Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
Valtava.
Kaikki adjektiivit joissa -henkinen pääte, esim. ekohenkinen, erähenkinen.
Mimmi naisesta puhuttaessa.
Pöyristynyt, luen sen melkein aina ensin pyöristynyt ja kuulostaakin ärsyttävälle. Joka paikassa nykyään argh
Murrosikä, nisu, jäätävä, kankkunen, imetys/imettää, häpy, tissiliivit, hallitus (vaimosta), vaimoihminen, vaivaistalo, hysteerinen.
Suosittu, suosikki ja suokkari.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]Mites naikkonen? arggh!
[/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi.
[/quote]
Joo mut ei noi morsmaikua voita yksikään.
Tää ei oo kyllä sana vaan enemmänkin lausahdus eli puhuut ittes pussiin. Arggh en vaan voi sietää!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:01"]Suklaati, tupakki, soosi
[/quote]
Kaffettia päälle!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]
Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?
[/quote]
Vain ruokaa tarttee laittaa. Kaikkea muuta voi panna.
[/quote]
Laittaa tulille <- kun aloittaa mitä tahansa tekemistä esim. Laitoin palkan tulille.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]Mites naikkonen? arggh!
[/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi.
[/quote]
No onko kanttura sitte hyvä?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]Mites naikkonen? arggh!
[/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi.
[/quote]
No onko kanttura sitte hyvä?
[/quote]
Huomautan aiheen vierestä että miehille ei ole olemassa vastaavia hellittelyksi naamioituja halventavia nimitteitä. Äijä, ukko ja isäntä. Ei särähdä korvaan. Ämmä, akka ja emäntä NIIN.
Nainen. Mun mielestä tuo sana on aina kuulostanut siltä, kuin joku juoppo limainen ukko nuolemassa nännejä...ja niin lähellä naiminen -sanaa. Nännit muuten myös sana, mitä inhoan :S
Se ärsyttää, kun aikuinen ihminen menee "hamppilääkäriin". Sitten on ne salihirmut, jotka vetää "palkkaria", "hiilaria" ja "protskuu". Arrrg!!!! Samat ihmiset varmaan varoo, ettei ruoka ole "poppaa" tai muuten "suukkiin" tulee "pipi". Sekin ärsyttää, kun jollain on "vajaa" 4-vuotias lapsi ja "reilu" 30-vuotias mies.
Rakastella, mallata, mässyä, sipaista, kotiuttaa, rakkauspaita.
"Mennään rakastelun jälkeen ostamaan mässyä, tosin sitä ennen pitää mallailla tätä uutta rakkauspaitaa jonka kotiutin ja sitten vähän sipaista kiimaliimaa."
Miksi helvetissä joku poppaa? Miksei voi sanoa ihan vain polttaa? Siis lapsille puhuessa? Kuulostaa vajaalta. Anoppini käyttää tuota sanaa.
Meilläkään ei rakastella. Kuulostaa niin... kliiniseltä. Ja sitten nämä "ihanat" vauva- ym. lempinimet: rakkauspakkaus, masuasukki yms. Myöskään persereikä ei kuulosta korvaani hyvältä. Tekee mieli p(i)estä sen henkilön suu, joka erehtyy käyttämään mainittua sanaa.
Rintsikat, menkat, avokki, vaimoke, pusuttelu, naisenalku, ruttuinen, nänni, tisu, kikuli, rupatella, rimpsa
Kakostella ja kaikki muutkin kakkaamiseen liittyvät ja kakkaamiselta kuulostavat sanat.
Mamma