Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
Kera, parhautta, voimia omaisille (yleensä täysin tuntemattomille:D)
Inttternetti, sanoo tuttava oikein pitkällä t-kirjaimella, kun toiset puhuvat netistä.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:10"]
Av-aloitus: Joo, elikkäs... Tuosta sappi kiehahtaa, ei voisi olla typerämpi aloitus.
[/quote]Auts!!! Ihan hirvee!
"Tietyllä tapaa". Esim halusinkin sen näyttävän tietyllä tapaa hauskalta...
Uupua - kun tarkoitetaan, että jotain puuttuu. " multa uupuu pari euroa"
Sähköpostitse - miksei sähköpostilla?
Termi asiakasrajapinta. Ei ehkä ihan arjen tavallisia sanoja, mutta nostaa karvat pystyyn välittömästi.
Ihana, ihanaa. Siis voi kettu miten ärsyttävä naisten käyttämä lässynlässyn paska sana, jota käytetään tilanteessa kuin tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:32"]
Emätin, siitin.
[/quote]
Tavallisia siistejä sanoja. Pitäisikö näitä muka nimittää jollakin kauheilla alatyylin sanoilla? Sitä minä pidän sairaana.
Vammanen. Tää tietokone on iha vammanen.
T.Vammainen
Ylipäänsä yliampuvat termit yksinkertaisista asioista. Esim. lakto-ovo-vegetaristi henkilöstä, joka ei syö lihaa. Englanninkielisiin ammattinimikkeisiin en nyt puutu. Siinä sitä suota riittää.
Meidän pikku-prinsessa
Simmut
Pupu (hellittely-sanana)
Raksu
Parhautta
Mielestäni ällöttäviä sanoja jostain syystä ovat esim. Taapero, nänni, emätin, peppu etenkin aikuisesta puhuessa, masu, massu, pillittää, vittu, mulkku,
Taapero, vekara, muija, eukko, emäntä, pillu, kainalo, napa, koisia, makustella, nöyrä, ranut, innovatiivinen, etupylly, kyrpä
Ja "lihaani", minkä olen pari kertaa täällä palstalla nähnyt. Tulee mieleen joku dinosaurus!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:49"]
Ko.-lyhenne, eli kyseenomainen.
[/quote]
Vai kyseessä oleva?
Pissakoe. En kestä kun työkaveri, aikuinen ihminen, puhuu toisille aikuisille ihmisille pissakokeesta.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]
Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?
[/quote]
Minusta tuon sanan merkitys muuttuu kun sitä käytetään noin. Vähän samalla tavalla kuin sanaa "hirveä" voi käyttää muussakin merkityksessä, esim. "hirveän kaunis". Toimivat myös englanniksi samalla tavalla.
Juurikin. Juurikin näin.