Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
81/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin. Juurikin näin.

Vierailija
82/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kera, parhautta, voimia omaisille (yleensä täysin tuntemattomille:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttternetti, sanoo tuttava oikein pitkällä t-kirjaimella, kun toiset puhuvat netistä.

Vierailija
84/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:10"]

Av-aloitus: Joo, elikkäs... Tuosta sappi kiehahtaa, ei voisi olla typerämpi aloitus.

[/quote]Auts!!! Ihan hirvee!

Vierailija
85/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietyllä tapaa". Esim halusinkin sen näyttävän tietyllä tapaa hauskalta...

Uupua - kun tarkoitetaan, että jotain puuttuu. " multa uupuu pari euroa"

Sähköpostitse - miksei sähköpostilla?

Vierailija
86/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termi asiakasrajapinta. Ei ehkä ihan arjen tavallisia sanoja, mutta nostaa karvat pystyyn välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, ihanaa. Siis voi kettu miten ärsyttävä naisten käyttämä lässynlässyn paska sana, jota käytetään tilanteessa kuin tilanteessa. 

Vierailija
88/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:32"]

Emätin, siitin.

[/quote]

Tavallisia siistejä sanoja. Pitäisikö näitä muka nimittää jollakin kauheilla alatyylin sanoilla? Sitä minä pidän sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammanen. Tää tietokone on iha vammanen.

T.Vammainen

Vierailija
90/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä yliampuvat termit yksinkertaisista asioista. Esim. lakto-ovo-vegetaristi henkilöstä, joka ei syö lihaa. Englanninkielisiin ammattinimikkeisiin en nyt puutu. Siinä sitä suota riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikku-prinsessa

Simmut

Pupu (hellittely-sanana)

Raksu

Parhautta

Vierailija
92/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ällöttäviä sanoja jostain syystä ovat esim. Taapero, nänni, emätin, peppu etenkin aikuisesta puhuessa, masu, massu, pillittää, vittu, mulkku,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero.

Vierailija
94/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero, vekara, muija, eukko, emäntä, pillu, kainalo, napa, koisia, makustella, nöyrä, ranut, innovatiivinen, etupylly, kyrpä

Ja "lihaani", minkä olen pari kertaa täällä palstalla nähnyt. Tulee mieleen joku dinosaurus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:49"]

Ko.-lyhenne, eli kyseenomainen.

[/quote]

Vai kyseessä oleva?

Vierailija
96/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly.

Vierailija
97/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissakoe. En kestä kun työkaveri, aikuinen ihminen, puhuu toisille aikuisille ihmisille pissakokeesta. 

Vierailija
98/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

[/quote]

Minusta tuon sanan merkitys muuttuu kun sitä käytetään noin. Vähän samalla tavalla kuin  sanaa "hirveä" voi käyttää muussakin merkityksessä, esim. "hirveän kaunis". Toimivat myös englanniksi samalla tavalla. 

Vierailija
99/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläri pylläri

 

Vierailija
100/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilikset/fiilistellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi