Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikeat fiilikset tässä seksisuhteessa

Vierailija
25.10.2021 |

Olemme nähneet miehen kanssa aina joskus. Tapailimme muutamia vuosia sitten kevyesti tovin mutta suhde meni seksisuhteeksi ja ei tapailu edennyt vaan jätimme sen sellaiseksi et nähtiin niissä merkeissä. Ei kummoisesti mitenkään juteltu toisistamme tai tutustuttu siis enää todellakaan. Seurustelimme tämän jälkeen sitten kummatkin tahoillamme, mutta nyt sinkkuna otin uudelleen häneen yhteyttä.. kysyin häneltä nähdäänkö. Näimme kuten ennen vanhaan. Muutaman kerran. Mies laittoi sitten viestiä minulle pari vk jälkeen koska tulen taas sinne päin(asuu viereisessä kaupungissa). Mitä tästä pitäisi ajatella? Ei suoraan kysy näkeen vaan kun satun tulemaan sinne päin ja sekin mietityttää haluaako hän nähdä minua myös kevyesti. Ei hänen tarvitse minun perääni kysellä koska tulen sinne jos juttumme on vain tälläistä. En tiedä onko kannattavaa jatkaa jos vanhoja fiiliksiä alkaa tulemaan koska miten tästäkään sitten edetä. Vaikea tilanne.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kiinnostusta mieheen mutta pystyn pitämään tunteet poissa kun tiedän mies ei halunnut - silloin - aiemmin.

Ap

Vierailija
2/2 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva nyt jumalauta aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla