Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Tehosekoitin: Hetken tie on kevyt
Myös
Pariisin kevät: Kesäyö
Metallican Nothing else matters oli kovilla kasettisoittimessani, kun ihastuin lukioikäisenä ihan kunnolla. Kohde oli naapurilukion komea pitkätukkapoika. Kyllä me sitten hetki seukattiinkin.
Tämä oli jostain syystä minun teiniangstibiisini. Kuuntelin sitä pimeässä huoneessa ihastuksiani miettien (niitä oli kolme samaan aikaan) ja tunsin olevani niin yksin.
Myss kirjoitti:
Mamba: Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
(Yllättäin ykspuolista rakkautta oli se teinirakkaus)
No jep. Kävi vielä niinkin, että kymmenen pistettä neitsyydestä sai se jätkä ja sitten se jättikin vastaamatta puheluihin ja heti seuraavana viikonloppuna tuli vastaan toisen kanssa.
You're a woman, I'm a man.
This is more than just a game.
I can make you feel so right.
Be my lady of the night.
Abba ja Elvis tais soida kerran kun lempeä oli ilmassa
Tuli vaan mieleen se kohtaus fucking Åmålista leffasta jossa kaksi teinilesboa pussaa ekaa kertaa ja foreigner soi taustalla, se vähä toi kylmiä väreitä itellekki...
Aromic kitten: Eternal flame
Wet wet wet: Love is all around
Vierailija kirjoitti:
Nirvanan Halo
Muistan! Tuo oli kuuma biisi. Hikinen ja intiimi, samalla jotain uutta ja silti tuttua. Teinin mystiikkaa. Voin itsekin muistaa kuunnelleeni tuota yhdessä teinirakkauden kanssa.
En ihastunut oikein koskaan keneenkään, olin ujo & kiusattu nörtti ja hitaille ei haettu ikinä. Itsetunto oli nuijittu niin suohon,
että pelkkä haaveilukin tuntui väärältä. Joten en tuohon kysymykseen osaa vastata.
Kirkan "Pääsi rinnallein painuu".
Debbie Harry In love with love.
Olin pikkulapsi kun tuo biisi oli hitti mutta kuuntelin sitä teininä. Tuo sopi minulle hyvin, olin herkkä ihastumaan mutta myöhemmin tajusin että olin ihastunut ihastumisen tunteeseen enemmän kuin niihin kohteisiin.
Forever young ja cat catin biisit, tauskin sinä vain ja movetronin alla koivupuun oli siihen sopiva myös