Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?

Vierailija
25.10.2021 |

Kommentit (295)

Vierailija
181/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crush Jennifer Paige

Vierailija
182/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Born to be my baby Bon Jovi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakin Stevens: Give me your heart tonight

Vierailija
184/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whitney Houston - I Will Always Love You 

Uskomattoman hieno laulua!

Vierailija
185/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva biisi, en vain tiedä mistä siinä lauletaan.

Vierailija
186/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä biisi on usein mielessäni, kun ihastukseni lauloi tätä joskus koulussa. Se hetki jäi mieleeni. Uskon tämän pojan tykänneen minusta, kun kysyi joskus ehkä vähän leikilläänkin, että alanko oleen hänen kanssaan. Olin vaan melko epäsuosittu ja kiusattiin jonkin verran. Hän taas suosittu. Mietin, ettei siitä voi tulla mitään ja että hän ei oikeasti tarkoita mitä sanoo. Sen jälkeen asiasta ei puhuttu mitään. Vieläkin mietin silti sitä, että en osannut edes sanoa mitään vadm hymyilin vaan. Se silti merkitsi minulle paljon. Myöhemmin koulujuttujen muuttumisten myötä en nähnyt nähnyt häntä kuin joskus sattumalta. Emme enää siis puhuneet mitään. Toisaalta jos miettii sitä yhteistä puhumistamme niin se oli aikalailla pelleilyä hänen osaltaan. Vitsaili kaikessa ja oli iloinen tyyppi. Emme koskaan puhuneet kunnolla mistään. Ehkä sekin oli yksi syy miksi en osannut vastata mitään hänen kysymykseensä. Se oli niin nopea ja yllättävä juttu minulle. En olisi odottanut sitä.

Tämä poika kuoli nuorena onnettomuudessa. Muistan hänet aina ja on mielessäni. Oli aina mukava minua kohtaan. Vitsaili, mutta ei ollut ilkeä. Olisin toivonut hänellä hyvän elämän. Ehkä se toisaalta oli hyvä siihen asti kun eli. Itse olen taas rämpinyt elämässäni ja on ollut vaikeaa. Tuo laulun omistan hänelle.

Vierailija
187/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinead O'Connorin Nothing Compares to you

Glenn Medeiros: Nothing's Gonna Change My Love For You

Vierailija
188/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guns N' Roses, mm. Pretty Tied Up, You Could be Mine, Paradise City.

Vierailija
189/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty Tied Up (The Perils Of Rock N' Roll Decadence)

Vierailija
190/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljoona: Tahdon rakastella sinua

Vierailija
191/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smashing Pumpkins: Tonight,tonight

Vierailija
192/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moody Bluesin Night in White Satin

Vierailija
193/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Huonot: Hyvää yötä ja huomenta

Vierailija
194/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abban Dancing queen.

Vierailija
195/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicagon: Love is in the air.

Vierailija
196/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abba: Saturday night city.

Vierailija
197/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo oli silloin kova juttu kun myös hän piti siitä. Minä muistan sinut -kappale saa edelleen hänet mieleen. Petri Munck Jos sua ei ois kuului oman elämäni Hiljaiset sillat vaiheeseen. Oi oi!!

Vierailija
198/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija Koo oli silloin kova juttu kun myös hän piti siitä. Minä muistan sinut -kappale saa edelleen hänet mieleen. Petri Munck Jos sua ei ois kuului oman elämäni Hiljaiset sillat vaiheeseen. Oi oi!!

Niin ja tuohon vaiheeseen kuului myös Kaija Koon Jos sua ei ois ollut. Niin samannimiset kappaleet ja molemmat kuvaa niin sitä elämänvaihetta. Kaija kertoo sen ehkä vielä paremmin.

Vierailija
199/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin yksi ja kyllä tämän tahdissa tanssittiin hitaitakin ysärin puolivälissä. 

Vierailija
200/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkan vielä aiheeseen liittyen tuon Bleeding Love aiheisen viestin jälkeen niin tämä biisi tuli mieleen. Olin silloin lukiossa ja taas oikeastaan sama tilanne, että olin epäsuosittu, kiusattu ja yksinäinen. Sitten eräs suosittu poika teki yhden jutun mistä tavallaan tulkitsin, että hän saattoi pitää minusta. Emme kuitenkaan koskaan edes puhuneet. Joten en tiedä tulkitsinko kaiken väärin. Kuitenkin olin ihastunut häneen jo aiemmin ja tämä teko mitä en viitsi tänne paljastaa vaan lisäsi sitä. Ajattelin häntä aina koulussa ollessani ja auttoi minua jaksamaan siellä käymistä. Kuitenkin ymmärsin tilanteen ja sen kuinka epätoivoista kaikki oli. Olisi pitänyt olla eri paikka, eri ihmiset ja kaikki muutenkin toisin. Joskus myöhemmin, kun jo lukio loppui niin sattui yksi ainiaaksi epäselväksi jäävä asia. Jos nyt kirjoitan epätarkasti mitä tapahtui niin uskon, että tämä poika kävi eräällä kulkupelillä illalla katsomassa missä asun. Uskon sen olleen hän monista jutuista. Silti aivan varma en voi koskaan olla. Se hetki on usein mielessä, mutta vastausta en saa.

Tämä biisi kuvastaa hyvin sitä kuinka vaan ohitimme toisemme. Puhumatta ja tilanteen ymmärtäen, mutta silti melkein joka päivä toisemme näkien. Tosin voi olla, että minä vain ajattelin niin. Biisin merkitys toki erilainen, mutta minulle me olimme niitä laivoja jotka vaan yrittivät löytää valoa kaiken sen keskellä ja biisi oli aina mielessäni kun hän käveli ohitseni. Nämä olivat sitten ne ainoat biisit joihin yhdistyy jokin tarina ihastumiseen liittyen. Muuten kuuntelin paljon toki kaikenlaista musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme