Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?

Vierailija
25.10.2021 |

Kommentit (295)

Vierailija
81/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä ihastunut, ainakin jollakin tapaa. Mutta ei siihen liittynyt mitään biisiä jota olisin kuunnellut.

Vierailija
82/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrävyö: Ensisuudelma 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandau ballet True..Itkin kun olin niin ihastunut seurustelukumppanini isoveljeen.Olin 17vee ja isovelin nähtyäni ekan kerran" meni-matto-alta"!Sellaista tunnetta en ole kokenut enää koskaan elämäni aikana.

Vierailija
84/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa dementiaa pukata kun en muista ihastumisia.

n59

Vierailija
85/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai sitä sillo kuunnellu mitään. Mutta autappa ku oma ensirakkaus jätti😰: Staind outside

Vierailija
86/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forever young. Vähän hupaisaa tietysti kuunnella 10 kertaa putkeen laulua, joka ei kerro ihastumisesta. Mutta se melodia ja yhdessä tanssitut hitaat.

Vierailija
87/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Young love: The Osmonds

Vierailija
88/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoi Rocks: Million miles away

Vierailija
89/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nothing compaires... to you

Näköjään moni täällä on samaa ikäluokkaa kuin minä, melkein kaikki biisit nuoruudesta. Ja hyviä.

Against all odds - taisin tulla jätetyksi, vaikka olin ihastunut, taas kerran

Vierailija
90/295 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis kirjoitti:

Oikeastaan kaikki mun elämäni aikana koetut ihastuksen tunteet vois tiivistää yhteen biisiin: Samae Koskinen - Spoon River.

Biisi itsessään ilmestynyt, kun itse olen jo ollut aikuinen, mutta tuossa on vaan kaikki SE.

Tuo on ihana, ja se video. Siinä tavoittaa jotenkin sen tunteen miten sitä odotti että löytää jonkun ja hänkin olisi yhtä ihastunut ja ujo. Mulla vähän pääsi itku nyt kun kävin katsomassa ja tajusin ettei niin koskaan käynyt. Eikä käy.

Vierailija
91/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea mahdollista naurettavaa yltiöromanttista itkettävää siirappia. Moody Bluesin Nights in white satin yms. Olin oikeasti aina näkymätön, minua ei ikinä kukaan hakenut  hitaille discossa. Mutta haaveilin kyllä kovasti

Sama biisi. Myös I will stay ja Nuori rakkaus. How deep is your love?

16v niin ihastunut, kun olla voi. Ja aikuiset ei tajuu mistään!!!

Vierailija
92/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bach: Toccata ja fuuga

Vierailija
93/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you leave me now

Charlie Brown

Kun Chigago kuoli

Vicky: Siinä mä istuin vaan, maistelin drinkkiä ja aattelin, että onpas tylsät bileet. Sitten mä näin sut. Sä tulit viileesti sisään. Mä en tiedä, mikä minuun iski! Wow!

Talven tullen

Kulman kingi

Vierailija
94/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä oli kevyt musiikki kielletty, niin tulihan sitä Rachmaninoffia kuunneltua. Etupäässä kyllä lauloimme itse kaksiäänisesti. Ei ollut telkkaria, pianoa vain pimputettiin ja hiihdettiin. Välillä piirrettiin. Myöhemmin avioliitossa tuli fuusio jazz musiikki mukaan kuvioihin. Iskelmiä en ole eläissäni kuunnellut. Nyt sitten fanitan vain Robinia kaikin tavoin, myös ihmisenä sekä toki lahjakkaana artistina.

Vierailija
95/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Glenn Medeiros ja nothings gonna change my love for you. Tätä kappaletta veivattiin yläasteella kun olin niin ihastunut oman luokan poikaan. 

Sama täällä, ja kun se poika vihdoin paljasti että se kuunteli tätä samaa Nothing's Gonna Change My Love For You biisiä kun ajatteli mua, vaikka muuten kuunteli enimmäkseen heavyä! :))

Vierailija
96/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jotain aivo v a m m  a is i a vai muuten vaan heikkolahjaisia, eli kun otsikossa kysytään "Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?" niin miksi moukat ja juntit ääliöt vastaavat etteivät kuunnelleet musiikkia tai ettei mitään biisiä?

Sitten jätetään kuule ihan vastaamatta!

Vierailija
97/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät niityt Tapani Kansa

Vierailija
98/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
99/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
100/295 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Swift - Love Story :) Vieläkin klassikko, mies ei oikein arvosta kun kuuntelen kotona kovalla heh