Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
En muista biisin nimeä enää mutta se CMX:n biisi missä laulettiin: "verinenper645seraiskasinsen..."
Vierailija kirjoitti:
Jotai waspia ja skorppareita ym..sukkahousumusaa, niin ihastuessa kuin erotessa
That trail of broken hearts, they all belong to me...
Kerran ainakin kuuntelin jukeboxista funkykarkureiden Niin minä rakastan sua :D
Kovin montaa kertaa en, kun maksoi
Vierailija kirjoitti:
Tuo soi monesti taustalla kun ns laittautui iltaa varten ja mielessä pyöri yksi itseäni 3v vanhempi kundi joka ajeli autollaan pikkukylällä josta olin lähtöisin ja jonne lomilla täältä pk-seudulta monesti palasin visiitille, hän oli niin syötävän komea vaalea viikinki vaaleissa Levi's 501-farkuissaan ja viininpunaisessa Leviksen paidassaan. Voi luoja, muistan yhä elävästi sen fiiliksen (taisin olla rakastunut..) ja kutinan vatsanpohjassa ja eräänkin illan, kun auton kyytiin nousin ja siellä takapenkillä oltiin..
Olin 15v ja 9lk ohi.
Oi aikoja 😍🤪Terkkuja vaan Mikalle
Ihania muistoja! Pystyn eläytymään tuohon niin täysillä...
Debbie Harryn In love with love.
Sopii hyvin siksikin, että olin teininä herkkä ihastuilemaan, mutta myöhemmin tajusin, että ihastuin enemmän siihen ihastumisen tunteeseen kuin ihmiseen.
Mamba: Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
(Yllättäin ykspuolista rakkautta oli se teinirakkaus)
Keski-ikä näihin vastauksiin on pakko olla siellä jossain 50-60v , koska 30 veenä minä en tunnista yhen yhtäkää biisiä täältä hhaha
90- ja 2000-luvun taitteen teini ollut ja aika paljon näitä kasarikappaleita niistä tykänneenä kuunnellut vaikka A-ha:n Take on me tai Kajagoogoon Too Shy. Toiminut myös jos ihastunut ollut.
Ehkä hieman yllättävä taas on Jopen Enkeleitä toisillemme. Tosin Jopen poismenon jälkeen olen tahtonut enemmän herkistellä tätä kuunnellessa.
Yksi tuttu äänitti usemman kerran lempikappaleensa kasetille, ettei tarvinnut kelata kuunnellakseen uudestaan. Biisin nimi oli joku "I'm always gonna love you" tms. Petti itse kumppaniaan, kun tämä meni armeijaan noin vuotta myöhemmin.
hollies bus stop youtube - Sök (bing.com)
Miksi ei tätä voi aukaista suoraan vaan täytyy hakea? Mitä suosittelette että nämä lenkit voi aukaista ilman hakemista.
Jotai waspia ja skorppareita ym..sukkahousumusaa, niin ihastuessa kuin erotessa