Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Spandau ballet True..Itkin kun olin niin ihastunut seurustelukumppanini isoveljeen.Olin 17vee ja isovelin nähtyäni ekan kerran" meni-matto-alta"!Sellaista tunnetta en ole kokenut enää koskaan elämäni aikana.
Taitaa dementiaa pukata kun en muista ihastumisia.
n59
Eikai sitä sillo kuunnellu mitään. Mutta autappa ku oma ensirakkaus jätti😰: Staind outside
Forever young. Vähän hupaisaa tietysti kuunnella 10 kertaa putkeen laulua, joka ei kerro ihastumisesta. Mutta se melodia ja yhdessä tanssitut hitaat.
Vierailija kirjoitti:
Nothing compaires... to you
Näköjään moni täällä on samaa ikäluokkaa kuin minä, melkein kaikki biisit nuoruudesta. Ja hyviä.
Against all odds - taisin tulla jätetyksi, vaikka olin ihastunut, taas kerran
Se fiilis kirjoitti:
Oikeastaan kaikki mun elämäni aikana koetut ihastuksen tunteet vois tiivistää yhteen biisiin: Samae Koskinen - Spoon River.
Biisi itsessään ilmestynyt, kun itse olen jo ollut aikuinen, mutta tuossa on vaan kaikki SE.
Tuo on ihana, ja se video. Siinä tavoittaa jotenkin sen tunteen miten sitä odotti että löytää jonkun ja hänkin olisi yhtä ihastunut ja ujo. Mulla vähän pääsi itku nyt kun kävin katsomassa ja tajusin ettei niin koskaan käynyt. Eikä käy.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mahdollista naurettavaa yltiöromanttista itkettävää siirappia. Moody Bluesin Nights in white satin yms. Olin oikeasti aina näkymätön, minua ei ikinä kukaan hakenut hitaille discossa. Mutta haaveilin kyllä kovasti
Sama biisi. Myös I will stay ja Nuori rakkaus. How deep is your love?
16v niin ihastunut, kun olla voi. Ja aikuiset ei tajuu mistään!!!
If you leave me now
Charlie Brown
Kun Chigago kuoli
Vicky: Siinä mä istuin vaan, maistelin drinkkiä ja aattelin, että onpas tylsät bileet. Sitten mä näin sut. Sä tulit viileesti sisään. Mä en tiedä, mikä minuun iski! Wow!
Talven tullen
Kulman kingi
Meidän perheessä oli kevyt musiikki kielletty, niin tulihan sitä Rachmaninoffia kuunneltua. Etupäässä kyllä lauloimme itse kaksiäänisesti. Ei ollut telkkaria, pianoa vain pimputettiin ja hiihdettiin. Välillä piirrettiin. Myöhemmin avioliitossa tuli fuusio jazz musiikki mukaan kuvioihin. Iskelmiä en ole eläissäni kuunnellut. Nyt sitten fanitan vain Robinia kaikin tavoin, myös ihmisenä sekä toki lahjakkaana artistina.
Vierailija kirjoitti:
Glenn Medeiros ja nothings gonna change my love for you. Tätä kappaletta veivattiin yläasteella kun olin niin ihastunut oman luokan poikaan.
Sama täällä, ja kun se poika vihdoin paljasti että se kuunteli tätä samaa Nothing's Gonna Change My Love For You biisiä kun ajatteli mua, vaikka muuten kuunteli enimmäkseen heavyä! :))
Onko täällä jotain aivo v a m m a is i a vai muuten vaan heikkolahjaisia, eli kun otsikossa kysytään "Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?" niin miksi moukat ja juntit ääliöt vastaavat etteivät kuunnelleet musiikkia tai ettei mitään biisiä?
Sitten jätetään kuule ihan vastaamatta!
Taylor Swift - Love Story :) Vieläkin klassikko, mies ei oikein arvosta kun kuuntelen kotona kovalla heh
Olin kyllä ihastunut, ainakin jollakin tapaa. Mutta ei siihen liittynyt mitään biisiä jota olisin kuunnellut.