Mitä täysin normaalia sanaa et voi sietää?
Itse en tykkää kun puhutaan "rakastelusta" :D En tiedä miksi se alkaa vain naurattaa. Mies joskus kirjoittaa viesteihin, että rakastellaan niin kyllä on tunnelma pilalla :D
Kommentit (259)
elämänmakuinen
ja mitä se edes tarkoittaa. Miltä maistuu elämä??
Hngh, nämä nykyiset lainasanat, jotka alkavat olla jo normaaleja, mm. selfie. Muutenkin sellainen finglish rasittaa korvia. Juuri tänään kuulin lauseen: "...ne on sellaisia practical traininkeja". Miksei voinut sanoa vaikka käytännön harjoituksia?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:49"]
kernaasti
[/quote]
"Kernaasti ottaisin kupposen."
"Tattista vaan!"
yök!
Tisu, ei se kai ihan normaali sana tosin olen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:53"]
Voimauttava, aaaargh :D
[/quote]aargh! Täältä myös.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]Mites naikkonen? arggh!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:09"]
Inhoan sanaparia "kunnon känni". Siksi, että en ymmärrä mitä kunnollista voisi olla raskaassa humalassa. Yleensähän suomen kielessä "kunnon" tarkoittaa jotakin rehtiä ja rehellistä, tuttua ja turvallista, kaikin tavoin hyväksyttävää. Tänään on kunnon pakkanen. Kunnon mies tulee kotiin, ottaa saunassa kunnon löylyt ja nautiskelee kunnon pihvin. Mutta mikä siinä on "kunnon", kun se mies - tai nainen - juo pullollisen tiukkaa viinaa ja käyttäytyy sen mukaisesti?
[/quote]
"kunnon" voi tarkoittaa myös reilua (määrällisesti), tuhtia tai mojovaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:15"]
Panna, jotku panee astioita koneeseen, jotku panee vähä sitä sun tätä.... vois ennemmin laittaa?
[/quote]
Vain ruokaa tarttee laittaa. Kaikkea muuta voi panna.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:06"]
Emäntä, silloin kun puhutaan tyttöystävästä, avo-/aviovaimosta, joka EI ole maatalon emäntä! :)
[/quote]
Jos mieheni sanoisi minua emännäksi tai vaimokkeeksi edes yhden kerran, niin lähtisin suhteesta saman tien. En antaisi edes toista mahdollisuutta.
[/quote]Mites naikkonen? arggh!
[/quote]Miehen suusta: naiseni, ei ole yhtään sen parempi.
Av-aloitus: Joo, elikkäs...
Tuosta sappi kiehahtaa, ei voisi olla typerämpi aloitus.
Tahi, spekuloida, jaxuhali, en tiedä, myöhemmin, joskus, joku, ihan sama