Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D

Kommentit (259)

Vierailija
61/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahi, spekuloida, jaxuhali, en tiedä, myöhemmin, joskus, joku, ihan sama

Vierailija
62/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly ja nukkavieru. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänmakuinen

ja mitä se edes tarkoittaa. Miltä maistuu elämä??

Vierailija
64/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsnä, kera (senjasen)

Vierailija
65/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko.-lyhenne, eli kyseenomainen.

Vierailija
66/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hngh, nämä nykyiset lainasanat, jotka alkavat olla jo normaaleja, mm. selfie. Muutenkin sellainen finglish rasittaa korvia. Juuri tänään kuulin lauseen: "...ne on sellaisia practical traininkeja". Miksei voinut sanoa vaikka käytännön harjoituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kernaasti

Vierailija
68/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoositon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:49"]

kernaasti

[/quote]

"Kernaasti ottaisin kupposen."

"Tattista vaan!"

 

yök!

Vierailija
70/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tisu, ei se kai ihan normaali sana tosin olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:53"]

Voimauttava, aaaargh :D

[/quote]aargh! Täältä myös.

Vierailija
72/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]

Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)

[/quote]

Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.

[/quote]Mites naikkonen? arggh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipaista

Vierailija
74/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppooni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]

Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?

[/quote]

"kunnon" voi tarkoittaa myös reilua (määrällisesti), tuhtia tai mojovaa.

Vierailija
76/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalo, suudella, pieru

Vierailija
77/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paituli, sormiruokailu, kera

Vierailija
78/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]

Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?

[/quote]

Vain ruokaa tarttee laittaa. Kaikkea muuta voi panna. 

Vierailija
79/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]

Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)

[/quote]

Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.

[/quote]Mites naikkonen? arggh!

[/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi.

Vierailija
80/259 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-aloitus: Joo, elikkäs...
Tuosta sappi kiehahtaa, ei voisi olla typerämpi aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi