Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku mamma haukkui minut pystyyn uimahallin pukeutumistiloissa!

Vierailija
07.01.2015 |

Kävin uimahallissa ja sen jälkeen minua yleensä heikottaa paljon. Minulla oli mukana suklaapatukka ja pillimehu jotta saan vähän energiaa ennen kuin lähden. Olen raskaana ja huimaa kokoajan.
-
No, olin pukemaan päälleni ja nostin pillimehun ja suklaapatukan viereeni odottamaan. Kulman takaa juoksi n.5v tyttö ja jäi tuijottamaan mehuani. Sitten alkoi kamala itkuhuuto ja lapsi juoksi kiljuen äitinsä luo ja huusi että epäreilu hän haluaa mehua NYT kun tuolla tädilläkin on. Tämä mamma laukkasi sitten samantien luokseni ja haukkui pystyyn miten vastuuton olen kun pahoitan tahallani lasten mielen tuomalla herkkuja mukana ja mässyttämällä niitä lasten edessä! Minusta tulee kuulemma huono äiti lapsistani sairaan lihavia koska opetan lapset heti mässäämään. En saanut suutani auki enkä viitsinyy alkaa tappelemaan kenenkään kanssa jossain uimahallin tiloissa.
-
Enkä ole itse lihava. 166cm ja nyt kun raskaus on vasta melko alussa eli rv 19 niin painoa on 49kg. Mässäilystä ei edes olisi haittaa minulle tällä hetkellä!
-
Jos sinä mamma luet tämän nyt niin sellaiset terkut, että katsoppa sinne peiliin ja opeta lapsellesi käytöstapoja ja ettei aina saa mitä haluaa. Miten tuollaiset ihmiset ikinä selviää kaupasta lastensa kanssa?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käskenyt naikkosta vaikka painumaan vittuun ja huolehtimaan omista asioistaan. Olisi sitten saanut siitä lisää paheksuttavaa ja jos lapsi olisi kuullut kommentin, olisi voinut aihe vaihtua pois mehuista.

Vierailija
82/94 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on immeisiä joka lähtöön. Nuo tilanteet tulee yleensä niin yllättäen, ettei siinä valitettavasti osaa vastata mitenkään näpsäkästi takaisin. Myöhemmin sitten tulee vaikka mitä näppärää mieleen. Ja sekös harmittaa, ainakin minua.

Mutta selvähän se, että tuolta äidiltä käytös oli todella yliampuvaa. Ei normaalia. Tietysti se kuitenkin hieman pilaa omaa päivää, tuollainen turha negatiivisuus itseä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia, ehkä joku jo ehdottikin. Ap:n olisi pitänyt sanoa, että minä en ainakaan kasvata lapsestani kiukuttelijaa curling-lasta, joka saa tahtonsa läpi joka asiassa kiukuttelemalla. Ap, ota opiksi äläkä myös teekään niin. 

Vierailija
84/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:02"]Ja hän kertoi, että oli menossa syömään uimisen jälkeen mutta tarvitsi vain hieman energiaa uimisen jälkeen. 

[/quote]Pillimehussa ja suklaapatukassa on noin 340 kcal, vähän enemmän kuin "hieman energiaa".

Muuten olen täysin ap:n puolella, itsekin olen hoikka luonnostani. 

Vierailija
85/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ihmeen oikeudella 166-senttinen kuvittelee voivansa lisääntyä? Ei jumalauta. 

Vierailija
86/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:26"]

Millä ihmeen oikeudella 166-senttinen kuvittelee voivansa lisääntyä? Ei jumalauta. 

[/quote]Hihhihhihhih oletpas hauska. Noei.

Vierailija
87/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukat ja pillimehut ovat itse saatanasta!

