Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
Elämänmakuinen. >:-(
Myös jo mainittu emätin on oksettava, samoin siitin ja nänni. (Kohtu sen sijaan on jotenkin aika kiva sana.)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:41"]
Sanonta "Ei ole mitään mistään kotoisin.." saa minut pakenemaan paikalta. En voi käsittää että joku puhuu noin. No joo, mieheni hokee tota lapsille, onneksi meillä on koira eli aina pätevä tekosyy lähteä ulos.
[/quote]
Tämä mistä kotoisin asiat ja esineet ovat, on tärkeätä suomalaisille. Siksi tämä sanonta. :)
"Makustella" ja "maiskutella", varsinkin siis esim. tällaisessa asiayhteydessä: "makustelin sanoja mielessäni".
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:33"]
Teinien tyttöystävistään käyttämä "tyty-yde." TYTY-YDE. Hyi hitto!
[/quote]Se on 'töttööttörö' tai 'tytymytykkä'
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:17"]Rakasteluhan on kaunis sana olemassa ja me puhutaan suhteessa aina rakastelusta se kiihottaa. Puullu puhuuko ap sitten nussimisesta suoraan? [/quote] En ole ap, mutta mielummin meillä nussitaan kuin rakastellaan :D Rakastelusta tulee mieleen sellainen herkkä ja hellä hetki ja molemmat pillahtaa itkuun sen jälkeen.
[/quote]....pillahtaa...
grrr >:E
Koko setti! niin ärsyttävä!
HUIKEA! aaaarrrgggghhh
Klitoris, kastike. Ja nämä ilmaisut jotka alkaa sairaan tai sika. Sikasiistii ja sairaanhienoo hei!
Tämä olisi voinut olla todella kiinnostava ketju, jos ihmiset olisivat pyynnön mukaan listanneet "täysin normaaleja sanoja", siis sellaisia, jotka löytyvät esimerkiksi Nykysuomen sanakirjasta. Mutta ylivoimainen valtaosa luettelee kaiken maailman äityleitä ja tyty-ydejä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitkä oikeat sanat teitä ärsyttävät (jos ärsyttävät). Itse en koskaan ole voinut sietää sanaa kernaasti.
Tätä olen ihmetellyt aina: suihkuseurapiiri. Siis niin väkisin väännetty suomennos. Suihkutellaanko siellä hienoilla seurapiirikokoontumisilla :)
Pikkulapsi ja arki ovat ainakin minun mielestäni molemmat mahdollisimman neutraaleja sanoja. Kuinka niistä voi kukaan ärsyyntyä?
Ja hieman aiheen vierestä, sanonnat kuten "soijaa pukkaa" tai "eteenpäin, sanoi mummo lumessa" saa minut raivon rajoille.