Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
121/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hieman aiheen vierestä, sanonnat kuten "soijaa pukkaa" tai "eteenpäin, sanoi mummo lumessa" saa minut raivon rajoille.

Vierailija
122/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmakuinen. >:-(

Myös jo mainittu emätin on oksettava, samoin siitin ja nänni. (Kohtu sen sijaan on jotenkin aika kiva sana.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsutella tai tepsuttaa!!

Vierailija
124/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:41"]

Sanonta "Ei ole mitään mistään kotoisin.." saa minut pakenemaan paikalta. En voi käsittää että joku puhuu noin. No joo, mieheni hokee tota lapsille, onneksi meillä on koira eli aina pätevä tekosyy lähteä ulos.

[/quote]

 

Tämä mistä kotoisin asiat ja esineet ovat, on tärkeätä suomalaisille. Siksi tämä sanonta. :)

Vierailija
125/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Makustella" ja "maiskutella", varsinkin siis esim. tällaisessa asiayhteydessä: "makustelin sanoja mielessäni".

Vierailija
126/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masuasukki!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:33"]

Teinien tyttöystävistään käyttämä "tyty-yde." TYTY-YDE. Hyi hitto!

[/quote]Se on 'töttööttörö' tai 'tytymytykkä'

Vierailija
128/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:17"]Rakasteluhan on kaunis sana olemassa ja me puhutaan suhteessa aina rakastelusta se kiihottaa. Puullu puhuuko ap sitten nussimisesta suoraan?  [/quote] En ole ap, mutta mielummin meillä nussitaan kuin rakastellaan :D Rakastelusta tulee mieleen sellainen herkkä ja hellä hetki ja molemmat pillahtaa itkuun sen jälkeen.

[/quote]....pillahtaa...

grrr  >:E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Partyt", "peipiiii"...

Vierailija
130/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko setti! niin ärsyttävä!
HUIKEA! aaaarrrgggghhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris, kastike. Ja nämä ilmaisut jotka alkaa sairaan tai sika. Sikasiistii ja sairaanhienoo hei!

Vierailija
132/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikea!
Ei hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

That's it. Niin ällöttävä!

Vierailija
134/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi voinut olla todella kiinnostava ketju, jos ihmiset olisivat pyynnön mukaan listanneet "täysin normaaleja sanoja", siis sellaisia, jotka löytyvät esimerkiksi Nykysuomen sanakirjasta. Mutta ylivoimainen valtaosa luettelee kaiken maailman äityleitä ja tyty-ydejä.

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä oikeat sanat teitä ärsyttävät (jos ärsyttävät). Itse en koskaan ole voinut sietää sanaa kernaasti.

Vierailija
136/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt aina: suihkuseurapiiri. Siis niin väkisin väännetty suomennos. Suihkutellaanko siellä hienoilla seurapiirikokoontumisilla :)

Vierailija
137/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi arki

Vierailija
138/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttupipo, metsola...

Vierailija
139/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavuosi

Vierailija
140/259 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsi ja arki ovat ainakin minun mielestäni molemmat mahdollisimman neutraaleja sanoja. Kuinka niistä voi kukaan ärsyyntyä?