Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
141/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:41"]

Sanonta "Ei ole mitään mistään kotoisin.." saa minut pakenemaan paikalta. En voi käsittää että joku puhuu noin. No joo, mieheni hokee tota lapsille, onneksi meillä on koira eli aina pätevä tekosyy lähteä ulos.

[/quote]

 

Tämä mistä kotoisin asiat ja esineet ovat, on tärkeätä suomalaisille. Siksi tämä sanonta. :)
[/quote]

En ole ikinä kuullut puhuttavan asioiden ja esineiden alkuperäpaikasta esim "Tuollainen huono käytös ja riitely on muuten kotoisin Mikkelistä". Aina vaan hoetaan kuinka nuo ei-toivotut asiat "eivät ole mistään kotoisin". Mitään järkeä moisessa hölötyksessä.

Vierailija
142/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin. Mikä on sen vastakohta? No hapatin :D Muutenkin emätin kuulostaa joltain maidon jatkojalostukseen liittyvältä härveliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee? ( epäaito kiinnostus kuulumisista miks ei voi kysyy "Mitä kuuluu?" jollain lailla se on ympäripyöreempi kysymys)
t.Erityisherkkä

Toi erityisherkkäkin on aika ärsyttävä sana!

Vierailija
144/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:22"]Pikkulapsi ja arki ovat ainakin minun mielestäni molemmat mahdollisimman neutraaleja sanoja. Kuinka niistä voi kukaan ärsyyntyä?
[/quote]Tulee mieleen neuvolatyöntekijän kommentit pikku lapsiarjesta siksi ärsyttää...:)

Vierailija
145/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen. Niin turha sana! Esim. "Tarjolla on erilaisia juustoja." No ei kai ne samanlaisiakaan ole, jos niitä kerta on monta! "Tarjolla on juustoja" sisältää täsmälleen saman informaation. Jos halutaan korostaa, että niitä on useita lajeja, voi sanoa: "Tarjolla on monenlaisia juustoja".

Vierailija
146/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:28"]Erilainen. Niin turha sana! Esim. "Tarjolla on erilaisia juustoja." No ei kai ne samanlaisiakaan ole, jos niitä kerta on monta! "Tarjolla on juustoja" sisältää täsmälleen saman informaation. Jos halutaan korostaa, että niitä on useita lajeja, voi sanoa: "Tarjolla on monenlaisia juustoja".
[/quote]:) Nerokas tulkinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 15:22"]Pikkulapsi ja arki ovat ainakin minun mielestäni molemmat mahdollisimman neutraaleja sanoja. Kuinka niistä voi kukaan ärsyyntyä? [/quote]Tulee mieleen neuvolatyöntekijän kommentit pikku lapsiarjesta siksi ärsyttää...:)

[/quote]

Niin mitkä sanat sinua siis ärsyttävät? Pikku ja lapsiarki?

Vierailija
148/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs otetaan koodia ja mennään sidukalle, sit vois makustella mässyä ja kattoo elämänmakuisen komedian, massut täynnä. Ai saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhautta.

Vierailija
150/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen. Inhon väreitä saa aikaan, kun joku sanoo tuon sanan ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurri! :(

Vierailija
152/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotku tai mössö ruoasta puhuttaessa. Esim. jauheliha-makaronisotku. Hyi helvetti, menee ruokahalut, kun joku kutsuu ruokaa noin. Kertoo myös jotain ihmisen ruoanlaittotaidoista, jos ei muuhun pysty kuin sotkun tai mössön tekemiseen.

 

Miksei voisi olla vaikka jauheliha-makaronipata?

 

Nälkäinen työpaikkailmoituksessa. Esim. ”Etsimme myynninnälkäistä edustajaa” ARGH!

 

Tahtotila, know-how, huippuosaaja, leipälaji, ongelmanratkaisukyky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissi, pylly, pyssy (se on ase eno opetti), pytty, terassi

Vierailija
154/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herutuskuva, heruttaa

duckface - voi aaargh, silmissä vilisee heti idioottimainen naamakuva..mä olen varmaan liian vanha ymmärtämään, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyhtöruoka,mua alkaa oksettaa.Tulee mieleen joku valtava kimpale lihaa tai kanaa mistä jokainen nyhtää niinkuin kanasta höyheniä,yäk.

Vierailija
156/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ls-ilmo, humppa, jumppa, pumppu, töyhtö, tahtotila, höystö, jyystö (jos nyt on mikään normaali sana)

kaikista pahin on kuitenkin VEIJARI!

Vierailija
157/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mistään kotoisin" on sanontatapa.Näkyy miehes puhuvan vähän värikkäämmin kuin itse nähtävästi puhut,oisko sinua vanhempi ja viisaampi.On muitakin sanontatapoja,"Ei mitään virkaa" "Menneen talven lunta" " Eilisen teeren poika" ym.ym.Ei mistään kotoisin tarkoitaa että kyseinen juttu,teko,asia ym. on niin typerä ja merkityksetön,että siitä ei kannata puhua tai miettiä enempää.Taitaa nämä sanonnat olla liian vaikeita monille nykyajan ihmisille.

Vierailija
158/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOHUmissi, KOHUblondi, KOHUjulkkis...Kohu sitäjatätä...yökkkk

Vierailija
159/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:18"]

ls-ilmo, humppa, jumppa, pumppu, töyhtö, tahtotila, höystö, jyystö (jos nyt on mikään normaali sana)

kaikista pahin on kuitenkin VEIJARI!

[/quote]

 

Jumppa! Humppa! Kamalia sanoja!!!

Vierailija
160/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä, makkara :(