaan merkittävän alipainon puolella olevan painonsa. Taisi olla ensimmäistä kertaa av:lla tai sitten ihan tarkoituksella laittoi syötiksi.

Vierailija
79/94 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin näyttänyt keskari. Tais eukkoa kyrpiä kakaransa parkuminen, eikä mikään muu.

Vierailija
80/94 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:29"]Olisin näyttänyt keskari. Tais eukkoa kyrpiä kakaransa parkuminen, eikä mikään muu.
[/quote]

Tai se että ap oli raskaana ja hän ite ei ole saanu melaa mekon alle pitkiin aikoihin