Vierailija
88/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:16"]Mitä jeesustelua! Sori vaan terveysfanaatikot, plösöt ja te jotka ette kykene itsehillintään, mutta moni meistä normaalipainoisista ja normaalielintavat omaavista ihmisistä voi syödä silloin tällöin eväänä SUKLAAPATUKAN ja PILLIMEHUN. Anteeksi jos tämä uutinen järisyttää teidän fakkiutunutta mieltänne. 
[/quote]

Jep. Voi jösses joitakin ihmisiä. Minäkin olen jonkin asteinen terveysfriikki (superfoodit, mehut, raakaruoka yms. jutut kiinnostaa ja ovat osana ruokavaliotani), mutta en silti viitsi NIPOTTAA. Suklaapatukka vaikka kerrankin viikossa ei turmele ketään eikä siitä ole mitään haittaa. Ap:lle varsinkaan, kun on niin hoikka muutenkin. Ihan hyvin voi herkutella joskus niillä epäterveellisillä ja prosessoiduilla vaihtoehdoilla, ei siitä maailma romahda eikä terveys petä. Fanaatikot asiassa kuin asiassa ovat rasittavia.

Vierailija
89/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvitellaampa minkä shown sama mamma olisi nostanut jos et olisi syönyt ja olisit tuupertunut pukkariin.

Vierailija
90/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tommosia perus "puolustan aina kersaani, sillä sehän ei tee koskaan mitään väärin"-mamma. hyi, ne ovat niin kuvottavia. 

Vierailija
91/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:38"]

Vesi on hyvä janonsammuttaja ja banaanista saa energiaa. Terveellisempi vaihtoehto. 

[/quote]  itse raskaana ollessa jätin makean pois ja ei tehnyt edes mieli koska todettiin raskausajan diabetes. Yritin syödä terveellisesti, itse tein ruokaa, ei eineksiä kun en syö muutenkaan. 

[/quote]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten mm. nuo lainatut kommentit liittyvät ap:n aloitukseen? Täällä on välillä todella ärsyttävä lukea ketjua, koska ei pysytä otsikon aiheessa vaan aletaan jauhaa ihan jotain muuta, itselle muka tärkeämpää ja näin viedä tila pois alkuperäiseltä aiheelta. Avatkaa uusi ketju, jos alkaa puhututtaa joku muu kuin itse ketjun aihe.

[/quote]  anteeksi "viisauteni" raskaana ollessa kannattaa välttää sokeria, ei pillimehuja, vesi vanhin voitehista. 

[/quote]

Miksi? Normaalissa raskaudessa ei ole mitään syytä välttää sokeria. Niin sokeria, rasvaa kuin proteiiniakin voi käyttää normaalisti, eli kohtuudella. 

[/quote]  itse vältin ainakin koska oli raskausajan diabetes ja muutenkin ei sokeri oo hyvästä.  Vanhentaa kuulemma hipiääkin.

Vierailija
92/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:16"]

Mitä jeesustelua! Sori vaan terveysfanaatikot, plösöt ja te jotka ette kykene itsehillintään, mutta moni meistä normaalipainoisista ja normaalielintavat omaavista ihmisistä voi syödä silloin tällöin eväänä SUKLAAPATUKAN ja PILLIMEHUN. Anteeksi jos tämä uutinen järisyttää teidän fakkiutunutta mieltänne. 

[/quote]  raskaana ollessa kannattaa katsoa mitä syö jotta vauva voi masussa hyvin,. kotiruokaa, tuoreita vihanneksia, kasviksia, suomalaista marjaa, kalaa, kanaa jne. 

Vierailija
93/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:51"]Mitä hittoa? Voisin kuvitella että 2v lapsi alkaisi itkeä tilanteessa mut 5v... Nope!

Ja pupella ap rauhassa, toivottavasti olo pian kohenee! :)
[/quote]

Jos on tottunut itkemään ja sillä saamaan itselleenkin, niin itkee varmasti vielä 15-vuotiaanakin ;D

Vierailija
94/94 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin etsiä, mutta en löytänyt. Onko joku muu nähnyt sen jenkkivideon, missä teinityttö alkaa huutaa hysteerisenä, kun saa väärän värisen urheiluauton?