Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Kasevan Tyhjää, tosin vasta kun poika 15 v jätti..."Tyhjä vuotees vierelläin.."...ja me kun vaan kuljettiin muutama lauantai-ilta käsikkäin ja vähän pussailtiin...🤣🤣🤣
elvis presleyn it, s now or never
Slayerin The Antichrist soi silloin ja lujaa.
Huh, pitikö silloin kuunnella jotain biisiä? Ei tullut mieleenkään sekoittaa musiikkia ja ihmissuhteisiin liittyviä tunteita toisiinsa.
Erkki Junkkarinen: Ruusuja hopeamaljassa.
Vierailija kirjoitti:
Kasevan Tyhjää, tosin vasta kun poika 15 v jätti..."Tyhjä vuotees vierelläin.."...ja me kun vaan kuljettiin muutama lauantai-ilta käsikkäin ja vähän pussailtiin...🤣🤣🤣
Olin 18 v, ja puolen vuoden seurustelun jälkeen selvisi, että hänellä oli uusi tyttö.
Täydellinen shokki, vieläkin kun kuulen tämän biisin, tulee kauhean haikea fiilis
(vaikka siitä on jo 47 vuotta).
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ;)
Smokie: I'll meet you at midnight. Niin rakastunut tulevaan aviomieheeni.. 22 yhteistä vuotta, 2 lasta. Ero lopulta, alkoholi. En voi vieläkään itkemättä kuunnella e.m. biisiä vaikka kymmeniä vuosia mennyt.
Modern Talking; your my heart your my soul.
Oijoi sitä toteutumatonta ensimmäistä suurta ihastumista. Olin liian ujo. Palaan aina joskus muistoissani sähkötaloon, missä olin lähettinä ja sain kyytitarjouksen kotiin. Jänistin. Terkut sähkömies Jarille, where ever your path took you.