Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Varrella virran / Kirka
Just niin on käynyt, kuten laulussa sanotaan!
Sophie B Hawkinsin Damn I wish I was your lover oli ihan paras voimabiisi 14-vuotiaan yksipuolisiin ihastuksiin 😅
Apulanta - Päivästä toiseen. Ai apua, pakko kuunnella pitkästä aikaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenellekään muulle tullut ekana mieleen tämä? Rednex joo mutta toi oli herkkää
Vierailija kirjoitti:
Bon Jovi: Bed of Roses.
Mulla oli sama
Voi apua! Eipä ole tullut ajatelleeksi, mutta Varrella virran/Kirka tuli ekana mieleen.
Nylon Beatin "Ekstaasi" ja Apulannan piilobiisi "Ota minut mukaan" tai mikä sen nimi onkaan... Niin ja Sub Urban Triben "First Spring Day"
Aa, ensirakkaus Hän kauniina muistona ikuisesti. Nyt jo edesmennyt ja edelleen itkettää kun muistelen häntä vaikka oltiin silloin vasta 15 ja melko lyhyen aikaa yhdessä 💔. Tunteet on edelleen silti vahvoja vaikka mua ehkä niistä silloin dissattiinkin jonkin verran ja olen ihan aikuisten suhteita sittemmin elänyt ja perheenkin perustanut. Hän oli vaan mulle spesiaali.
Laajennan kategoriaa ihastumisesta myös eroon. Elämäni pähkinänkuoressa:
87 - 88 hoilasin Los Lobosin Donnaa - lauloin vain päälle Mia tai Heini. ( Ilmestyi Richie Valensista tehty elokuva, jonka soundtrackilla tämä oli - Valensin biisi toki ). Erobiisejä ei tarvittu kuin yksi, koska toiselle en uskaltanut edes soittaa. Se oli varmaan jotain Stonea, tai Metallicaa.
90 -luvulla aloittaessani pitkää avoliittoa Karkkiautomaatin Hei Johanna.
Eron koittaessa Neil Diamondin Solitary Man mielellään Johnny Cashin esittämänä. Himkin kävi. Yleensä soitin itse kitaralla ja säälin itseäni.
Viimeinen suhde päättyi toukokuussa. Kuuntelin/ kuuntelin vieläkin Tommy 16 - nimisen yhtyeen biisiä Last days of may. Soitan ja laulan taas itsekin ja suren ja märehdin.
Ihastuessa kuuntelin Nick Caven Deannaa.
En ole oikea ihminen arvioimaan onko musiikkimakuni parantunut/muuttunut, mutta toivon että jos vielä saan kuunnella syvästi ihastuneena biisiä, niin erobiisiä ei enää tarvittaisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Apulanta - Päivästä toiseen. Ai apua, pakko kuunnella pitkästä aikaa. :D
Voi. Ja koko Attack of the A.L. People-levy. Sopivaa huttua 15-vuotiaalle sydänsuruiselle. Kaikille särkyneille enkeleille.
Scorpionsin Lady starlight. Elämäni rakkaus jota en koskaan saanut.
Bonjovi: Always, Bed of roses
Whitney Houston: I will always love you
Roberta Flack: Killing me softly
No doupt: Don't speak
Elton John: Can you feel the love tonight
Celine Dion: My heart will go on
Olihan niitä. Ysäri oli romcomin ja rakkauslaulujen kulta-aukaa
Voi että, mikä boomeri kokoelma.