Ollessasi teini..mikä oli se biisi mitä kuuntelit, kun olit ihastunut?
Kommentit (295)
Diana Ross : I will survive.
Asuin Ruotsissa kun poikaystävä kävi inttiä.
Tuli siihen aikaan katsottua Tyttö joka tiesi liikaa, ja siinä oli musiikkina
Barry Manilown Ready to take a chance again
En kuunnellut mitään. Ei ollut ratioota eikä muitakaan pensseleitä. Kouluan aamunavauksessa joskus soi jotain musiikin tapaista. Viheltelin jotain toisilta kuulemaani matkalla kotiin. nykyään kuuntelen paljon musaa. kiitos tube.
Olin teininä ja nuorena aikuisena melkein aina yksipuolisesti rakastunut :D
Def Leppard- Love bites
Scorpions- Still loving you
George Michael- Careless Whisper
Bryan Adams - Everything I do (I do it for you)
Gloria Estefan- Anything for you
Buona sera Signorina ja toinen oli Capri Olin silloin n 15 v ne on edeleeenkin 60 v jälkeen kovia kappaleita. Se romantiikka
Old mama kirjoitti:
Freeman: Ajetaan me tandemilla
Tää!
Ja Kaikuluotain
Ja Käyntikortti
Ja Kaksi lensi yli käenpesän
Ja Juicen Pyhä toimitus, Syksyn Sävel
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään kuunnellut kun olin ihastunut.
En minäkään. 😃
Olin teini 90- ja 2000-lukujen taitteessa, mutta fanitin jo tuolloin kasarimusiikkia. Ihastuksissaan kuunteli vaikka A-ha:n Take on me:tä tai Kajagoogoon Too shyta. Ovatkin sitten varsinaisia rakkauslauluja. Edelleen merkittäviä kappaleita mulle.
Diskoissa taas tanssi hitaita Spice Girlsien 2 become 1:n tahtiin. Merkittävä sekin.
Sitten kun tullut pettymyksiä ja sydänsuruja niin käynyt niinkin ettei ole voinut kuunnella silloin kuunneltuja kappaleita enää kipeiden muistojen vuoksi. Näin kävi ainakin myöhemmin Yön Särkynyt enkeli-biisin kanssa.
Karvat nousee pystyyn vieläkin.❤️
Ensimmäinen (yksipuolinen) ihastukseni tykkäsi Himistä, joten minäkin hankin bändin levyt. Varsinkin Poison girliä tuli kuunneltua.
Hassu juttu, törmäsin tuohon ihastukseeni näin myöhemmällä iällä ihan ohimennen ja vieläkin kävi kuumottamaan poskia hänen seurassaan. Onneksi ei tainnut tunnistaa/muistaa minua :D
Oikeastaan kaikki mun elämäni aikana koetut ihastuksen tunteet vois tiivistää yhteen biisiin: Samae Koskinen - Spoon River.
Biisi itsessään ilmestynyt, kun itse olen jo ollut aikuinen, mutta tuossa on vaan kaikki SE.